~Aiden
We liepen de boomhut uit en gingen naar de opnamestudio. Sidney moest vandaag haar tweede track opnemen. Vandaag moest ze love me like a love song opnemen. Ze had er zin in, dat zag ik. Ze vroeg aan mij of ik in de studio wilde gaan zitten. Ik knikte en liep met haar mee. "Klaar, Sidney?" vroeg Garrett. Ze knikte en de muziek begon.It's been said and done
Every beautiful thought's been already sung
And I guess right now here's another one
So your melody will play on and on, with the best of 'em
You are beautiful, like a dream come alive, incredible
A centerfold, miracle, lyrical
You saved my life again
And I want you to know babyI, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, babyAnd I keep hitting re-peat-peat-peat-peat-peat-peat
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, babyAnd I keep hitting re-peat-peat-peat-peat-peat-peat
Constantly, boy, you played through my mind like a symphony
There's no way to describe what you do to me
You just do to me, what you do
And it feels like I've been rescued
I've been set free
I am hypnotized by your destiny
You are magical, lyrical, beautiful
You are... And I want you to know babyI, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, babyAnd I keep hitting re-peat-peat-peat-peat-peat-peat
I, I love you like a (love song baby) love song, baby
I, I love you like a (love song baby) love song, baby
I, I love you (I love you, I love you) like a love song, babyAnd I keep hitting re-peat-peat-peat-peat-peat-peat (like a love song)
No one compares
You stand alone, to every record I own
Music to my heart that's what you are
A song that goes on and onI, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, babyAnd I keep hitting re-peat-peat-peat-peat-peat-peat
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, babyI love you...like a love song...
Ze lachte naar me en het ging in een keer helemaal goed. Ze keek me de hele tijd aan toen ze zong en het voelde als de eerste keer. Toen ze klaar was, liep naar me toe en kuste me. "Ik zie je morgen." zei ze zwoel en liep toen weg, mij verbaasd achterlatend.
Carnaval
~Sidney
Vandaag was het eindelijk carnaval. Ik stond vroeg op en deed mijn jurk aan. Emily en Ginny bleven slapen vannacht. Ik had hen verteld dat Jace niet dood was en ze hadden me met open mond aangekeken. Toen ik klaar was, zag ik dat Em en Gin ook al klaar waren. We gingen naar beneden om wat te eten en stapte toen in onze gewonnen auto. O, had ik dat nog niet verteld, we hebben de talentenjacht gewonnen. Volgend jaar als ik afgestudeerd ben, mag ik naar die school toe. Maar terug naar carnaval, we stapten in onze Auto en reden naar de feestlocatie. Het was een oud trein station met een trein. Die zou gaan rijden als de genodigden gearriveerd waren. Aiden kwam naar me toe en kuste me. Ginny liep naar Thomas en kuste hem. "Heb ik iets gemist?" vroegen Emily en ik in koor. Op dat moment kwam Fleur aanlopen met haar vriendje Lars. Ook kwam Jill aanlopen met Funske, haar hond. "Is dat je date?" vroeg Emily lachend. "Ja, hij wilde mee." antwoordde Jill en Funske blafte. We stapten de trein in en op dat moment zei de conducteur dat we gingen vertrekken. We gingen naar de feestzaal en we begonnen te dansen. Ik zei van tevoren nog tegen de meiden dat ze op de rode gemaskerde moesten letten. Ze knikten en begonnen toen te dansen. "Let goed op de creepy stalker, hij is hier ergens." fluisterde ik naar Aiden. Hij knikte en keek tussen het dansen door om zich heen. Ik deed hetzelfde en zag toen opeens het piratenkostuum met het masker. Hij keek me de hele tijd aan en ik werd er bang van. Opeens draaide hij om en liep weg. Ik zei tegen Aiden dat ik de stalker zou volgen en hij waarschuwde dat ik voorzichtig moest zijn. Ik knikte en liep toen achter de jongen aan. Hij liep door naar het einde van de trein en ik volgde hem. Voordat ik naar buiten kon gaan, kreeg ik een bericht van Emily.E: We hebben je broer gevonden, maar die is alleen maar aan het praten met z'n raar meisje. Ginny zal hem zometeen benaderen en met hem gaan flirten. Als hij het laat gaan, is hij het niet. Als hij er iets van zegt, is het Jace.
X
Em
Ik grinnikte bij het idee en liep toen naar buiten. "Heey, mag ik er bij komen?" vroeg ik vriendelijk. De jongen draaide zich om en glimlachte breed. "Natuurlijk!" zei hij, de stem herkende ik uit duizenden. Hij was de jongen uit mijn dromen. Ik ging naast hem staan en keek naar het uitzicht. "Het is mooi hier s'nachts. Alleen wel een beetje koud." zei ik zonder hem aan te kijken. "Klopt. Hier neem mijn jasje maar dan heb je het warmer." zei hij lachend. 'Heey, zeg eens eerlijk. Ben jij mijn stalker?' wilde ik vragen maar ik zei in tegenstelling niks. "Ik ga maar eens." zei de jongen na een lange stilte. Ik knikte en wilde zijn jasje teruggeven, maar hij zei: "Hou maar, heb hem na vanavond toch niet meer nodig." Ik knikte en draaide me weer om. Ik keek naar de sterren enz. totdat ik ineens een mond op mijn nek voelde. Ik draaide me meteen om, sloeg hem in zijn gezicht en zei: "Ik wist wel dat jij de stalker was." Toen zag ik pas wie het echt was, het was Aiden. Ik had me vergist, diep vergist. "Sorry, Aiden. Ik hoorde stalker niet weggaan en toen voelde ik je mond en dacht dat hij het was." zei ik verontschuldigend. Hij zei dat het niet uitmaakte en omhelsde me. Dit wordt nog een lange avond.
JE LEEST
My stalker. My life.
RomanceDit verhaal gaat over Sidney, ze is 15 jaar en leidt een normaal leven. Totdat ze ineens te maken krijgt met een stalker. maar het is geen normale stalker, het is een vampier. En dan wilt de jongen waar ze verliefd op is ook nog eens met haar zingen.