𝟚𝟜. 𝔹𝕠𝕝𝕦𝕞 | [𝔼𝕜 𝔹𝕠𝕝𝕦𝕞-𝟚]

6.6K 415 615
                                    

Jae Eun ve Jungkook ayağa kalktığında aşkla bakıyorlardı birbirlerine.

Jungkook Jae Eun'ın elinden tuttup yürümeye başladığında Jimin de yavaş adımlarla yaklaşmıştı Jungkook ve Jae Eun'a.

"Bir daha kendine zarar vermeye kalkma sevgilim. Ne olursa olsun, tamam mı?" dediğinde Jungkook, olumlu anlamda kafa sallamıştı Jae Eun.

Jungkook ve Jae Eun Jimin'in arabasına binerken Hoseok tek başına binmişti babasının arabasına.

Jimin, Jae Eun ve Jungkook yolda giderken gülümsemişti Jimin birbirlerine sarılan iki âşığa. Alttan da kısık sesle müzik çalıyordu zaten.

Jungkook "Nasıl ölmedin Jae Eun? Ah yani... Nasıl... Anladın işte. Ne oldu?" dediğinde Jae Eun kafasını Jungkook'un omzundan kaldırıp ona bakmıştı.

"Sonra konuşsak olmaz mı?" dediğinde kaşlarını çatmıştı Jungkook. Ama yine de olumlu anlamda kafa sallamıştı.

Jungkook elini Jae Eun'un yanağına koyduğunda Jae Eun elini Jungkook'un dirseğine değdirmişti.

Jungkook acıyla iç çektiğinde Jae Eun elini geri çekmişti ve eline bulaşan kanı görmüştü.

"Jungkook? Koluna ne oldu?!" diyerek şaşkınlıkla Jungkook'a baktığında "Yere düştüğümde cam kesmişti" demişti.

Jae Eun kızgınlıkla "Ben fark etmesen söylemeyi düşünüyor muydun peki?" dediğinde "Önemsiz bir şey" demişti Jungkook.

"Nasıl önemsiz? Jungkook çok fazla kanıyor. Şuna bak" diyerek eline kaldırmıştı Jae Eun. Jungkook da onun elindeki kanın fazla olduğunu görünce kendi koluna bakmıştı.

Jimin "Şuna bak ya ilk kavganızı ediyorsunuz. Ah ne kadar da tatlı" dediğinde "Kavga etmiyoruz biz" demişti Jungkook.

"Jimin lütfen şu müziği kapatır mısın? Başım ağrıdı" dediğinde Jungkook, aniden frene basmıştı Jimin.

Jungkook kollarını Jae Eun'a sarıp öne gitmesini engellediğinde "Salak mısın Jimin!?" diye bağırmıştı ona. Jimin ise sırıtarak arkasına dönmüştü.

"Kapatır mısın mı?! Oğlum içine Jae Eun mu kaçtı senin!? Hahaha! Lan ne güzel! Küfür etmeden bir şey istedi benden!"

Jae Eun derin bir nefes alarak "Bir şey oldu zannetmiştim!" dediğinde "Ya sabır." demişti Jungkook. Jimin de "Tamam, tamam" diyerek yola devam etmişti.

...

Eve vardıklarında içeride Taehyung'u elinde cips yerken yakalamışlardı.

"O...Benim cipsim mi?"

Jimin kaşlarını çatarak Taehyung'un üstüne yürümeye başladığında Jae Eun direkt Jungkook'un koluna bakmıştı.

"Gel Jungkook temizleyelim" diyerek Jungkook'u koltuğa oturttuğunda lavaboya gidip temiz bir bez ve su dolu bir kova ayarlamıştı.

Jungkook Jimin ve Taehyung'a bağırdıkça kıkırdıyordu Jae Eun.

Jae Eun lavabodan çıkmadan önce gözlerini yine o kırmızı kutuya takılmıştı.

Kutuyu eline aldığında hafifçe sallamıştı ama içinde ne olduğunu anlayamamıştı.

Kutuyu bırakıp elindekilerle içeri gittiğinde Jungkook'un yanına oturmuş ve onun yarasını incelemeye başlamıştı.

Jae Eun "İyi ki derin değilmiş Jungkook" diyerek Jungkook'un kolundaki kesiği temizlemeye başladığında "Bana sevgilim de" demişti Jungkook.

𝔻𝕦𝕞𝕒𝕟 ☯ 𝕁𝕁𝕂 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin