Ομολογώ ότι μπορεί η ιδέα του να ήταν αρκετά τρελή αλλά όλοι πειστήκαμε ότι θα ήταν πιο αποδοτική από το προηγούμενο μας σχέδιο.
«Μαζί με σένα είμαστε 3 χρήστες πνεύματος σωστά;»
«Σωστά..» του απάντησα εγώ δειλά.
«Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την μαγεία μας για να κάνουμε τους υπόλοιπους να μοιάζουν με στριγκόι οπότε να μην κινήσουν υποψίες αμέσως και να προλάβουν να σκοτώσουν μερικά στριγκόι χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία.» Κάπως έτσι άρχισε να αναλύει το δικό του σχέδιο και φυσικά μόλις το ακούσαμε ο καθένας διάλεξε την ομάδα του.
«Θα είμαι με τον Τζάσπερ» είπε ο Ντιμίτρι επιλέγοντας έναν από τους πιο αρχάριους ώστε να μπορεί συγχρόνως να τον προσέχει και αντίστοιχα έκανε το ίδιο και η μητέρα μου.
«Ωραία, εγώ με τον Στέφαν.»
«Πολύ καλά, εγώ με Κρίστιαν» πρόλαβε να πει ο Μέισον.
«Άρα εμείς μαζί!» είπε ο Λούκιους χαμογελώντας στον Έντι.
Οι χρήστες πνεύματος θα μέναμε πίσω στην τελευταία γραμμή της μάχης ενώ όλοι οι άλλοι θα πηγαίνανε μπροστά με την μορφή των στριγκόι. Χωρίς εμένα οι φύλακες που έμεναν ήταν 4 και τα μορόι χωρίς τον Άντριαν και την Λίζα ήταν 5. Ένας φύλακας, ένα μορόι -χρήστης φωτιάς-. Η Μία έμενε χωρίς ταίρι γιατί είχε άλλο ρόλο. Θα ήταν στο πόστο έξω από το συντριβάνι, για να χρησιμοποιεί το νερό.
Σκοπός ήταν μόλις μπουν με ασφάλεια οι 3 από τις 4 ομάδες -χωρίς την δική μου- να πλησιάσω όσο πιο αθόρυβα γίνεται τα εξωτερικά στριγκόι και να τα σκοτώσω με την βοήθεια της Μίας δηλαδή, θα χρησιμοποιούσε το νερό για να φτιάξει ένα κέλυφος γύρω από το κεφάλι των 2 στριγκόι πνίγοντας τα και στερώντας την δυνατότητα να ακουστεί κάποια κραυγή και την ίδια στιγμή θα τους κάρφωνα και τους δύο με το κοντάρι μου. Για να μην κινήσουμε υποψίες όμως, πρωτού τους πλησιάσω τόσο και προλάβουν να αντιδράσουν, η Λίζα θα με έκανε να φαίνομαι σαν στριγκόι -κάτι που θα ήταν κακό για εκείνη μιας και θα χρησιμοποιούσε την οφθαλμαπάτη για εμένα και άλλα δύο άτομα-. Μόλις τελείωνα την δουλειά αυτή θα χρησιμοποιούσα και εγώ την μαγεία του πνεύματος για να μοιραστούμε τα 6 άτομα που θα ήταν μέσα, δηλαδή μία ομάδα ο καθένας. Ένα πρόβλημα θα ήταν ότι πρέπει να βιαστώ με τα εξωτερικά στριγκόι γιατί ο Άντριαν χρησιμοποιούσε την μαγεία του για 4 άτομα και δεν ξέρω για πόση ώρα θα άντεχε.
Οι 3 ομάδες μέσα, δεν θα έκαναν την επίθεση με την μία, θα τους δίναμε διορία περίπου μισής ώρας για να πάρει ο καθένας την θέση του και έπειτα θα λήγαμε το ξόρκι.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Η Αγάπη Απαιτεί Θυσίες [Μέρος 2] / Vampire Academy Fanfiction
FantastikΗ Ρόουζ, ζει ανάμεσα σε όνειρο και πραγματικότητα, τώρα που πια έχει ωριμάσει, θα ζήσει ακόμα πιο επικίνδυνες καταστάσεις και θα βάλει τους άλλους πάνω από τον εαυτό της. Θα καταφέρει να περάσει αυτή την δοκιμασία και να κρατήσει τους αγαπημένους τη...