14.rész

70 5 0
                                    

Akane szemszöge:

3 szörnyen hosszú hét... Ennyi telt el azóta mióta Lvellie Igazgató ránk talált Párizsban, és visszahurcoltak minket. Azóta rengeteg küldetésen voltam, ahogy a többiek is. Mindannyian egyedül mentünk, emiatt nem egyszer nem kétszer volt, hogy majdnem meghalt valamelyikünk. De sikeresen visszaértünk, kisebb nagyobb sebekkel. 

Már többször is próbáltam lemenni Allen-hez, de Lvellie Igazgató vagy a csuklyások megállítottak engem. Így csak remélni tudom, hogy jól van. Ha egy haja szála is meggörbül Lvellie Igazgató fogja bánni az egészet. Na meg Airin-nal is ez van. Ő hozzá se tudunk bemenni, azt tudjuk hogy itt van a Rend-nél, de hogy pontosan hol azt már nem tudjuk. Lenalee-t időközben kiengedték, szegény nagyon rossz állapotban volt. Napokba telt mire megtudott szólalni. Vagy egyedül mozogni, enni. És az a gondolat, hogy Airin is ilyen állapotban lehet megőrjít minket. Kanda szinte sosincs itthon, ha mégis akkor az edző részlegen van.

De ma remélhetőleg megváltozik minden. Hiroki, a pápa közvetlen jobb keze látogat el hozzánk. Már egy jó ideje beszélünk vele, és mindig elmeséljük neki a fejleményeket. Ő is nyomozgatott Lvellie után, és pont ezért is jön ide. Talán ma végre megszabadulunk tőle, és az igazságtalan döntéseitől. 

-Itt van! - pattant fel a kanapéról Aurora, mikor a nagy kapu nyitódott.

Egészen idáig figyeltük a kaput, és most hogy megmozdult rohanni kezdtünk felé. Egészen összegyűlt a mi kis csapatunk, hármunkon kívül még Komui, Bak, Lenalee, Lavi és Kanda tart velünk. Bár utóbbi nagyon nem akart itt lenni.

-Hiroki! - intettem a fekete hajú férfinak, ő is így tett.

-Jó újra látni, Hanako! - mosolygott a lányra.

-Téged is! - mosolygott vissza Hanako -Azok a szép régi idők, ugye!

-Mikor is volt, 4 éve - emlékezett vissza Hiroki.

-Ti ismeritek egymást? - kérdeztem meglepetten.

-Igen, Ördögűzői karrierem elején egy helyen dolgoztunk, aztán én elkerültem ide, ő pedig csak úgy haladt felfelé a rangsoron - mesélte Hanako.

-Hát igen, amikor meghallottam hogy te is itt vagy mindenképp segíteni akartam nektek! Rengeteg panasz levelet kaptunk már Lvellie-ről, és a pápa úgy érezte ideje lenne kivizsgálni ezt az egészet - mesélte és közben Komui irodája felé haladtunk, hogy ott beszéljünk  - Pár embert Lvellie után küldtünk, és igazán érdekes dolgok derültek ki róla!

-A Gróf-al összejátszik? - érdeklődött Lenalee.

-Nem, nem a Gróf-al - válaszolt.

-Akkor valaki mással játszik össze? - komolyodott el Bak arca.

-Apocryphos-al.. - ejtette ki a nevet, valamennyiünkben megfagyott a vér.

-A..Az nem... Nem lehetséges - hüledeztem.

-Apocryphos... Az aki... - kezdett bele Lenalee.

-Aki London-ban Airin-re és ránk támadt... - fejezte be Hanako.

-És akinek kezét Airin leszakította - tette hozzá Kanda.

-Tessék? - nézett értetlenül Hiroki.

-A barátnőnk, Airin-re támadt rá London-ban. Ő pedig az erejével, megsebezte Apocryphos-t - meséltem el.

-Az lehetetlen, Apocryphos-t szinte lehetetlen megsebezni! - hökkent meg - Szinte.. Lvellie ezzel az alakkal dolgozik együtt, számára készít élő fegyvereket. Miatta kísérletezik...

Én mint Ördögűző? ff. D.Gray-Man [BEFEJEZETT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora