Hol is kezdjem?? Hmmm... Azt hiszem az a legegyszerűbb ha az elejéről kezdem a mi kis mesénket.
A Fekete Rend azért alakult meg, hogy a démonok ellen harcoló Ördögűzőknek otthon-t adhasson. Idetérnek vissza egy-egy küldetés után, már aki szereti ezt a helyet. Az Ördögűzők főfeladata az Ártatlanság 109 darabját megtalálni és a "Szívet". Maga az Ártatlanság egy természetfeletti erővel rendelkező anyag, amely képes felvenni a harcot a démonokkal. Ennek az Ártatlanságnak három alakja van.
1.A parazita típus, amikor az Ártatlanság az ember testében van jelen. Például Allen-nek, akinek a bal kezében található meg. Tehát a bal kezét képes egy nagy karommá változtatni és azzal harcolni.
2.A felszerelés típus, amikor egy fegyverben található meg az Ártatlanság. Például Lavi kalapácsa is az.
3.Kristály típus, ilyenkor egy felszerelés típusú Ártatlanságból egy parazita típus lesz. Onnantól kezdve úgy tudják előhívni a fegyverüket, hogy a saját vérükből kreálják meg. Emiatt van egy-egy kereszt rajtuk, hogy onnan hívják elő. A művelet maga nem fájdalmas.
Ennyi fajtája van, de ezeken belül rengeteg változat létezik. A "Szív"-et nem csak az Ördögűzők keresik hanem a Gróf is, és hogy miért? A "Szív"-et úgy lehetne leírni mint az összes Ártatlanság felett álló Ártatlanság. Tehát ez az Ártatlanság szíve, ha ezt elpusztítják akkor vele együtt az összes Ártatlanság is megszűnik. Ezt a keresést mindkét féltől hívjuk mi csak a 100 éves háborúnak, hiszen útjaink mindig kereszteződnek és akkor mindig összecsapunk.
Ahhoz, hogy ezt megszerezze a Gróf démonokat hozott létre, amik emberi lelkek. De ehhez egy tragédiának kell történnie, ha valaki meghal a szerettei közül egy valaki előtt megjelenik az Ezeréves Gróf és felajánlja, hogy visszahozza az elvesztetett. Mikor a csontváz szerkezetbe megjelenik a lélek démonná válik, és első feladataként meg kell ölnie azt aki visszahívta, és annak alakját felvéve él tovább. Kívülről embernek tűnik, de belülről igazából egy démon aki embereket öl. A démonok ölésekkel tudnak fejlődni. Eddig ismert szintek:
1.szintű: Lényeben ez csak egy fegyver.
2.szintű: Itt már tudnak beszélni, és valamilyen erejük lesz. Belőlük van a legtöbb kinézet.
YOU ARE READING
Én mint Ördögűző? ff. D.Gray-Man [BEFEJEZETT]
FantasyEgy 17 éves lány, aki kiskora óta Ördögűző. Azért él, hogy bosszút álljon az Ezeréves Grófon, mégis mikor szembe kerül vele nem tud semmit sem csinálni. Nem, egyedül nem képes rá... Szüksége van a szeretteire, na meg az erejére is, de vajon képes le...