Ey melek yüzlü sevgilim
Sen şimdi ne güzel uyuyorsundur. Yanında olup, yanında uzanıp seni seyretmek vardı, saçlarını okşayıp alnına bi iyi geceler öpücüğü koymak, rüyandan bizi görmeni çok isterim mutluluğumuzu görmeni, her insanın bu hayatta önceliği vardır kimisinin okumak, kimisinin çalışmak, benim önceliğim sensin benim önceliğim seni sevmek benim tek işim bu. Bu hayatta sana ne kadar geç kavuştum her an'ım da seni düşlemek seni arzulamak ve seni istemek rabbim den acaba sende aynı oranda beni istiyor musun ? Acaba seninde önceliğin benmiyim ? Bazen insanın aklında çok sorular oluyor ama bu sevmeye engel değil. Bazen kelimeler kifayetsiz kalıyor bu bende ki seni anlatmaya acaba sende ki ben nasıl ? Senin parmağına iğne bile batsa benim canım yanar, canım sızlar burda. Sen ne kadar mutsuzsan ben o kadar mutsuzum sen ne kadar mutluysan ben o kadar mutluyum. Senin için şehirleri atlmak ne kelime senin için çağ bile atlarım ben. Eğer birlikte olamicaksak tanrı neden bizi karşılaştırdı.? Ben seni çok sevdim, seviyorum, sevicem. Sen benim kartanem sin benzersin ve kusursuz.
İyi geceler aşkım
Prensesim
Meleğim
Çiçeğim
Gülüm
Hayatım
Ömrüm
Nefesim
Kartanem
Güneşim
İnci'm
Papatyam
Gülüm, beyaz gülüm
Ay'ım
Yıldızım
Işığım
Şiirim
Son sözüm
Yutkunuşum
Kalemim
Rüzgarım
Can'ım
Hava'm
Esintim
Herşeyim
Ve
Nice bende ki senlere
İyi geceler.