"Nasıl yani, hâlâ yazıyor mu?"
Gözleri irice açılmış Ahu, merak dolu bakışlarını yüzümün her yerinde gezdirdi. Elimle onu savuşturdum. "Yazıyor, dedim. Daha ne kadar açık olmalıyım?"
Asu, "Yavru mantıklı gelmiyor ki." dedi.
Baygın baygın yüzlerine baktım. "Takıntılı bir manyak işte." Şirince gülümsedim. "Yumruğumla tanışınca geri çekilir."
Yasemin hemen yanımda şen bir kahkaha attı. "Tam senlik zaten."
Sırıttım. "Hayırdan anlamayan insanlar için en güzel yöntem."
"Haklı." derken başını salladı Ahu. "Çok haklı."
"Her zaman bebeğim."Yasemin kafama hafifçe vururken, "Orospu ya." diyerek güldü. Kendi kendime ben de gülerken önümdeki limonatadan bir yudum aldım.
"Ee akşamki konser iptal mi?"
Asu'nun sorusu ile dışarıya çevirdiğim bakışlarım yeniden ona döndü. Başımı iki yana salladım. "İptal değil, 'kibar' bir dille iptal edilmemesini söyledim."
"Kibar dille?" derken alayla bana baktı.Sırıttım. "Çok kibar bir dille."
Yasemin kendini tutamayıp kahkaha atarken Asu hâlâ bana bakıyordu. İnanmak istiyordu ama asla kibar olmadığını da biliyordu. Çaresiz yavrum.
Ahu, "Neva tarzı kibarlık." derken güldü.
Göz kırptım. "Tam üstüne bastın."
Yasemin bana doğru tamamen döndü. "Ne yaptın?"
"Hiç," dedim uzatarak. "Sadece konser iptal olursa ertesi gün birdenbire yangın çıkabilir dedim. Bunu kimse istemez değil mi?"
Yasemin keyifle gülerken her zamanki gibi grubun şaşkını Asu şoka girmişti. Kendimi toparlarken, "İnanmıyorum sana." dedi şok içinde. "Çok yakında seni hapishanede ziyarete geleceğiz."
"Kariyer planımda var." dedim keyifle.
"Salak."
Öpücük atarken ayaklandım. "Gitmem lazım. Malum hazırlık falan filan."
"Akşam görüşürüz."
Hepsiyle hızla vedalaştım ve cafeden çıktım. Evim buraya yakın olduğu için yürüyerek gelmiştim fakat saniyeler içinde soğuyan ve yağmur atıştırmaya başlayan hava şartları küfür etmeme neden olmuştu. Asla şu havalara ayak uyduramıyordum.
Hızlı adımlarla eve doğru yürürken telefonum titredi.
05: hasta olacaksın
Siz: olmam
Siz: bilmiyor musun
05: henüz ermiş olmadım
Siz: üzüldüm
05: neden kabasın?
05: üstelik az önce çok güzel gülüyordun
Adımlarım durdu. Kafamı telefondan kaldırıp etrafa bakındım ama kimse yoktu. Dişlerimi sıktım, bu oyuna tekrar gelmeyecektim.
Siz: neredesin?
05: beni mi arıyorsun?
Siz: sen belanı arıyorsun, gel de kavuşturayım
05: yapma neva
05: bunu yapma
Siz: neyi?
05: neden itiyorsun beni?
05: biri seni sevemez mi?
Kendi kendime gülerken elimi cebime attım ve sigara paketini çıkartıp bir dal aldım. Sigarayı yakarken tek elimle de mesaj yazıyordum.
Siz: ya siz salaklar bunu neden anlamıyorsunuz
Siz: sevgi, bir ekranın arkasına saklanarak yaşanmaz aptal
Siz: madem o kadar seviyorsun çıkacaksın karşına, azıcık cesaretli olun
Siz: bir numaranın arkasına saklanıp burada ahkam kesmeyin, sikerler böyle işi
05: kimden bahsediyorsun?
Siz: sen ve senin gibiler
Siz: belki de hepsi sendin
05: nasıl
Siz: okuma yazman yok mu
05: anlamamak suç mu
05: daha önce sana anonim yazan oldu mu?
Siz: bir şey diyim mi
Siz: ben çok sıkıldım, ne bok yiyorsan ye
Bu kişiyi engellediniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sigara | texting
Short StoryTexting | girlxgirl 05: bunu yapma Siz: neyi? 05: neden itiyorsun beni? 05: biri seni sevemez mi? Kendi kendime gülerken elimi cebime attım ve sigara paketini çıkartıp bir dal aldım. Sigarayı yakarken tek elimle de mesaj yazıyordum. Siz: ya siz sal...