Hier zijn alle stalker berichten van alle hoofdstukken. Oké hier gaan we. Ps let op aanwijzingen van H.
Door Caleb:
Mijn eerste nachtmerrie:
Zal de beauty nou echt op een beast vallen? Denk het niet, liefje. Maar geen zorgen, je blijft mijn bitch.
X
--&
Je was weer heerlijk, liefje. Ik zie je morgen
X
--Jij & ik:
Goed gedaan, liefje. Je hebt je nerd vriendin eindelijk gekoppeld.
X
--&
Ik zie je vanavond weer, liefje. In je dromen.
X
--Oefendag 1:
Lekker geslapen, beauty? Ik wel. Ik droomde namelijk over jouw zoete bloed. Je bent en blijft mijn bloedbitch.
X
--The bitch is back:
Ik hoorde je zingen gisteren. Het is net zo mooi als je bloed. XX
--&
Je had gelijk, Aiden. The bitch is back.
Xx
--My heart is broken:
Ik zei dat hij je aan het huilen zou maken. Je kan beter bij mij komen uithuilen.
X
--The hoodie man:
Ik hoop dat je broers bloed net zo lekker is dan de jouwe. Want ook hem zal ik vinden. En trouwens ik wist al dat hij leefde. We waren niks voor niks vroeger vrienden.
X
--I don't wanted to hurt you:
Ontmoet me in kamer 19. Daar kunnen we veilig praten.
X
~~Berichten van H:
Sleepover with surprises:
Did you miss me?
Kisses,
-HNo place I rather be:
You're mine now.
Kisses,
-HEVIL = LIVE:
LIVE = EVIL
I'm still walking on this earth, princess. You know I would get you at the end.
Kisses,
-HDennis = back:
Kan je niet kiezen? Je kunt altijd nog voor mij kiezen. Welcome home, you make it to easy.
Kisses,
-HFirst day at school:
You make it to easy, but I wanted to say, welcome back.
Kisses,
-HOliver?:
Goede zet, maar ik heb het je ooit gezegd. Keep your friends close, but your enemies closer. Goodnight,
Kisses,
-H&
Zie je hoe makkelijk het is om jouw te zien slapen?
Kisses,
-H
JE LEEST
My stalker. My life.
RomantiekDit verhaal gaat over Sidney, ze is 15 jaar en leidt een normaal leven. Totdat ze ineens te maken krijgt met een stalker. maar het is geen normale stalker, het is een vampier. En dan wilt de jongen waar ze verliefd op is ook nog eens met haar zingen.