Dres s číslem 24 *

407 21 0
                                    

,,Myslíš to vážně?" podívala se rudovláska na dívku sedící naproti ní.

Mezitím co se Scott spolu s ostatními snažili nalákat jednoho z jezdců do klece, Lydia spolu se Sophie přišly na velice zajímavou teorii. Obě seděly v rudovlásčině pokoji a sledovaly jedna druhou.

,,Jo, naprosto," odpověděla jí, ,,myslí, že šerif zaplňuje tu prázdnotu v jeho životě pomocí Claudie. Je to jako s Lenore. Chtěla zaplnit tu prázdnotu a Divoký hon jí to vykompenzoval mrtvým Calebem."

,,To by dávalo smysl," vydechla rudovláska, ,,vlastně mě to také napadlo, jen jsem nevěděla, jestli to nebude znít moc šíleně."

,,Odkdy je v Beacon Hills něco, co není šílené?" pousmála se unavená hnědovláska.

,,Pojedeme za ním," podívala se zrzka na svou přítelkyni, ,,musíme mu to zkusit vysvětlit."

,,Jo, to je dobrý nápad," přitakala hnědovláska a obě se vydaly k Lydiinu autu.

,,Nad čím přemýšlíš?" zeptala se rudovláska Sophie, když se blížily k domu Stilinských.

,,Jestli je to pravda," vydechla, ,,tak tam za tou stěnou něco bylo. Vím to."

V tichosti dojely až před dům, kam se bez zvonění vplížily. Pomalu se dostaly až před stěnu, která, k jejich překvapení, byla rozbitá. Místo ní v ní byl otvor do další místnosti.

,,Věděla jsi o tom, že jo?" ozval se jim za zády šerifův hlas.

,,Jo," přikývla hnědovláska a pohledem skenovala prostor pokoje.

Okna byla zatarasena prkny, takže tam nebylo skoro nic vidět.

,,Bože, bylo to v plánech domu," podíval se na ní a nevěřícně rozmáchl rukama, ,,bylo to tady, když jsme se sem přestěhovali, bylo to tady před osmnácti lety!"

Najednou Sophie polil podivný pocit. Pomalu otočila hlavu doprava a spatřila tam velkou postel s modrým povlečením.

Oba její společníci jí jen zaraženě sledovali.

Najednou se objevila i velká nástěnka spolu s průhlednou tabulí. Otáčela se dokola a spatřila stůl se židlí.

,,Sophie," vyrušil jí Noahův hlas, ,,co se děje?"

,,Nic," zamumlala, když všechny ty věci okolo zmizely.

,,Nechápu, jak jsi o tom věděla, ale jestli chceš probrat možnost," vydechl přebytečný vzduch z plic, ,,že jsem měl syna, rád si tě poslechnu. Vás obě," usmál se na obě dívky.

Lydia s mírným úsměvem zavřela dveře a otočila se na Sophie a šerifa.

--

,,Takže ta žena, Lenore, zmaterializovala svého mrtvého syna?" sledoval nevěřícně Sophie.

,,Zůstala tam úplně sama," podívala se na něj, ,,musela tu prázdnotu nějak zaplnit."

,,Vy jste toho kluka viděly?" zeptal se jich nevěřícně.

,,Jo, my všichni jsme ho viděli. Byl skutečný, byl tam," zarazila se, ,,ale.."

,,Ale co?" podíval se na ni šerif.

,,Byla tam, když všechny unesli. Viděla, jak se to stalo, ale nechtěla tomu uvěřit," řekla hnědovláska odhodlaně, ,,chtěla věřit ve svého syna."

,,Co tím chceš říct?" zeptal se, ačkoli sám odpověď znal.

,,Myslíš, že Claudia..," ani to nemohl vyslovit, ,,neexistuje? Myslíš, že jsem si vymyslel přelud své ženy?"

,,Bojíte si na něj vzpomenout," vložila se do rozhovoru rudovláska.

,,Je to žena, z masa a kostí," zvýšil hlas, ,,je skutečná. Všechno ostatní jsou jen spekulace a dohady. Je to teorie založená na městě duchů."

