Stál som pri recepcii jedného z najluxusnejších hotelov v meste. Od mladej slečny som si prebral kľúče od apartmánu a s kučeravcom pri mojom boku odišiel do výťahu. Ten náš vyniesol na najvyššie poschodie.
Otvoril som dvere a nechal vojsť Harryho. Zastal v strede izby a pozeral sa okolo seba. Nebudem klamať. Tá izba bola lepšia, ako som si myslel. Veľká manželská posteľ s baldachýnom, francúzske okno s výhľadom na Eiffelovku. Interiér zladený do čiernej, bielej a sem tam sa myhla nejaká tá zlatá. Pripadal dom si ako kráľ. Podišiel som ku Harrymu a objal ho okolo bokov.
"Je to úžasné Louis. Vždy som chcel ísť do Paríža. A teraz som tu z najlepším a najkrajším človekom!" usmial som sa naňho. Jeho slová ma hriali pri srdci. Ešte nikto mi nikdy niečo takéto nepovedal.
----------S Harrym sme ležali na posteli a maznali sa, keď niekto zaklopal na dvere. Nechcel som sa oň neho odtiahnuť, ale musel som. Vstal som z postele a pomalým krokom sa "doplazil" ku dverám. Hneď ako som ich otvoril, chcel som ich aj zavrieť. Nick, ten chlap sa sere všade.
"Čo chceš?"
"Zajtra pred fotením máš rozhovor."
"To je všetko?"
"Hej a máš tam prísť aj s Harrym." zavrel som mu dvere pred nosom a vrátil sa naspäť k Harrymu. Ležal na posteli a pozeral sa na mňa.
"Asi si to všetko počul čo?" cítil som sa trápne ani neviem prečo
"Aj hej, len sa bojím aby si na mňa dákedy tiež takto nezareagoval."
"Prečo by som mal pre Boha?" zasmial som sa
"Ja neviem, ale keby sa niečo medzi nami stalo. Chcem aby.sme zostali aspoň kamaráti. A nie ľudia č-" umlčať som ho bozkom. Jeho mierne popraskané pery začali spolupracovať. Už len to mi vyvolalo tisíce motýlikov v mojom podbrušku a to len kvôli jednému chlapcovi. Nežne sa dobíjal jazykom do mojich úst. Odtiahol som sa od neho.
"Idem sa okúpať ak budeš niečo potrebovať, iba zakrič!" mrkol som naňho a odišiel do kúpelne. Bola veľká a tiež zladená do čierno-bielej.
Vyzliekol som zo seba oblečenie zatiaľ čo sa mi nepúšťala vaňa. Do vody som pridal penu do kúpeľa s višňovou vôňou. Zastavil som vodu a vliezol si do teplej vody. Oprel som si hlavu o okraj vane a začal premýšľať.
Ako som mohol získať niekoho takého úžasného, ako je Harry. Je príliš dokonalý na to, aby sa zahadzoval s niekým ako som ja. Pravda, som bohatý, správny, ale nezaslúžim si niekoho ako je on.
Otvorili sa dvere od kúpelne. Stál tam Harry a pozeral sa na mňa. Uhryzol som sa do spodnej pery a sledoval ho ako sa vyzlieka. Keď prišlo na boxerky, odvrátil som od neho pohľad. Už nahý prišiel ku mne a sadol si na druhý koniec vane. Hneď ako sa usadil, obrátil som sa a oprel sa o neho. Objal ma cez plecia a ja som si oprel hlavu o jeho rameno. Prstami som prechádzal cez tetovanie lode na jeho ruke, keď sa ku mne nahol a pobozkal ma. Cítil som, ako ma stále hladí v oblasti bruška. Chytil som jeho ruku a presunul ju na hrudník. Svoju som nechal na tej jeho a tým mu naznačil aby to nerobil. Nie že by mi to bolo nepríjemné, ale nechcel.som to robiť teraz. Ešte by sme to ľutovali.
Voda už začala chladnúť a tak sme sa osušili a vyšli von. Vypustil som vaňu a prešiel som ku našej skrini v izbe. S tade som si zobral len boxerky a obliekol si ich. Celú dobu ma sledoval. Pousmial som sa nad ním a ľahol si do postele. Následne si vedľa mňa ľahol aj Harry a pritiahol si ma ku sebe. Chvíľu mi trvalo kým som zaspal, ale s výhľadom na nočný Paríž to nebolo také ťažké.
Nuda ja viem :/ ale ak sa niekomu páčila táto nudná časť tak budem rada ak ohodnotite
Vote
Komment
Shere :*
-VerčaXoXo
ČTEŠ
Stay (Book I)
FanfictionCelý život čakám na tú správnu chvíľu. Povedať ti, ako sa cítim. Viem, že sa snažím ti povedať, že ťa potrebujem. Som tu, bez teba. Cítim sa tak stratený, ale čo môžem robiť? Pretože viem, že táto láska sa zdá byť skutočná. Ale neviem, ako sa mám cí...