Fogalmam sincs mennyi ideje vagyok itt, mióta kísérleteznek rajtam azt se tudom milyen nap van. A szobában egy ablak sincs így nem tudom milyen napszakban járunk. A kísérletek során kiderült, hogy még egy Ártatlanságot elbír a testem. Így minden áldott nap többször is elvisznek engem, de sosem emlékszem arra hogyan kerülök ide vissza. Az egész testem legyengült, étvágyam is alig van. Az ágyamon összekuporogva ülök, fejemet a térdeimre hajtottam. Apró kopogásokat hallottam az ajtón, majd lassan kinyitódott. Nem néztem oda, nem mertem... Félek belegondolni abba, hogy újabb kísérleteken kell keresztül mennem. Éreztem ahogy besüppedt mellettem a matrac, valaki leült mellém.
-Airin! - szólalt meg mellettem Bak - Airin, jól vagy?
Meghallva hangját, felemeltem fejem és tudatosult bennem az, hogy ő itt tényleg Bak. Szemeimből könnyek folytak és a fiú nyakába borultam, majd zokogni kezdtem. Bak nem szólalt meg, csak hátamat simogatva próbált megnyugtatni.
-Mennyi ideje vagyok itt? Mikor lesz ennek vége? - suttogtam, mikor már nagyjából megnyugodtam.
-Már 3 hete, sajnos nem tudom... - sóhajtott - Nézz magadra, újból azt a törött kislányt látom - nézett farkasszemet velem.
-Hidd el nem szórakozásból vagyok itt... A lányok! Mi van velük, jól vannak? Allen-nel mi van?
-Ilyenkor is csak másokra tudsz gondolni.. - ejtett egy félmosolyt Bak - Jól vannak, már amennyire egy ilyen helyzetben lehetnek. Allen és Tyki a börtönben vannak, egyenlőre még kérdéses mi lesz velük..
-Istenem, Akane nagyon kilehet - sóhajtottam - Várjunk csak, ha azok ketten a börtönben vannak akkor lehetséges, hogy azért... - gondolkodtam el.
-Miért? - nézett rám értetlenül Bak.
-Azért, hogy... Apocryphos-t idecsalják...
-Az meg mégis kicsoda? - ráncolta össze szemöldökét Bak.
Apocryphos... Az a valami... Biztos vagyok benne, hogy Lvellie Igazgató ismeri. Ezért hagyja élve Allen-t és Tykki-t, hogy ő elbánhasson vele. Vagy még azt is kinézem belőle, hogy szövetkezni akar vele.
-Airin? - rázta a vállam Bak.
-Hmm? Ja semmi, csak elbambultam. Megkérhetlek valamire? - néztem rá, majd bólintott - Figyelj Allen-re, ha történik velük valami azonnal jelentsd a lányoknak!
-Rendben... - bólintott még egyszer - Most én kérdezek tőled! - mondta, és kíváncsian figyeltem - Mit érzel Kanda iránt? - tért egyből a lényegre.
-Te..Tes..Tessék? - meghökkentem - Hát... Van valami.. Valami furcsa amikor vele vagyok. Nem tudom mi ez, de egyre inkább csak erősödik - meséltem - De te mégis honnan tudsz erről?
-Az most lényegtelen, azóta érzed így amióta először láttad?
-I..Igen - kerekedett ki a szemem.
-Airin, már ahogy mondtam idővel egyre jobban fogsz hasonlítani a benned lévő rókára - kezdett bele én pedig figyelmesen hallgattam - Nem csak az erőd lesz nagyobb, és nem csak abban változol hogy ravaszabb, ügyesebb leszel. Ezzel együtt további olyan jellemzőket fogsz átvenni ami egy rókára utal. Ilyen a társ választás is..
-Társ... mi? - szakítottam félbe.
-Társ választás, a rókáknak csak egy társuk van örök életükre. Azaz egyetlen egy valakit szeretnek, de őt hűségesen. Két lehetőség van ezután, a választott társ vagy viszonozza ezt és együtt élnek tovább. Vagy nem, és akkor a róka egyedül éli le az életét - magyarázta - Ez benned is megvan, nehéz elhinni mivel az olyan típusú Ördögűzők amilyen te is vagy, nem élnek sokáig. Így nem volt lehetőségünk őket megfigyelni, de ha minden igaz akkor kiskorodban akaratod ellenére is de kiválasztottad Kanda-t.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Én mint Ördögűző? ff. D.Gray-Man [BEFEJEZETT]
ФэнтезиEgy 17 éves lány, aki kiskora óta Ördögűző. Azért él, hogy bosszút álljon az Ezeréves Grófon, mégis mikor szembe kerül vele nem tud semmit sem csinálni. Nem, egyedül nem képes rá... Szüksége van a szeretteire, na meg az erejére is, de vajon képes le...