Şuraya bir uyarı bırakayım 🤭🤭 ayıplı şeyler var uyarısı 🤭🤭 iyi okumalar 🤭🤭
______
Nefes almak hiç olmadığı kadar zordu şu anda.
İç bacağıma küçük bir iz bırakıp ayrılan ve beni büyük bir günaha davet eden dudaklar iç bacağıma sürtünerek yukarı çıkarken nefes almak gerçekten çok zordu.
Kasıklarımda büyümeye devam eden ateş beni kıvrandırırken vücudumdaki tüm kan erkekliğimde toplanıyordu. İç çamaşırımın bacaklarımı sardığı son noktada hissettiğim sıcak dudaklar ve ılık nefes karnımın içeriye göçmesine neden olurken sadece bacağımı öpüyor olmasına rağmen inlemek için kuduran ses tellerimi nefesimi tutarak zaptetmeye çalışıyordum.
Taehyung dudaklarını son kez bacağıma bastırıp hafifçe yüzünü geri çektikten sonra parmaklarını iç çamaşırımın beline yerleştirdiğinde göz göze gelmiştik ve o an dudaklarımı sertçe ısırarak sadece bakışları yüzünden inleme isteğimi zar zor bastırmıştım.
Benden ikinci kez bir onay beklemeden iç çamaşırımı bedenimden ayırdığında daha da hassas olan bölgeme çarpan ılık hava titrememe neden olmuştu. Bir kalp gibi atan organımın hissettiği soğukluk ise uzun sürmemişti çünkü Taehyung hiç beklemeden iki eliyle bacaklarımı tamamen iki yana ayırmış ve sertleşen organımı parmaklarının arasına almıştı. O anda inlememi tutmayarak kendimi rahat bıraktığımda ciğerlerimden çıkmak için yalvaran nefesim büyük bir sevinçle dışarıya çıkmıştı.
"Taehyung-"
Hareketlenen eliyle birlikte kesikleşen nefesim arasından onun ismini mırıldandığımda dudaklarının kıvrıldığını görmüştüm ve tam da o anın sonrasında çığlık atmak istememe neden olmuştu çünkü Taehyung bir yandan beni çekiştirmeye devam ederken bir yandan da iyice araladığı bacaklarımın arasına girerek dudaklarını kalçalarımın arasına yaslamıştı.
Sesli bir inleme dudaklarımın arasından sızdığında istemsizce bir elimi dudaklarıma götürmüştüm. İçeride Minjae ile arkadaşları vardı ve şu anda öyle belirgin bir gürültü yaptıkları da söylenemezdi. Bizi duymaları utanç verici olurdu.
Belim istemsizce gerilirken Taehyung dudaklarını yasladığı deliğimle dilini buluşturmuştu. Ayak parmaklarıma kadar tüm bedenim kasılırken odaya yayılan ıslak sesler ve Taehyungun hareket ettirip durduğu dili gözlerimi de karartıyordu. Başım iyice yastığa gömülürken içimi yoklayan ıslak dili ağlamaklı sesler çıkartmama neden oluyordu. O sıralarda bir hata yaparak bakışlarımı ona çevirdiğimde gördüğüm manzara midemin fena halde kasılmasına neden olmuştu.
Taehyungun bacaklarımın arasına gömülmüş yüzü, hayallerimdekilerden bambaşka bir güzellikteydi.
Sertliğimdeki elinin hareketleri, diliyle birlikte aynı hıza ulaştığında boğuk inlemelerim odayı dolduran ve ıslak seslere eşlik eden tek sesti. Nefes nefeseydim, terliyordum, yanıyordum ve kıvranıyordum. Taehyungun halinden oldukça memnun olduğunu belirtircesine çıkarttığı mırıltılar bedenimi titretip duruyor, karın bölgemin tamamen kasılmasına ya da içeri göçmesine neden oluyordu.
Dili kasılıp duran deliğimin etrafında birkaç tur attıktan sonra birden içime girmeye çalıştığında boştaki elim Taehyungun son zamanlarda uzayan saçlarına dalmış, çekiştirirken tereddüt bile etmemişti.
"Siktir!"
Dişlerimi birbirine bastırsam da ettiğim küfür Taehyunga da ulaşmıştı ve sikeyim ki dudaklarının kıvrıldığını en hassas yerimde hissetmiş olmak bir kez daha güçlü bir şekilde inlememe neden olmuştu. Fakat sadece saniyeler sonra birden dudakları ve dili girişimden ayrılmıştı ve ben hissettiğim soğukluk yüzünden mızmızlanarak kıvranmış, devam etmesini istercesine saçlarını çekiştirmiştim.