"Bence şu nota yerine başka bir şey ekleyelim."
Yavaş yavaş başımı sallarken elimdeki sigaranın yanışını izliyordum. Dumanın usul usul havaya doğru süzülmesi, ruhumun yavaş yavaş bedenimden ayrılmasını hatırlatıyordu. Bir gün olacaktı. Herkes gibi.
"Hatta nakaratı daha mi sert yapsak? Ne dersin, Neva?"
Tekrardan başımı salladım. Ardından sigarayı yavaşça dudaklarıma götürerek derin bir nefes aldım. Bir ayda yetmiş bin lira bulmam gerekiyordu ama bu o kadar imkansızdı ki. Dumanı nefesimle beraber dışarıya verdim.
"Acaba grup dağılsa mı?"
Onaylarcasına başımı sallarken sigaradan bir nefes daha aldım.
"Hatta Neva, Oğuz ile evlensin. Eğlence çıkar."
Her cümlelerinde yaptığım gibi yine başımı salladım.
"Neva!" Oğuz'un bağırmasıyla sıçradım. Yavaşça bakışlarım ona kaydı. "Dinliyor musun bizi?"
Tekrardan başımı sallamama karşılık gözlerini devirdi. "Bok dinliyorsun, az önce Ay, Oğuz ile evlen dedi ve sen onayladın!"
Yüzüm anında buruşurken ters ters onlara baktım. "Oyuncak mı ettiniz beni lan?"
"İyi misin?" dedi, Ay dikkatle bana bakarken.
Omuz silkeledim. "İyiyim."
Oğuz yanıma gelerek konunu boynuma attı. "Sen, bir kere bile bana laf sokmadın ve bağırmadın, bence iyi değilsin."
Boş boş güldüm. "Kaşıntın mı tuttu?"
"Tamam, tamam." diyerek uzaklaştı Oğuz. "İyiymiş bu."
Başımı umutsuzca iki yana salladım ve oturduğum yerden kalktım. "Siz ayarlayın, son haline bakarım ben."
"Nereye?" Berat'ın sesiyle ona doğru döndüm. "Eve."
"Sen?" dedi, Oğuz şaşkınlıkla.
"Ne ben?" dedim, Oğuz'a dönerken. "Evim yok mu benim, gerizekalı? Neye şaşırıyorsun?"
"Gece gidersin hep."
Kaşlarım havada ona baktım. "Keyfim ve kahyası böyle istedi?"
"İyi aman be!"
Gözlerimi devirerek arkamı döndüm. O sırada mekana giren Erva ile göz göze geldik. Yüzündeki gülümseme solsa da kaşları çatışmıştı. İkimizde hareket etmeden öylece durmuştuk.
"Aa, Erva gelmiş. Ben de kaçıyorum gençler, akşam gelirim." Ay'ın sesi ile kendime geldim. Tam gideceğim sırada birisi koluma dokundu, ifadesiz bakışlarım oraya doğru kaydı. "Akşam çalar mıyız, yeni parçayı?"
Başımı iki yana salladım. "Bugün olmaz." Kaşları havaya kalktı. "Denemek isterseniz bensiz yapın."
"Ama-"
"Sonra, Ay."
Başımı salladı. " Tamam."
Yanından geçtim ve hâlâ çıkışta öylece bekleyen Erva'ya doğru yaklaştım. Onun gözleri beni takip etsede ilk kez uğraşmak yerine bakışlarımı yere diktim, kafamı kaldırmadan yanından geçerek mekandan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sigara | texting
Short StoryTexting | girlxgirl 05: bunu yapma Siz: neyi? 05: neden itiyorsun beni? 05: biri seni sevemez mi? Kendi kendime gülerken elimi cebime attım ve sigara paketini çıkartıp bir dal aldım. Sigarayı yakarken tek elimle de mesaj yazıyordum. Siz: ya siz sal...