1.rész

157 7 0
                                    

-Anyuu!! - rohantam.

-Szia, Kicsim - mosolygott rám, majd nyakába ugrottam - Készen állsz?

-Igen - csillant fel a szemem.

Anya lerakott majd kézen fogott. De még visszafordultunk.

-Pár nap múlva jövünk!! - mondtuk egyszerre Apunak és a nővéremnek.

Aztán elindultunk, nagy napok várnak rám. Ez lesz az első Ördögűzői küldetésem. 6 éves korom óta vagyok a Rendnél, de 1 évet várnom kellett arra hogy küldetésre mehessek. Addig napi szinten kellett edzenem, többet is a szokottnál hiszen a szívem gyenge volt. Nagyon vártam, hogy elinduljunk. Több napon keresztül utaztunk, míg elértünk egy kis faluba ahol elvileg egy Ártatlanság darabkája van. Pislogtam egyet és már a küzdelem van előttem.

A Gróf megtámadt minket, a fürkész aki velünk jött meghalt. A faluban már egy lélek sincs. Aztán szemem láttára porlad el Anyu teste, majd egy hisztérikus síró roham kap el. Alig kapok levegőt, nem tudok lenyugodni. Csak Anya ruháit ölelve sírok a földön. A Grófra nézek, aki már előttem áll.

-Elvesztetted az anyukád? Hát ez szomorú... Szeretnéd ha visszahoznám? - kacagott ördögien.

Egy percre végig futott agyamon a lehetőség, majd körbe néztem. Nem akarom, hogy anyu ilyenné váljon. Feltápászkodtam, lábaim remegtek. 

-Ártatlanság aktiválás - mormogtam orrom alatt, összeszorítottam a szám, koncentrálnom kell.

De még mielőtt használhattam volna azt, összeestem mint egy rongy baba. Szemeim elhomályosodtak, már csak a hideg földet éreztem magam alatt. A szívem fájt, mintha valaki a kezében tartva nyomná össze. Tehát ennyit sem bírok ki, még bosszút sem tudok állni. Utálom... Utálom... Utálom... Miért vagyok ennyire gyenge?? Végül minden elsötétült, a körülöttem lévő dolgok megszűntek létezni.

Zihálva ültem fel ágyamban. Megint egy rossz álom, mostanában egyre többször van. De mindig csak ugyanazt álmodom újra és újra. Ugyanaz az emlék játszódik le bennem, mintha valamit észre kéne vennem, de mégis mit?

Most hogy már egy keveset tudtok rólam gondolom a többire is kíváncsiak vagytok. Szóval kezdődjön az mese délutánom.

Ahogy azt már mondtam 6 éves korom óta vagyok a Rend tagja, de csak 7 évesen kezdhettem meg a küldetéseket. Elég sok mindenben vagyok kivételes, az Ártatlanságommal és a családommal is. A mi családunkban fordult először elő, hogy egyszerre több Ártatlanság is van egy családban. Tehát édesanyám is Ördögűző volt, majd amikor 5 voltam kiderült, hogy ezt úgy mond megörököltem. Viszont kevés volt az esély arra, hogy megélem a tinédzser korom. A szívem az Ártatlanság miatt nagyon gyenge volt. Az első küldetésem során Japánba utaztunk egy névtelen kis faluba. Miután megtaláltuk az Ártatlanságot a démonok ránk támadtak, és nem kellett sok mire az egész helyet elpusztították. Majd miután összeestem a Gróf és a démonok elmentek, a következő amire emlékszem hogy a Rendben vagyok. Az orvosok nagy meglepetésére túléltem az esetet, az Ártatlanság miatt volt gyenge a szívem, de az Ártatlanság volt az ami megmentette az életem aznap. Ezért is lett a neve Lifelight.

Miután felébredtem nem az az örömteli kislány voltam, mint eddig. Onnantól évente 2-szer láttam apukám és a nővérem. De ez sem tartott oly sokáig, már 7 éve nem láttam őket. Nem kerestek engem, azt mondták hogy nem akarnak még egy Ördögűzőt a családban. Elég volt egy, így végül anyával együtt engem is eltemettek. Tudom szörnyen hangzik és az is, de részben megtudom őket érteni. Ha a helyükben lennék bármennyire is fájna lehet én is így döntenék. 8 éves koromtól Lvellie Igazgató újabb és újabb kísérletet hajtott végig rajtam, azt mondta hogy használható fegyvert akar belőlem kreálni. Őszintén erre az évemre alig emlékszem, egyik tudós helyről a másikra mentem, küldetésről küldetésre. Viszont tisztán emlékszem arra amikor Yu Kanda-val találkoztam. A folyosón találkoztunk először, majd később az Ázsia részleg vezető irodájában beszélgettünk. Vagyis valami olyasmi akart lenni. Nem volt nagy dolog mégis onnantól kezdve úgy éreztem magam, aki újra él. Igaz sok mindent nem tudtam az ellen tenni, hogy megakadályozzam a kísérleteket.

Én mint Ördögűző? ff. D.Gray-Man [BEFEJEZETT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora