És újra az az álom... Miért kell folyton átélnem? Újból és újból... Elegem van ebből az érzésből. Kinéztem az ablakomon, a Nap még nem kelt fel. Éjjeliszekrényemre pillantottam, még csak negyed 5 lesz. Visszadőltem ágyamba, de szemeimet nem tudtam lehunnyi nem akartam visszakerülni abba az álomba. Kibújtam takaróm alól és a fürdőbe csoszogtam, ma egy gyors zuhany mellett döntöttem. Utána összekötöttem hajam és felvettem az edzős ruhám.
Kislisszoltam a szobámból és lementem az edző részre. Igazából annyira nem bántam, hogy ilyen korán felébredtem legalább tudok gyakorolni. Ilyenkor úgy sincs ott senki se, csak én egyedül. Előhívtam a bábukat amiken gyakorolni szoktunk, és neki álltam az erő gyakorlatomnak. Ilyenkor nem szeretem aktiválni az Ártatlanságom, azt akarom hogy anélkül is erős legyek. Minimum már másfél órája ütögéltem a bábukat, mikor egy ismerős hangot hallottam.
-Ártottak neked azok a bábuk? - mosolyodott el Bak.
-Bak? Te neked nem otthon kéne lenned? - kérdeztem tőle, és közben ronggyal töröltem homlokom.
Bak-al nagyon közeli kapcsolatunk van, szinte olyan mint egy bátyus hugi kapcsolat. Sokat segített nekem kiskoromban mikor náluk, az Ázsia részlegen jártam. És a mai napig bátran fordulhatok felé.
-Már meg sem ölelsz? - kérdezte szomorúan.
-Tiszta víz vagyok - mutattam magamra.
-Gyere ide, te nagy lány - ölelt meg szorosan, amit viszonoztam.
-Jó téged látni! - mosolyodtam el.
-Téged is! Hallom múlt héten jeleskedtél, mikor megtámadták a bázist
-Csak egy megérzés volt - vontam meg a vállam és a bábukat visszatettem a helyükre.
-Az nem csak egy megérzés volt! - kezdett bele Bak, mire nagy szemekkel néztem rá.
-Ezt meg, hogy érted?
-Észrevetted magadon, hogy egyre többször találsz meg egy-egy kiskaput. Mint például egy harcnál a szokottnál másabban mozogsz. Nem a megszokottan cselekedsz? - meglepett voltam, mert tényleg észrevettem magamon ezt - Ez a benned lévő rókától van, minél idősebb leszel annál ravaszabb, mint egy igazi róka. Az érzékszerveid jobbak lesznek, kifinomultabbak és a megérzéseid is erősebbek lesznek.
-Bak ennek semmi értelme - nem hittem neki.
-De igen van, előtted lévő Ördögűzőkőn is észrevettük ezt, akik szintén valamilyen állattól kapták az erejüket. És egyre inkább olyan leszel mint a benned lévő róka - sorolta.
-Na jó Bak, nem akarlak megbántani, de ehhez jelenleg semmi erőm és inkább elmennék fürdeni. Majd még találkozunk! - hagytam ott a fiút.
A szobámba vezető úton végig az előbb hallottakon agyaltam. Vajon tényleg igaz lenne? Megengedtem a vizet és miután kellő forró lett elhelyezkedtem a kádban. Abban tényleg van valami, hogy mostanában máshogy harcolok "ravaszabban" ahogy Bak mondaná. És a hallásom, látásom is mintha erősebb lenne de... de.. de mi? Nem tudom mit gondoljak erről az egészről. És most nincs is kedvem ezen töprengeni, szimplán csak ki akarom üríteni az elmém.
Elmerültem a vízben és vagy 5 percig csak úgy voltam. Miután a víz jég hideggé vált úgy döntöttem kimászok belőle. Felvettem egy újabb kényelmes ruhát , majd az egyenruhámra pillantottam. Már vagy 1 hónapja nem voltunk küldetésen és ez zavar. Elegem van az itthon ülésből. Kiléptem az ajtóm elé és éreztem, ez egy újabb ugyanolyan nap lesz mint a többi. Most én mentem a lányok elé, és miután mindegyik elkészült lementünk az étkezőbe.
STAI LEGGENDO
Én mint Ördögűző? ff. D.Gray-Man [BEFEJEZETT]
FantasyEgy 17 éves lány, aki kiskora óta Ördögűző. Azért él, hogy bosszút álljon az Ezeréves Grófon, mégis mikor szembe kerül vele nem tud semmit sem csinálni. Nem, egyedül nem képes rá... Szüksége van a szeretteire, na meg az erejére is, de vajon képes le...