Κεφάλαιο 1

99 5 0
                                    

Είδα τον Ελάιτζα να πέφτει νεκρός στο πάτωμα, έτρεξα κοντά του..

«Ελάιτζα μην με αφήνει, σε.παρακαλώ..» δάκρυα κυλούσαν από το πρόσωπο μου πάνω στο νεκρό του σώμα. Δεν μπορούσα να κάνω τίποτα γι' αυτόν πλέον. Είδα την μητέρα μου και τον Ντιμίτρι να με πλησιάζουν ανήσυχοι και την ίδια στιγμή να με τυλίγει ένα μαύρο πέπλο.

«Όχιιι» τινάχτηκα από το κρεβάτι μου. Κρύος ιδρώτας έλουζε το πρόσωπο μου. Κάθε βράδυ βλέπω τον ίδιο και τον ίδιο εφιάλτη, δεν το αντέχω άλλο. Όλοι μου οι φίλοι και συγγενείς έχουν την εντύπωση ότι το έχω ξεπεράσει, αυτή την εικόνα τους δείχνω καθημερινά, η πραγματικότητα όμως διαφέρει παρά πολύ.

Μετά από τον θάνατο του Ελάιτζα, ενός στριγκόι που με είχε "αλλάξει", η ψυχή μου δεν ήταν η ίδια πια. Δεν μπορούσα να ξεχάσω ούτε εκείνον ούτε τις μέρες που έζησα ως στριγκόι, ήταν δύσκολο για μένα. Δεν μπορώ να αρνηθώ το γεγονός ότι ο Ντιμίτρι βρισκόταν συνέχεια στο πλευρό μου, η αλήθεια ήταν πως μόνο εκείνος μπορούσε να απαλύνει τον πόνο που ένιωθα μέσα μου.

Οι μήνες πέρασαν και όπως και οι υπόλοιποι φίλοι μου έτσι αποφοίτησα και εγώ. Κατάφερα με μεγάλη επιτυχία να γίνω η φύλακας του αδερφού μου, το ίδιο και το ταίρι μου ο Ντιμίτρι. Η βασίλισσα είχε δεχτεί με μεγάλη χαρά να αναθέσει τους δύο "καλύτερους" φύλακες που είχε στην διάθεση της στον Άντριαν.

Λίγο καιρό μετά την αποφοίτησή μου και την ανάθεση μου στον Άντριαν η σχέση μου με τον Ντιμίτρι έπαψε να είναι κρυφή, όσο για τον Άντριαν και την Σίντνεϊ περίμεναν ένα πανέμορφο μωρό και σύντομα θα παντρεύονταν, εγώ με τον Ντιμίτρι μόλις είχαμε αρραβωνιαστεί όταν μάθαμε για την εγκυμοσύνη της Σίντνεϊ, ήταν ένα υπέροχο γεγονός. Όλα πήγαιναν πολύ καλά μετά τον Ελάιτζα, τόσο καλά που ήταν δύσκολο να πιστέψω πως ήταν η πραγματικότητα.


«Δέχεσαι για γυναίκα σου την Σίντνεϊ Σέιτζ;» ρωτάει ο παπάς τον Άντριαν, εκείνος κοίταξε με ένα βλέμμα όλο αγάπη την Σίντνεϊ και απάντησε «Δέχομαι». Τελικά δεν ήταν και τόσο ψεύτικα όλα αυτά που ζούσα τους τελευταίους 5 μήνες ε; Η κοιλιά της Σίντνεϊ είχε φουσκώσει κάπως και ήταν πολύ γλυκό θέαμα να βλέπω την τροφαντή -πλέον- φίλη μου να παντρεύεται με τον αδερφό μου.

Στο γάμο βρισκόταν διάφορα οικία πρόσωπα, ήταν η Λιζ με τον Κρίστιαν και όλοι οι υπόλοιποι φίλοι μας από την ακαδημία του Αγίου Βλαντιμίρ. Ο Άντριαν και οι Σίντνεϊ είχαν δεχτεί να καλέσουν και την οικογένεια του Ντιμίτρι σήμερα, κάτι που έκανε τον Ντιμίτρι ακόμα πιο χαρούμενο! Επίσης εγώ με τον Ντιμίτρι ήμασταν οι κουμπάροι κάτι που τράβηξε ιδιαίτερα την προσοχή της φίλης μας της Τζιλ, όταν της το ανακοινώσαμε. «Θα μπορούσατε να κάνετε διπλό γάμο» είχε προτείνει γεμάτη ζωντάνια. Φυσικά εγώ και ο Ντιμίτρι είχαμε αρνηθεί κάτι που τώρα μου φάνηκε χαζό γιατί καθώς έβλεπα την Σίντνεϊ να μεταδίδει τέτοιο φως, τέτοια χάρη με έκανε να ζηλέψω λίγο, επειδή δεν ήμουν εγώ η νύφη.

Η Αγάπη Απαιτεί Θυσίες [Μέρος 2] / Vampire Academy FanfictionWhere stories live. Discover now