schizoid #25 (changlix)

795 81 6
                                    

"Gerçekten benim mi bu?"

Changbin, Felix'in şaşkınlıkla sorduğu soruyu başını sallayarak onayladı. Ailelerinden izin alıp Felix'i iki günlük bir tatile getirmişti. Kalacakları odaya girdiklerinde doğum günü hediyesiyle karşılaşmıştı. Mutluluğu yüzünden okunabiliyordu.

"Bu çok tatlı."

Cam duvarın önündeki peluş ayıya yaklaşıp incelemeye başladı. Neredeyse onunla aynı boydaydı. Kendini ayının üstüne bırakıp yumuşaklığını test ederken Changbin, gülerek onu izliyordu.

Peluş ayıyı bırakıp gerçek ayısının yanına gitti. Kollarını boynuna sararken dudaklarını birleştirmişti. Nazikçe çileği anımsatan bir tada sahip dudakları emerken kendini gerçekten iyi hissediyordu. Nefes almak için ayrıldı ve Changbin'e baktı. Gülümseyerek ona bakıyordu.

"Doğum günün kutlu olsun."

"Teşekkür ederim."

Changbin, gülümsemesini genişletirken Felix'in yüzünü elleri arasına aldı. Çillerinin üstüne öpücükler bırakmaya başladı. Hiçbirini atlamak istemiyordu. Deflarca kez öpmüştü sevgilisinin yüzünü.

Felix kıkırdayarak onu uzaklaştırdı. Kollarını beline sarıp çenesini omzuna yasladı. Changbin ise yavaşça onun saçlarını okşamaya başladı.

Birkaç dakika öyle kalmışlardı. Changbin, Felix ve peluş ayısının birkaç fotoğrafını çekti. Biraz daha odada zaman geçirdiler. Felix acıktığını söyleyince hazırlanmaya başladılar. Incheon'a gelmişlerdi. Hostel tarzı bir yerde kalıyorlardı ve gelmişken şehri de biraz gezmek istiyorlardı.

Hostelden çıkınca telefonda oluşturdukları rotaya göre ilerlemeye başladılar. Akşam saatleriydi ve renkli ışıklar etrafı ele geçirmeye başlamıştı. Birkaç sokak yemeği denemişlerdi. Felix bir şeye bakmak için durduktan iki dakika sonra başka bir yere çekiştiriyordu Changbin'i. Heyecanlı oluşu Changbin'e sevimli gelse de yürümekten yorulmuş ve çok acıkmıştı. Bu kez bir yere çekiştiren taraf o oldu. Tabelalardan anladığı kadarıyla fast food tarzı yemekler yapan bir restorana girdi. Boş masalardan birine geçtiklerinde yemeklerini sipariş ettiler. Restorandan çıkana kadar sohbet etmiş güzel anılardan bahsetmişlerdi.

Tekrar dolaşmaya başladıklarında hava tamamen kararmıştı. Songdo merkez parkına ulaştıklarında Felix büyülenmiş gibi etrafına bakıyordu. Seul'de de böyle yerler vardı ama burası daha çok hoşuna gitmişti. Suya yansıyan renkli ışıklar harika görünüyordu.

Dinlenmeye karar verdiklerinde Felix, bir banka oturup içecek bir şeyler almaya giden sevgilisini beklemeye başladı. Changbin yanına oturduğunda elindeki soğuk kahvelerden birini aldı. Kahvesinden birkaç yudum alırken onlardan fazla uzakta olmayan bir grup genç kızı fark etti. İçlerinden birisi gayet açık şekilde Changbin'e bakıyordu.

"O kız neden sana bakıyor?"

"Hangi kız?"

"Şuradaki."

Changbin'de kızı fark ettiğinde tekrar Felix'e döndü. Dudağına bulaşan kremayı fark ettiğinde gülümsedi. Kız onlara yaklaşmaya başlayınca yüzüne yaklaştı ve dudaklarını onunkilerle buluşturdu. Aniden gelen kısa öpücüğün ardından etrafa bakınan Felix, kızın tekrar arkadaşlarının yanına döndüğünü fark etti.

"Eğer buraya gelseydi olayın sonu pek iyi olmazdı."

"Sende bu kıskançlık varken iyi olması beklenemez zaten."

"Sen benim sevgilimsin. Benden ve arkadaşlarımızdan başka kimse sana yakın olamaz."

Changbin onun bu hâline gülerken Felix hâlâ kızgın görünüyordu.

"Kahvemizi bitirip hostele dönelim. Çok yoruldum."

Felix'te kafasını sallayarak onayladı onu.
Kahveleri bittiğinde farklı yerlerden yürüyerek hostele ulaşmışlardı. Odalarına girdiklerinde daha rahat kıyafetler giyip yatağa uzandılar. Kısa süren bir sohbetten sonra ilk uyuyan kişi Felix olmuştu. Changbin, saçlarını okşamayı kesip üzerini örttü. Yanağına hafif bir öpücük bıraktı.

"İyi uykular Lixie~"

₪₪₪

₪₪₪

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❤1.603
@changbinseo Doğum günü hediyesini çok beğendi @aussieboy

@yangjeong Bende ayıcık isitiyorum! @chenzhongle
@hwangjin Buldun zengin sevgiliyi hiçbir fırsatı kaçırmıyorsun

@minleeknow Doğum günün kutlu olsun Lix! Senin doğum günün ne zaman bebeğim @hanww ??
@hanww Aslında dün doğum günümdü..
@minleeknow nE!?

~~~
Hello everyone!

Aslında saat 12'yi geçmeden, bizim saatimize göre Felix'in doğum günü bitmeden, atacaktım ama bir türlü bitiremedim bölümü. Neyse, en azından tamamlayıp yayımladım.

Umarım beğenmişsinizdir. Kendinize dikkat edin! Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın💙💙

[[Bu bölümün şarkı önerisi; Stray Kids (DanceRacha) - Wow]]

schizoid [sᴋᴢ] ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin