~epilog~

812 32 35
                                    

~pov.Sandy~

-Hej! To znowu ja.


Dawno mnie nie słyszeliście, co nie?

Mija już rok, odkąd zamieszkałem w Brawl Town. Od tego czasu doszło sporo nowych zadymiarzy, ale pewnie sami to dobrze wiecie.

A co ze mną i Leonem? otóż, każdy już wie że jesteśmy parą, i nikt o dziwo się do tego nie przyczepia.

Spokojnie sobie wszyscy żyjemy, no i wszystko wróciło do normy, oprócz tego że ojciec Leona wyszedł z więzienia, jednak odebrano mu prawa rodzicielskie i dostał zakaz zbliżania się do swoich dzieci.

Pamiętacie urwisko, na które zaprowadził mnie Leon? Nadal tam chodzimy, ale tylko popatrzeć na piękne zachody słońca, no chyba że jest pochmurno i tego słońca nie widać.

Chyba to już koniec naszych przygód, jedna-

- Sandy! wołają nas na obiad, idziesz już?-  usłyszałem głos mojego chłopaka wchodzącego na balkon mojego domu.


- Tak, idę! Może kiedyś jeszcze usłyszycie coś o nas..-


- Do kogo mówisz? - zapytał.

- do nikogo! Idź już i nie czekaj na mnie, zaraz do was dołączę.- powiedziałem.


Może jeszcze kiedyś się spotkamy...Drodzy Czytelnicy...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

K O N I E C

Tak, to koniec tej książki!

wiem że była krótka, ale nie miałam pomysłów jak ją kontynuować 👉👈

Wiele z was pewnie uwielbiało tą książkę, i pewnie smutno wam że już się kończy.

Ale jak to mówią, wszystko co dobre musi się skończyć, i o to nastał kres tego opowiadania.

Dziękuję wam wszystkim, którzy czytali " Nie Patrzeć w Przeszłość", i pisali jaka to super książka.

Jeszcze raz, dziękuję! 💕💖😘

Jeszcze raz, dziękuję! 💕💖😘

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.



🎉 Zakończyłeś czytanie ☆゚° Nie Patrzeć W Przeszłość ☆. Leondy [ZAKOŃCZONE] 🎉
☆゚° Nie Patrzeć W Przeszłość ☆. Leondy [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz