Začátek něčeho velkého *

609 24 2
                                    

,,Scotty?" drcla do svého bratra hnědovláska, ,,není to Theo Raeken?" sledovala chlapce, který vystoupil ze stříbrného auta přímo před školou.

,,Jo, včera se tam objevil," sledoval chlapce stejným pohledem jako jeho sestra, ,,taky je to vlkodlak."

,,To je divný," zamumlala.

,,Co je divný" zeptal se své sestry.

,,Včera, když jste byli večer v té škole, něco bylo jinak. Měla jsem takový podivný pocit, něco jako mívá Lydia, když je někdo blízko smrti, akorát se to netýkalo smrti," zarazila se.

,,Co tím chceš říct?" podíval se na ni.

,,Včera večer jsem cítila, že má přijít něco velkého. Něco, co nás změní," sledovala chlapce, který jim mával, ,,a když tu teď tak stojím, ten pocit, je to silnější než včera. Něco se blíží, Scotty, něco nebezpečnýho," otočila se na hnědovláska.

,,A ty si myslíš, že s tím má Theo něco společného?" tázal se ji s obavami.

,,Já nevím. Po pravdě mám v sobě ten pocit už delší dobu, jen je to teď silnější než kdy dřív," zamumlala.

,,Můžeš se mu dostat do hlavy?" ozvalo se jí za zády.

,,Musela bych se jej dotknout. Neumím to ještě úplně ovládat, takže pouze když se ho dotknu," podívala se zklamaně na Stilese.

--

,,Co je to zločieckej třes?" zeptal se Liam Stilese, když nastartoval svůj Jeep.

,,Panebože," vydechl, ,,jak ses sem dostal?" vyjel na něj.

,,Mám klíčky?" ozvalo se ze zadního sedadla, ,,kam máme namířeno?" pousmála se hnědovláska na Stilese.

,,Zjistit co je ten idiot Theo zač," zamumlal Stiles a šlápl na plyn.

Celý den ho sledovali, ale nedělal nic neobvyklého.

Až k večeru se vydal do lesa, což bylo docela neobvyklé.

Všichni tři jej následovali.

,,Říkal jsem to, něco chystá," zašeptal Stiles, když sledoval jak Theo něco vyndával z kufru auta.

,,Strávili jsme tři hodiny sledováním jak hraje videohry. Doufám, že zakrývá nějakou masovou vraždu," pronesl vyřízeně Liam.

,,Pojďme to zjistit," navrhl Stiles a vylezl z křoví.

Sophie si vyměnila zoufalý pohled s Liamem a následovali jej.

,,Pořád máš jeho pach?" zeptal se mladé bety, když se jim Theo ztratil z dohledu.

,,Nepotřebuju ho," ukázal na stopy v blátě.

,,Co je?" zeptal se Liama, když se zastavil na místě.

,,Mason, zapomněl jsem, že jsem se s nim měl sejít v tělocvičně," znervózněl chlapec.

,,A proč jsi mu to prostě neřekl?" zeptala se jej hnědovláska.

,,Co jsem mu měl jako říct?" odvětil jí zmateně.

,,Cokoliv?" zamračila se na něj.

,,Nemůžu mu říct cokoliv."

,,Proč ne?" zeptal se tentokrát Stiles.

,,Ještě jsem s ním o tom nemluvil," rozhodil rukama a podíval se na své dva starší společníky.

,,Pořád? Však jsme ti řekli, že mu to můžeš říct," nadzvedla jedno ze svých obočí hnědovláska.

,,Není to tak jednoduché," odporoval jim.

SisterKde žijí příběhy. Začni objevovat