schizoid #33

704 74 17
                                    

Sevgilisinin eliyle oynayan Jisung, konuşulan konudan bihaberdi. Söylenilenleri anlamıyor, yalnızca sesleri duyuyordu. Hep beraber bir kafeye gelmişlerdi ama içerisi çok kalabalık ve gürültülüydü. Çıkıp gitme isteğini bastırmak için de başını önüne eğmiş Minho'nun eline odaklanmıştı. Ara sıra kahvesinden birkaç yudum alıp tekrar işine dönüyordu.

Elinde gezinen minik parmaklara bakan Minho gülümsedi ve kolunu Jisung'un omzuna attı. Oyuncağı elinden alınan Jisung ise dudağını büzerek Minho'ya baktı. Çok geçmeden Minho, yanağına bir öpücük kondurmuş ve elini tekrar Jisung'un önüne doğru uzatmıştı.

"Jisung, iyi misin?"

Jisung, çatık kaşlayrıyla tuttuğu elin üzerindeki damarlar ile uğraşırken Hyunjin'in sorduğu soruyu duymamıştı. Aniden omzunda bir baskı hissettiğinde ise irkilerek başını kaldırdı.

"Efendim."

"İyi misin?"

Başta neden böyle bir soru sorduğunu anlayamamıştı ama kalabalık bir yerde olduklarını tekrar hatırlayınca Hyunjin'in sorusunu başını aşağı yukarı sallayarak cevaplamıştı.

Kahvesinden birkaç yudum daha alıp Minho'nun eliyle uğraşma işine geri döndü.

"Jisung," dedi ve elini yavaşça onun elinden çekti Minho. "Biraz dolaşalım mı?"

Diğerlerine baktığında hepsinin başka bir şeyle uğraştığını gördü. Minho'yu başıyla onaylayıp kahvesinide alarak ayağa kalktı.

Kafeden çıktıklarında derin bir nefes alıp verdi. Minho, ellerini birbirine kenetleyip yürümeye başladı. Jisung'un kendini rahat hissetmesi için kimsenin olmadığı bir yere gitmek istiyordu.

"Neden çıktık kafeden?"

"Rahat değildin. İçerisi fazla kalabalıktı."

"Peki nereye gidiyoruz?"

"Sessiz bir yere."

Daha fazla konuşmadan yürümeye devam ettiler. Yürüdükleri yolun karşı tarafındaki parkı gören Minho, araba olup olmadığını kontrol ederek oraya doğru ilerledi. Elini sıkıca tuttuğu Jisung'da ona ayak uyduruyordu.

Oyun alanında birkaç çocuk vardı. Ağaçların olduğu kısıma ilerlediler. Minho, görünmeyecekleri bir ağacın altına oturup sırtını ağaca yasladı. Jisung ise Minho'nun bacakları arasına oturup sırtını onun göğsüne yaslamıştı. Minho kollarını Jisung'un beline sarıp karnının üzerindeki elini tuttu. Burnunu saçlarına yaklaştırıp kokusunu içine çekti.

"Saçların çiçek gibi kokuyor."

"Kullandığım yeni şampuan yasemin çiçeği özlü. Hoşuna gitti mi?"

"Tüm gün böylece durup seni koklayabilirim."

Aldığı iltifatla yanakları kızarırken Minho'ya biraz daha sokuldu ve gözlerini kapattı. Çok geçmeden tişörtünden içeri sızmaya çalışan bir el gözlerini açmasına sebep olmuştu. Siyah kumaşı havaya kaldırıp karın kaslarına dokunmaya çalışan sevgilisinin eline vurduğunda Minho suçlu bir çocuk gibi elini hızlıca çekip havaya kaldırdı ve tekrar Jisung'un elinin üzerine koydu.

"Öpücük istiyorum~"

Minho'nun ilk defa böyle konuştuğuna tanık olan Jisung şaşırmıştı. Minho, omuzlarından tutup bedenini salladığında ona doğru dönüp bacaklarını onun gibi iki yana açtı. Etrafa göz gezdirdikten sonra mızmızlanan sevgilisine gülümseyip dudaklarına bir öpücük bıraktı.

Minho da aynı şekilde gülümseyip dudaklarını birleştirdi. Jisung'un eli ensesine gittiğinde belini sıkıca sarıp onu biraz daha kendine doğru çekti. O esnada dudakları arasında kaybolan minik inilti hoşuna gitmişti. Geri çekilen taraf Jisung olmuş ve çevreye bakınmıştı.

"Neden etrafa bakıp duruyorsun? Birisi görse ne olacak ki?"

"Bir şey olmaz tabi ama çocuklar var. Aileleri kötü örnek olduğumuzu düşünebilir."

Minho tebessüm ederek karşılık verdi ve ona sıkıca sarıldı. Jisung da başını onun omzuna koyup burnunu boynuna sürttü. Birkaç kelebek öpücük bırakıp gözlerini kapadı.

Güneş batana kadar orada oturmuş ve sarılmışlardı. Birbirleri hakkında hâlâ bilmedikleri şeyler vardı belki ama umurlarında değildi. Beraberken mutlulardı ve bu onlara yetiyordu. Birbirlerine iyi geliyorlardı.

₪₪₪

₪₪₪

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❤1.638
@minleeknow My little baby @hanww

~~~
Hello everyone!

Pinterestte gezinirken birkaç gif gördüm.

Pinterestte gezinirken birkaç gif gördüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Böyle şeyler gördükçe deliye dönen bir tek ben miyim? Damarlı eller ve uzun parmaklara sahip erkekler benim gözümde hep 1-0 önde

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Böyle şeyler gördükçe deliye dönen bir tek ben miyim? Damarlı eller ve uzun parmaklara sahip erkekler benim gözümde hep 1-0 önde. Bu takıntıdan kurtulamıyorum. Neyse.

Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Kendinize iyi bakın. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın💙💙

[[Bu bölümün şarkı önerisi; Blackpink - Crazy Over You]]

schizoid [sᴋᴢ] ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin