Sigarayı dudaklarımın arasına yerleştirip çakmağı yaktım ve hiç acele etmeden ucunu ateşe verdim. Duman ciğerlerime dolarken bakışlarım sokakta dolandı. Kızlarla bu saatte birleşmek için sözleşmiştik fakat yine hiçbiri tam zamanında gelmiyordu.
Biten sigarayı yere attım ve ayak ucumla ezerek söndürdüm. O sırada telefonum titredi.
05: pislik
05: iki adım ilerde çöp var
Siz: iyi gelip al da at
Mesajdan çıkarak son aramalara girdim. Hızla Aslı'yı aradım.
"He yavrum."
Gözlerimi devirdim. "Neredesiniz lan?"
"Aşkım dolmuş kaza yaptı,"
Hızla lafını kestim. "Yalanını sikeyim, orjinal bir şey bulamadın mı?"
"Lan valla bak."
"Yemedim bak."
Kıkırdamaya başlaması ile ben de gülmeye başladım. İki dakika da yumuşamak pek hoş değildi aslında.
"Aşkım gelmek üzereyiz, sen cafeye geç bence."
Alt dudağımdaki etleri dişlemeyi bırakıp, "Kimlesin sen?" dedim.
"İkizler, Asu ve Ahu."
"Tamam," dedim yürümeye başlarken. "Yasemin'i arar cafeye çağırırım."
"Tamam öptüm."
"Öptüm."
Telefonu kapatırken çoktan cafenin olduğu tarafa doğru yürümeye başlamıştım. Burası bizim mekandı resmen, her daim burada buluşur, yer, içer ve eğlenirdik. Yakında anahtarı bize devredip giderlerdi.
Cafeden içeriye girmemle Asım hemen yanıma geldi. "Hoş geldin, abla."Gözlerimi kıstım. "Abla ne? Şunu deme artık!"
"Abla," dedi sırıtırken. "Saygımdan.""Hadi lan." dedim ters ters bakarken. "Saygıymış!"
Cam kenarında duran masalardan birisinin sandalyesini çekerek oturmalı bekledi. Ters bakışlarım devam etse de bir şey demeden oturdum. Ne istediğimi sormadan gidişini izlemek yerine telefonu cebimden çıkarttım. Zaten her zaman içtiğim çilekli limonatayı getirecekti.
05: sen bukalemunsun bence
05: durmadan ruh halin değişiyor
Siz: sen nesin?
Siz: sülük mü? yapışıp kaldın da
05: kırdın
Siz: üzülmedim
05: neyse geçti
Siz: ya sabır
Siz: allah aşkına bir sal beni bebe
05: hiç dinlemiyorsun ki
Siz: hiç susmuyorsun
05: dinle?
Siz: SUS!
05: neyse kızlar geldi susuyorum
05: sen dedin diye değil, kızlar telefona başkanı sevmiyor diye
Siz: götüme bak hele
05: 💙
Siz: 🖕🏼
05: 💔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sigara | texting
Short StoryTexting | girlxgirl 05: bunu yapma Siz: neyi? 05: neden itiyorsun beni? 05: biri seni sevemez mi? Kendi kendime gülerken elimi cebime attım ve sigara paketini çıkartıp bir dal aldım. Sigarayı yakarken tek elimle de mesaj yazıyordum. Siz: ya siz sal...