𝟠. 𝔹𝕠𝕝𝕦𝕞

6.1K 426 545
                                    

Taehyung yaptığı iki sıcak çikolata ile içeri geldiğinde birini Jae Eun'ın önüne bırakmıştı. Diğerini ise elinde tutup Jae Eun'ın yanına oturmuştu.

Jae Eun "Jungkook'unki nerede?" dediğinde Taehyung "İki tane vardı ben de bize yaptım. Jungkook içmese de olur" dedimişti. Bunun üstüne de Jae Eun önündeki sıcak çikolataya bakmıştı.

Jungkook'a baktığında ise yazısına devam ettiğini görmüştü.

Önündeki fincanı alıp Jungkook'un önüne bıraktığında Jungkook kafasını kaldırıp Jae Eun'a bakmıştı. Jae Eun da gülümseyerek "Sen iç ben istemiyorum" demişti.

Jungkook "Anlamadım?" dediğinde Jae Eun tekrar etmişti söylediklerini.

"Sen iç ben istemiyorum"

Jungkook Jae Eun'a şaşkınlıkla bakarken içinde garip bir his oluşmaya başlamıştı. Garip hissediyordu yani.

Uzun zamandır sevgiyi tatmayan Jungkook sevgiyi hissedince... Bir garip olmuştu işte.

Jae Eun Jungkook'un gözlerine bakmaya devam edince kaşlarını çatmıştı Jungkook ve "İstemiyorum, al şunu önümden" demişti.

Neden terslemişti ki Jae Eun'ı?

Aslında çok belli değil mi? Alış değildi böyle şeylere. Onun için birinin çaba harcamasına ve onu düşünmesine alışık değildi.

Birinin gözlerinin içine bakıp gülmesine alışık değildi mesela. Ya da birinin onun iyiliğini düşünmesine alışık değildi.

Alışık olmadığı için fazla gelmişti Jae Eun'ın sevgisi ona. Gerçi Jae Eun sevgisini daha gösterememişti ki.

Taehyung "Bırak güzelim Jungkook odundur. Böyle şeyleri bilmez o. Jest falan, flört etmeyi bilmez. " dediğinde Jae Eun gözlerini kapatmıştı sıkıca.

İçinden henüz adını yeni öğrendiği çocuğa küfürler saydırırken yüzünün kızarmaması için de dua ediyordu Jae Eun.

Jungkook kafasını kaldırıp gözleri kapalı Jae Eun'a baktığında utandığını anlamıştı.

Ona göre kimse onu sevmezdi. Sadece acırlardı ve acınmaya da ihtiyacı yoktu.

Jungkook "Taehyung siktir git." dediğinde kaşlarını çatmıştı Taehyung.

"Tamam Jungkook bir şey deme-"

"Siktir git!"

Taehyung Jungkook'un bağırmasına karşılık ayağa kalkmış ve kaşları çatık bir şekilde yürümeye başlamıştı.

Odadan çıkmadan önce de "Kıza bir şey yapma Jungkook" demişti Jungkook'a.

Taehyung gittikten sonra Jungkook hızlıca cebindeki sigarayı çıkarmıştı.

"Jungkook ben-"

"Kes sesini."

Jungkook hırsla ayağa kalkıp sigarasını yaktığında Jae Eun Jungkook'a bakmaya devam ediyordu.

Yavaşça ayağa kalktığında Jae Eun, Jungkook pencereye doğru yürümeye başlamıştı.

"J-jungko-"

Jungkook "Neden hala buradasın?! Defol!" diyerek Jae Eun'ın sözünü kestiğinde Jae Eun Jungkook'a doğru daha çok yaklaşmıştı.

Onu bu halde bırakıp gidemezdi değil mi?

Jae Eun "Jungkook bak ben kötü niyetle bir şe-" derken Jungkook hızlıca Jae Eun'ın kolundan tutup onu duvara yaslamış ve eğilerek burun buruna gelmelerini sağlamıştı.

𝔻𝕦𝕞𝕒𝕟 ☯ 𝕁𝕁𝕂 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin