schizoid #34

693 68 18
                                    

Hyunmin
Seungmin'in ailesi evde yokken biraz vakit geçirmek isteyen Hyunjin, yiyecek bir şeyler alıp onların evine gitmişti. Kapı zilini çalıp beklemeye başladı.

Kapı açıldığında ise karşısında gördüğü manzarayla kaşları çatıldı. Hızlıca eve girip kapıyı kapattı. Neden böyle davrandığını anlamayan Seungmin şaşırmıştı.

"Ne oldu?"

"Neden kapıyı bu hâldeyken açıyorsun? Gelen kişi bir başkası da olabilirdi."

"Kimin geldiğini görebilmemiz için kapı deliği var."

Bir şey söylemeyip ellerini Seungmin'in çıplak beline yerleştirdi. Kalçasını vestiyere yaslarken sevgilisinin bedenini de kendine daha çok yaklaştırdı. Belindeki ellerinden birini boynuna koyup dudaklarına bir öpücük bıraktı.

"Okulda pek konuşamadık. Sınavların nasıl geçti?"

"Matematikten emin değilim ama diğerlerini rahatlıkla geçerim."

"Peki benim sınavımdan geçebileceğini düşünüyor musun?"

Sırıtarak sorduğu soruya karşılık olarak Seungmin ona biraz daha yanaştı ve dudaklarını birbirine sürttü.

"Hemde tam notla."

Seungmin'in belindeki elini daha aşağıya, kalçasına indirip onu kendine çekerek alt bedenlerinin çarpışmasına sebep oldu. Sevgilisinin dudaklarından dökülen minik inlemeyle gülümsedi ve dudaklarını birleştirdi.

Kısa süre sonra ayrılıp Seungmin'in odasına gittiler. Hyunjin tişörtünü çıkardığında Seungmin, Hyunjin'in kemerini tutup onu kendine çekti.

"Kemerini çözerek mi başlamalıyım?"

"Kesinlikle."

O an oldukça mutlu olan Hyunjin'in tek isteği kimsenin eve erken gelmemesiydi.

-------------------------

Changlix
Felix, öpücük istediğini söyleyen sevgilisini geri çevirmemişti. Yalnızca birkaç küçük öpücük almayı uman Changbin ise dakikalardır yüzüne bırakılan öpücüklerden hiç şikayetçi değildi.

Sürekli dudaklarını es geçen Felix'e dudaklarını öne çıkararak baktı. Felix ise yavaşça dudaklarına vurmuştu.

"Sadece öpücük dedin."

"Eğer hızlıca öpüp geri çekilirsen öpücük sayılır."

"Geri çekilebileceğime sen inanıyor musun?"

Haklıydı. Changbin buna izin vermezdi.

"Peki sen geri çekilmek istediğine inanıyor musun?"

İmalı sorunun ardından bir süre sessiz kalan Felix, Changbin'in kucağına oturarak kendini ona bastırdı. İnlemek istemediği için dudağını dişleyen sevgilisine yaklaşıp dudaklarını birleştirdi.

Changbin'in eli tişörtünden içeri sızarken hissettiği soğuk ellerle irkilen Felix dikleşti ve dudaklarını ayırdı.

"Sınavlarım berbat geçti. Biraz morale ihtiyacım var."

"O yüzden mi gün boyu durgundun? Kafana takmamalısın. Yalnızca birkaç sınav."

"Bu konuyu kapatalım ve bana biraz ilgi göster."

Çekinmeden konuşan Felix'e gülümseyerek bacaklarını kavradı. Ayağa kalktığında tuttuğu bacaklar beline sarılmıştı. Odaya girip Felix'i yatağa oturttu. Onun tişörtünü çıkarıp bir kenara attı ve kendi üstündekinden de kurtuldu.

schizoid [sᴋᴢ] ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin