Pazartesi günü okul çıkışı Jungkook'u bekleyen Jae Eun ifadesiz bir şekilde yere bakarken okulun tamamen boşaldığını anlamıştı.
Neden hala Jungkook gelmemişti ki yanına?
Telefonunu çıkartıp Jungkook'a mesaj atmayı düşünen Jae Eun hemen mesajlara girmişti.
Jae: Jungkook?
Okulun kapısında bekliyorum ama hala çıkmadın?Jungkook: Ah çilek kız ben onu unuttum.
Çoktan eve geldim ben.
Tek gelsen olur mu?Jae: Ah tamam geliyorum.
Jae Eun derin bir nefes aldıktan sonra her şeyden habersiz bir şekilde Jungkook'un evine doğru yola çıkmıştı.
O sırada Jungkook'un kapısı çaldığında kaşlarını havalandırmıştı Jungkook'un.
Gelen kişi Jae Eun olamazdı değil mi? Yani kızın uçacak hali yok.
Jungkook merakla gidip kapıyı açtığında karşısında babasını görmeyi beklemiyordu.
Babası ile bakışırken aklından şu cümleyi geçirmilti.
"Parayı göndermeyi unuttum."
Babası hızlıca Jungkook'un boğazına yapıştığında içeri girip kapıya tekme atmıştı kapanması için. Ama kapı kapanmamıştı.
Jungkook'u oturma odasına kadar sürükleyip yere fırlatınca "Param nerede lan it herif!?" diyerek üstüne yürümüştü Jungkook'un.
"B-ben unuttum" diyen Jungkook'a alayla gülen Bay Jeon Jungkook'un yakasından tutup onu yerden kaldırmıştı ve sağlam bir yumruk atıp tekrar yere düşmesini sağlamıştı.
"B-bekle! Tamam vereceğim! Dur!" diyen Jungkook'a aldırış etmiyordu babası. Şuan sadece sinirini çıkartmaya çalışıyordu.
Jungkook kendi çabalarıyla ayağa kalktığında elini dudağına götürmüştü ve akan kanı silmişti.
Babası yumruğunu havaya kaldırıp tekrar Jungkook'a yönlendirdiğinde Jungkook kolunu havaya kaldırmış ve kendisine vurmasını engellemişti.
"Bu zamana kadar ne zaman yollamazlık yaptım hah!? Şimdi de gelmiş benden para istiyorsun! Sen misin baba ben miyim!?"
Jungkook'un bu dediklerine sinirlenen babası Jungkook'un yakasından tutup koltuğun üstüne fırlatmıştı onu. O da sırtını vurmuştu koltuğun kenarına.
"Benimle doğru konuş şerefsiz piç!" diyerek oturma odasından çıktığında evde rastgele kapıları açıp yatak odasını arıyordu babası.
Jungkook babasının peşinden gittiğinde yatak odasını bulan babası dolabı açıp çekmeceleri karıştırmaya başlamıştı bile.
Dolabın içerisindeki kıyafetleri fırlatmaya başladığında "Jungkook endişeli bir şekilde babasını durdurmaya çalışıyordu ama engel olamıyordu ona.
Babası Jungkook'un günlüğünün bulunduğu çekmeceyi açınca Jungkook babasını ittirmiş ve yere düşmesini sağlamıştı.
Buna sinirlenen adam hızlıca ayağa kalkmış ve Jungkook'un kolundan tutup onu duvara doğru ittirmişti.
Ellerini Jungkook'un boğazına yerleştiren babası onu nefessiz bırakmaya başladığında Jungkook zor da olsa" O-orada" diyerek bir elini kaldırmış ve yatağın yanındaki komodini göstermişti.
Babası onu yere fırlattığında öksürerek nefes almaya çalışan Jungkook'un gözlerinden yaş gelmeye başlamıştı.
Babası son hızla komodine yönelip karıştırmaya başladığında sessizce şunları demişti Jungkook.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝔻𝕦𝕞𝕒𝕟 ☯ 𝕁𝕁𝕂 ✓
Fanfiction[Tamamlandı] Çilekli dudak nemlendiricisini yavaşça kapatıp cebine geri koyduğunda diğer cebinden anahtarlığı çıkartmıştı Jungkook ve uzunca bakmıştı ona. Derin bir nefes alıp dilini dudaklarında gezdirmiş ve hafifçe kıkırdamıştı. Aldığı o muhteş...