schizoid #21

919 93 13
                                    

"Minho!"

Kovaladığı sevgilisi oldukça yüksek bir sesle adını söylediğinde koşmayı bıraktı. Sevgilisini de kucağına çekerek koltuğa oturdu. Kollarını onun beline sardı.

"Neden kaçıyorsun?"

"Çünkü kovalıyorsun."

"Alt tarafı bir öpücük istedim."

Sevgilisi gözlerini kaçırmaya başladığında ufak bir kahkaha attı.

"Utanıyor musun?"

Jisung'un surat ifadesi hızla değişirken huzursuzca kıpırdandı. Mırıldanarak konuştu.

"Nereden çıkardın bunu?"

Utandığını çok belli ediyordu. Minho, belindeki ellerini bacaklarına indirip masaj yapar gibi ileri geri hareket ettirmeye başladı. Jisung ise Minho'nun yüzü hariç her yere bakıyordu.

"Kocaman bir bebeksin."

"Değilim."

Tatlılığını inkar eden sevgilisine gülüp elini çenesine götürdü ve yüzüne bakmasını sağladı. Yanakları biraz kızarmıştı.

"Benim sevimli bebeğim."

Jisung, aldığı iltifatla hafifçe gülümserken Minho ise yüzüne yaklaşıp dudaklarını birleştirdi. Kucağındaki sevgilisinin alt dudağını kendi dudakları arasında nazikçe eziyordu. Bacağındaki eller yavaşça yukarı çıkarken Jisung, belinde hissettiği soğuklukla irkildi. Sevgilisinin -tahmininden daha da ince olan- belinde ellerini gezdiren Minho çok mutluydu. Kapı zili duyulana kadar.

Geri çekilmek için hamle yapan Jisung, sevgilisinin onu kendine daha da çekmesiyle başarısız olmuştu. Kapı zili tekrar duydulduğunda ellerini Minho'nun göğsüne koyup tüm gücüyle ittirdi.

"Kapıda birisi var."

"Dert etme. Birkaç kez daha zili çalar ve sonra gider. Biz devam edelim."

Tekrar yüzüne yaklaşan Minho'ya göz devirerek karşılık verip kucağından kalktı. Üzerini düzeltirken kapıya doğru gitti. Saçlarını da düzeltip kapıyı açtı.

Karşısında kalabalık bir grup görmeyi beklemiyordu. Changbin, Felix, Hyunjin, Seungmin ve Jeongin gelmişti. Kaşları havalanırken diğerleri de onu gördükleri için şaşkındı.

"Eğer gelen Hyunjin'se getirdiği kitabı alıp kapıyı yüzüne kapatabilirsin! Biz de kaldığımız yerden devam ederiz!"

"Kapa çeneni!"

Hyunjin, kalbine hançer yemiş gibi davranarak elini göğsünün sol tarafına koydu. Hepsi bu hâline kıkırdayarak karşılık verirken Jisung, kapıdaki arkadaşlarını içeri aldı. Arkalarından yürürken de Minho'yu nasıl döveceğini düşünüyordu. Changbin'in sesini duyunca düşüncelerini bir yana bıraktı.

"Neye devam edeceksiniz hyung?"

"Sana ne? Niye burdasınız?"

"Biraz kibar ol."

Uyarıcı bir tonda konuşan sevgilisine bakıp tekrar arkadaşlarına döndü.

"Peki. Ne için gelmiştiniz?"

"Ben Seungmin hyungun zoruyla geldim."

"Ucunda bedava internet paketi olmasa gelmezdin Jeong. Seni tehdit etmişim gibi konuşma. Ayrıca bizi sen çağırmadın mı?"

"Ben mi?"

"Cumartesi günü bana gelin diye mesaj atmıştın."

Felix'in söylediklerinden sonra kısa süre düşündü. Daha sonra bir mesaj daha attığı aklına geldi.

"Bu sabah bugün değil yarın gelmenizi yazmıştım."

"Ben bugün hiç gruba girmedim."

Diğerleri de Hyunjin'i onaylar gibi mırıltılar çıkardı.

"Sabah mesajı görmediniz ama artık gelmeyin dediğimi biliyorsunuz. Şimdi geri gidin."

"Saçmalama Minho."

"Ama ben seninle baş başa kalmak istiyorum."

Küçük bir çocuk gibi mızmızlanan sevgilisi o an çok tatlı gözüksede yüz ifadesini bozmadı.

"Bir saat içinde evde olmam gerekiyor. Younghyun hyung ders anlatmaya gelecek."

"Cidden anlattıklarını dinliyor musun?"

Seungmin'in sorusuna başını sağa sola sallayarak karşılık verdi. Ardından kahve yapmak için mutfağa gitti. O an Minho'yla beraber yaşıyorlarmış gibi hissetti. Arkadaşları onların evine ziyarete gelmiş gibiydi.

Kahvelerini içip sohbet ettikleri yarım saatin sonunda Jisung gitmek için toparlanmaya başladı. Herkesle vedalaşıp kendi evine doğru yola çıktı. Herkese göre Younghyun ders anlatmak için geliyordu ama gerçeği yalnızca Jisung biliyordu. Ders çalışmak için hazırlandıktan beş dakika sonra Chan ile aralarında geçenlerden bahsedip duracak ve birkaç soru anlatıp gidecekti. Younghyun, Chan ile tanıştıktan sonra her gün olduğu gibi.

₪₪₪

₪₪₪

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❤1.582
@bangchan97 photo by; @kangyoung

@x Parmakları çok güzel😍😍

@dandymin Siz ikinizin sevgili olduğunuzun farkındayız
@aussieboy Ben farkında değildim
@dandymin Senin gibilerin anlaması uzun sürüyor.
@aussieboy Kötü bir şey mi söyledin şimdi??

@kangyoung Oraya tekrar gidelim
@bangchan97 Hafta sonu gidebiliriz😊

~~~
Hello everyone!

Bölümü atıp kaçıyorum. Taslaktaki kitapları gözden geçirmeliyim.

Umarım beğenmişsinizdir. Kendinize dikkat edin! Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen💙💙

[[Bu bölümün şarkı önerisi; BTS - Dynamite]]

schizoid [sᴋᴢ] ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin