schizoid #26 (hyunmin)

811 84 12
                                    

Gerekli eşyaları çantasından çıkaran Seungmin, yüzüstü yatağa uzanmış telefonuyla uğraşan sevgilisine doğru döndü. Sınav haftasının başlamasına az kalmıştı ama hâlâ ders çalışmamakta ısrarcıydı. Fazla çalışmasa bile ortalamanın üstünde notlar aldığı için ailesi de üstüne gitmiyordu.

"En azından bana yardım et. Bu sayede ufak bir tekrar yapmış olursun."

"Olmaz. Dizi izleyeceğim."

Gözlerini devirip önüne döndü. Bakışları masanın üstündeki test kitapları arasında geziniyordu. Önce hangi dersle başlayacağı konusunda kararsızdı.

"İlk olarak matematik testi mi çözmeliyim? İngilizce mi?"

"Bence kemerimi çözmelisin bebeğim."

Beklemediği cevap yüzünden şaşkınlıkla Hyunjin'e döndü. Birkaç dakika önce yatakta uzanan sevgilisi şu an oturuyordu. Bakışlarından ne istediği açıkça belli olurken onu takmayıp matematik kitabını açtı.

"Dizi izlemeyecek miydin sen?"

"Yan profilin o kadar güzelki ekrana odaklanamıyorum."

Onaylar gibi başını sallayıp kalemi eline aldı. Soruları çözmeye çalışırken Hyunjin'in mırıldanmaları dikkatini dağıtıyordu. Daha fazla dayanamayıp kalemi bıraktı ve kitabı kapattı. Ayağa kalkıp Hyunjin'e doğru yürüdü.

"Ne oldu?"

Onu omuzlarından iterek sırtüstü uzanmasını sağladı. Kasıtlı olarak üyesinin üstüne oturduğunda yüzüne doğru eğildi.

"Sen böyle mırıldanıp duruyorsun, ben de sorulara odaklanamıyorum."

"Ö-Öyle mi?"

Ağzının içinde geveleyerek sorduğu soruyu anlamak Seungmin için zor olmuştu. Alt dudağını dişlemeye başlayan sevgilisine gülüp yatağa bıraktı kendini. Üzerindeki ağırlık kalktığında boşluğa düşmüş gibi hisseden Hyunjin, aceleyle Seungmin'e doğru döndü. Yan tarafa uzanmış ve gözlerini kapamıştı.

"Yah!"

"Ne oldu?"

"Öpmeyecek misin beni?"

"Öpmeli miyim?"

Hyunjin, Seungmin'in üstüne çıkıp kollarını başının iki yanına koydu.

"Bir öpücüğün ardından, az önce dediğim gibi, kemerimi çözmelisin."

"İstemiyorum!"

Sevgilisinin bu tepkisine sahte bir kıkırdamayla karşılık verdi. Bir anda gülmeyi kesip donuk bakışlarla Seungmin'e baktı.

"İstemediğini söyleyerek kaçamazsın. İstemiyor olsan şu an ders çalışıyor olurdun."

"Tamam, belki biraz. Yani sadece, seni öpmek istiyorum."

"Tabii ki, öpebilirsin!"

Sevinçle konuşup dudaklarını öne doğru uzatarak gözlerini kapattı. Seungmin ise kıkırdayıp ellerini Hyunjin'in yanaklarına koydu. Yüzünü kendine biraz daha yaklaştırıp dudaklarını birleştirdi.

Bu yüzden ders çalışırken Hyunjin ile beraber olmak istemiyordu. En ufak bir hareketi bile dikkatini dağıtmaya yetiyordu zaten.

Birkaç dakika sonra dudakları ayrıldığında Hyunjin tekrar birleştirmek için harekete geçerken saniyeler içinde kendini yatakta uzanırken bulmuştu. Yataktan kalkan Seungmin'i izledi. Sandalyeye oturup kalemi eline aldığında şaşkınlığını gizleyemedi. Büyüyen gözleriyle konuşmaya başladı.

"Ah, gerçekten! Böyle bir öpüşmeden sonra devam etmemiz gerekiyordu. Ne yapıyorsun sen?"

"Başka bir zaman devam edebiliriz. Gerçekten çalışmam lazım."

"Seni ders çalışmak için eve çağırırken cidden ders çalışacağını düşünmemiştin."

"Ben senin gibi değilim. Çalışmazsam düşük notlar alırım. O yüzden sus ve dikkatimi dağıtma."

Derince iç çekip sırt üstü yatağa uzandı. O dizi izlemeye başladığında Seungmin de test çözmeye kaldığı yerden devam etti. Çalışmayı bitirdiğinde Hyunjin'le ilgilenmeyi de aklına not etti.

₪₪₪

₪₪₪

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❤1.936
@dandymin ily. @hwangjin

@ç Ahh, onları gerçekten kıskanıyorum. Çok güzel bir ilişkileri var..

@hwangjin ily too❤

@changbinseo Seungmin son zamanlarda çok sevgi dolu. Bu beni şüphelendiriyor
@yangjeong Kimsenin attığı fotoğraf ile ilgili yorum yapmaz mısın sen?
@changbinseo Başkalarının fotoğraflarını övmek pek bana göre değil

~~~
Hello everyone!

Öğleden sonra ikiden beri uyanık olduğum ve uygulamaya girip durduğum hâlde bölümü anca şimdi bitirebildim. Sorry.

Back Door müzik videosu yayımlanalı neredeyse altı gün oldu ve şimdiden 37 milyon görüntülenme var. Böyle giderse God's Menu'de olduğundan daha kısa sürede 100 milyon görüntülenmeye ulaşırız. Ayrıca uyumadan önce sürekli şarkıyı dinliyorum. Yavaş yavaş alışmaya başladım sanırım. İlk dinleyişim kadar garip hissettirmiyor.

Umarım beğenmişsinizdir. Kendinize dikkat edin! Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın💙💙

[[Bu bölümün şarkı önerisi; Stray Kids (VocalRacha ft. Changbin) - My Universe]]

schizoid [sᴋᴢ] ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin