selam.nasılsın?
ben biraz tuhafım aslında. ne yapacağımı, ne yapmam gerektiğini kestiremiyorum. diyorum
ki kendi kendime, akışına bırak, nasıl davranmak istersen öyle davran, fazla düşünme. ama beceremiyorum bir türlü, bu da benim suçum.son bir haftadır bana eskisi gibi davranıyorsun. teneffüslerde yanıma geliyorsun, kahvemi benden kaçırıyorsun, birlikte film izliyoruz, ana karaktere kızıp kapatıyorsun ama sonra ben izleyim diye geri açıyorsun, makarnadan başka yemekler yapmak için tarif kitaplarını karıştırıp beceremeyince en yakındaki lokantaya gidiyoruz.
bunlar özlediğim şeylerdi, geri geldikleri için mutluyum.
bir de yeni gelişen şeyler var tabii. nasıl olduysa, büyük ihtimalle onunla bu konuda bir konuşma yaptın, yoshiko bile benimle iyi geçinmeye çalışıyor. acıdığı için değil, arkadaş olmaya çalışıyor gibi.
sinir bozucu. eğer sevgilin olmasaydı böyle demezdim, ama sevgilin. bu yüzden sinir bozucu.
iwaizumi'yle aramız aynı. okul çıkışı onun yanına gittiğimde öğütlüyorsun bir güzel. tanımadığım biriyle bu kadar hızlı yakınlaşmamamı söylüyorsun. onun omzunda senin için ağladığım zamanları bilmiyorsun tabii.
bilemiyorum, bokuto.
sanırım şu anki hayatımdan memnunum.
yani, evet. hala canımı yakan şeyler var, her zaman olacak. ama üstüne tuz basılmıyor en azından.
buraya yazmayı aksattığım için de üzgünüm. ama her zaman evde oluyorsun ve bu defteri görürsün diye korkuyorum. senin dışarı çıktığın birkaç dakika içinde yazmaya çalışıyorum bir şeyler.
benimle olduğun için teşekkür ederim.
sevgilerimle,
a.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
listen before i go ✫ bokuaka
Fiksi Penggemaruyarı: angst - if you need me, wanna see me better hurry 'cause I'm leavin' soon - bokuaka #3 - 04.09.20 • 28.09.20