1. GÜN
Louis otelin kapısını açıp içeriye girdiğinde Harry televizyon izliyordu. Onun sesini duyunca hemen televizyonu kapattı, ayağa fırladı ve "Ne yaptın? diye sordu. "Dilekçeyi verdin mi?"
"Verdim. Bugün itibariyle istifa sürecim başladı. Kimse beni takip etmesin diye bin tane durak ve araç değiştirerek geri döndüm buraya."
"Ne kadar sürer sonuçlanması?"
"Bence yarına belli olur." dedi Louis yatağa otururken. "Sen neler yaptın?"
"Televizyon izledim sadece. Hiç sabah programı izlemiş miydin? Harika dedikodu ve magazin dönüyor. Acayip eğlenceli."
Louis gülerek başını iki yana salladı. "Kendimi öyle programlar izlerken hayal edemiyorum."
"Ama çok keyifli cidden." dedi Harry. "Aç mısın? Mini barda atıştırmalık bir şeyler var."
"Aç değilim ama soğuk bir şey varsa içerim."
Harry dolaptan iki tane teneke içecek çıkarıp birini ona verdi ve yanına oturdu. Yapacak pek bir şeyleri yoktu bu yüzden günün kalanını televizyon izleyerek ve bir şeyler atıştırarak geçirdiler.
3. GÜN
Louis ve Harry kılık değiştirmiş halleriyle otelin karşısındaki internet kafeye yürüyorlardı. Harry yine peruklu ve rujluydu, hatta bu kılığa uysun diye artık boynuna sardığı bir eşarbı da vardı. Aynaya bakarken "Seksenli yılların filmlerindeki katil travestilere benziyorum," demiş, Louis'nin dakikalarca gülmesine sebep olmuştu.
Birlikte bilgisayarlardan birinin başına geçtiler. Louis mail hesabına giriş yaptı ve istifasının kabul edildiğine, işlemin başladığına dair gelen e-postayı Harry'ye gösterdi. "Bak, kabul edilmiş."
"Konu zengin bir katil olunca sistem çalışmıyor ama idealist bir polisin istifası için hemen işleme başlamışlar."
"Dünyanın kanunu." dedi Louis ona katıldığını belirterek. Cebinden bir USB bellek çıkardı, bilgisayara taktı. Cinayet videosunu yeni bir postaya dosya eki olarak ekledi.
Aslında bunu ülkedeki tüm gazetelere gönderme düşünmüşlerdi ama milletvekilinin buna da müdahale edebileceğini biliyorlardı. Bu yüzden Harry diğer ülkelerin en büyük medya organlarına gönderme fikrini ortaya attı. Belli başlı on tane ülkenin gazete ve televizyon habercilerinin mail listesi Harry'nin elindeydi. Teker teker okudu, o okurken Louis de gönderici kısmına hepsini ekledi.
"Hazır mısın?"
"Tamamen hazırım."
Louis seslice nefesini dışa verdi ve gönderme tuşuna bastı. Bundan sonra yapacakları tek şey tüm dünyanın karışmasını beklemekti.
5. GÜN
Uykusunda kim bilir kaçıncı rüyasını gören Louis, Harry'nin yatağa atlayıp "Louis!" diye bağırmasıyla aniden uyandı.
"Ne oldu?" diye sordu gözlerini ovuştururken. Bir yandan da kalkmaya çalışıyordu. Harry onun ellerini tutup doğrulmasına yardım etti ve televizyonu işaret etti. "Dinle."
Bir haber kanalı açıktı. "Senatodaki Katil" altyazısı ve son dakika bilgisiyle bir haber yayınlanıyordu. Harry'nin telefonuyla çekilmiş olan cinayet videosu sansürlü bir halde yayınlanırken arka planda spiker olayı anlatıyordu.
"... Görüntüdeki kişinin milletvekili Geoff Jenkins olduğu doğrulandı, videonun kaynağı ise yabancı medya olarak açıklandı. Sürecin nasıl devam edeceği tam olarak belli değil fakat parlamento sabahın erken saatinde toplandı..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SECRET WITNESS
FanfictionHarry büyük bir suça şahitlik ettiği için kendini bir belanın tam ortasında buluyor. Güvenecek kimsesi, gidecek hiçbir yeri yok.