Vasárnap:
Reggel elég korán ébredtem, bár nagyon sokat nem aludtam. Egész éjjel azon járt az agyam, hogy én most tényleg Yu-val megyek a bálba. Valahogy nehezen akartam elhinni, egyrészt. Másrészt pedig gyomorgörcsöm volt, rettentően izgulok. Pedig nem kéne, hisz nem lesz semmi extra..ugye?
A délelőtt unalmasan telt, sok mindent nem csináltunk. Leginkább izgultunk, hisz nem mindennap megy az ember egy bálba. Készülődni csak annyira csináltuk, hogy egy táskába összeszedtük a cuccainkat. Mivel mi hárman, Akane, Aurora és én átmegyünk megnézni a bál helyszínét. És majd ott öltözünk át, ne hogy koszos legyen valami miatt. Illetve így feltudunk készülni Komui érkezésére, mivel ő és Hanako később jönnek a bál kezdetére. Emiatt végül muszáj volt Hanako-nak elmondani, ki is az ő titokzatos párja. Bár számítottunk rá mi ketten Aurora-val, Akane-nek volt ez igazán meglepő. Igaz majd elfelejtettem, Lenalee is jön mivel a bátyáról van szó, és a fiúk is jönnek velünk mivel így lesz segítségünk és mert amúgy is unatkoznának szegények.
Épp most értünk partot és már sietünk is a helyszínre, hiszen ellenőrizni kell mindent nehogy valami félre sikerüljön. Bár furcsa egy társaság vagyunk így. Hisz Kanda és Allen mondhatni nem szívlelik egymást bár, azért jobb már a kapcsolatuk mint az elején. Tyki pedig Tyki, amióta nálunk van sokan néznek ránk furcsa szemmel hiszem mi jóban vagyunk vele. És ez sokaknak nem tetszik, amit valamennyire megértek hisz kitudja hányunknak okozott már kárt Tyki. De ez van, el kell fogadni a jelenlegi állásunkat is.
Végre a bál helyszínére értünk, és mi lányok már neki is álltunk az ellenőrzéseknek. Örömmel láttuk, hogy minden rendben volt már csak pár apró simításra van szükség. Ilyen például a hatalmas karton lap amin gratulálunk Komui-nak. Most Tyki és Yu ezt próbálják felrakni.
-Így jó? - kérdezte Tyki, mikor már vagy tizedjére kellett igazítani rajta.
-Hmm... Talán még egy kicsit jobbra! - mondta Aurora, mire a két fiú sóhajtott és megint arrébb költöztek.
-Te ezt élvezed ugye? - léptem a zöld hajú mellé.
-Nagyon! - vigyorgott ördögien.
-Na és most? - kérdezte újból a Noé.
-Jobban megnézve az előző hely jobb volt - gondolkozott Aurora.
-Na jó, ha még egyszer azt mondod hogy nem jó akkor inkább tedd fel te! - duzzogott Kanda és láttam rajta, hogy kezd nagyon elege lenni.
-Hát talán mégis csak... - kezdett bele Aurora.
-Tökéletes lesz ott! - fogtam be a száját, és tényleg jól nézett ki ott bár nem tudom mi volt a különbség a többi között.
Kanda és Tyki felsóhajtottak és végre lemásztak a létráról. Közben Allen a lufikat fújta fel, Lenalee és Akane pedig a sütiket hozták ki.
-Ti ketten nem fogtok csinálni valamit? - kérdezte Yu.
-Segítettünk nektek feltenni a díszítést - jelentette ki Aurora.
-Segítettetek? Mégis mikor? - lepődött meg Tyki.
-Mi ellenőriztünk mindent, hogy a helyén legyen! - mondta büszkén Aurora.
-Nem akarom ezt megzavarni, de ideje lenne öltözni a végén még mi fogunk késni! - jelent meg Akane.
-5 perc alatt felöltözünk - vonta meg a vállát Kanda.
-Ja ti, de nekünk azért tovább tart - érkezett meg Lenalee is.
Mi lányok kerestünk egy kisebb termet ahol áttudunk öltözni, mind felvettük báli ruháinkat felhúztuk lábainkra a cipőket. Majd a hajunkkal kezdtünk valamit, túlzásokba nem estünk igazából mind kiengedve hagytuk. Egy-két utolsó pillantás és már mentünk is ki megkeresni a fiúkat. Tényleg jó volt, hogy elkezdtünk készülődni ugyanis már pár vendég itt is volt. Lesétáltunk a lépcsőn, a fiúk pedig észrevettek minket és hát mindnek tátva maradt a szája.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Én mint Ördögűző? ff. D.Gray-Man [BEFEJEZETT]
FantasiaEgy 17 éves lány, aki kiskora óta Ördögűző. Azért él, hogy bosszút álljon az Ezeréves Grófon, mégis mikor szembe kerül vele nem tud semmit sem csinálni. Nem, egyedül nem képes rá... Szüksége van a szeretteire, na meg az erejére is, de vajon képes le...