Sophie pohledem přejela za Noaha. Spatřila tam židli, na které byla položená helma a dres s číslem dvacet čtyři. Pomalu jej obešla a přešla k židli. Pomalu k dresu vztahovala ruce, jako by se snad bála, že zmizí. Až když se konečky prstů dotkly jemné sportovní látky, se odvážila sáhnout na dres víc. Vzala jej do svých rukou a se slzami v očích si do něj vložila obličej. Cítila jeho vůni, jeho typickou vůni, kterou si nejspíše zamilovala.

,,Vy nic nevidíte?" zeptala se, když spatřila Noahův nechápavý pohled.

,,Vidím nesmírně narušenou mladou ženu," odpověděl jí větou, která jí provrtala díru do srdce.

,,Bojíte se na něj vzpomenout, protože se bojíte, co to může znamenat," odporovala mu dívka.

,,Proč ti tolik záleží na tom, abych si na něj vzpomněl?" vydal ze sebe poněkud frustrovaně.

,,Protože jste ho miloval," podívala se na něj a hodila po něm dres, který svírala v rukou.

A najednou jej viděl, zhmotnil se a on ho měl přímo před sebou. Rudovláska se pousmála, když si všimla Sophiina vítězného pohledu.

,,Necháme Vás tu, potřebujete čas," řekla Sophie a spolu s rudovláskou šerifa opustily.

--

,,Plánuješ ho kousnout," sledovala Lydia hnědovlasou alfu, když se snažili přijít na rychlý plán, jak dostat Stilese skrze portál.

,,Jinak to nejde," podíval se na ostatní, kteří se nacházeli na stanici šerifa.

,,Jen aby bylo jasno," ozval se Peter a přešel vedle Sophie, která měla chuť s ním mrsknout o zem, ,,to tam chceš pokousat všechny? Na tom nádraží?"

,,Až se Stiles vrátí, pomůže nám něco vymyslet," sklopil hlavu k papírům, na kterých měl ony kroky sepsané.

,,Je v tom dobrej," přitakala Malia a sledovala přecházejícího Petera.

,,Takže plán je zachránit Stilese, který musí nějaký plán vymyslet?" podíval se na ně s nakrčeným obočím.

,,Už můžeš zmlknout," řekla Malia a hodila po něm vražedný pohled.

,,Rozhlídni se, zbyli jsme tu jako jediní. Jestli nás unesou, tak už tu bude strašit jen Lydia," zastavil se a vyčítavě je všechny probodl pohledem.

,,Proto tam půjdu sám, Liam s Hyden zůstanou s Masonem dokud v Beacon Hills někdo bude, Divoký Hon nezmizí," uvažoval nahlas Scott.

,,Líbí se mi tvůj plán, fakt moc, hlavně ta část, kdy přeměníš Stilese," ušklíbl se Peter, ,,ale nevyjde to."

,,Jak si tím můžeš být tak jistý?" podívala se na něj Malia.

,,Z logiky věcí? Životních zkušeností?" rozmáchl rukama, ,,jaká je šance, že ho odnesou? Jak si může být jistý, že tam Stiles je? Co když nebude Beacon Hills, kam by se vrátil?"

,,Máš snad lepší nápad?" vložil se mu do toho Liam.

,,Jo, jmenuje se - Zdrhej jak o život," podíval se na ně, ,,takže, co za pět minut vypadnout?"

,,Můžeš vypadnout, stejně nikomu chybět nebudeš," ušklíbla se na něj hnědovláska a ustoupila do strany, když se k Peterovi vydala Malia.

,,Slíbil jsi, že nám pomůžeš," sledovala jeho modré chladné oči.

,,Neslíbil jsem, že ti pomůžu se sebevraždou," odpověděl jí a v očích se mu jen na malý moment objevil záchvěv starosti.

,,Jestli nám nepomůžeš najít trhlinu, najdeme ji sami," vložil se jim do rodinné záležitosti Scott.

,,Uznávám, že máš talent dokazovat nemožné, Scotte. Ale z tohohle nevyvázneš živý," otočil se k východu a opustil je.

Sophie nad jeho slovy dlouho uvažovala. Měl snad Peter pravdu? Byla možnost, že se Scott nevrátí? Že Jezdci město vymažou? Že už nikdy neuvidí Stilese? Mozek jí fungoval na plné otáčky, snažila se přijít na nějakou jinou možnost, ze které by všichni vyvázli živí. Jednou už přišli o člena smečky přišli, věděla, že ta možnost je může potkat znovu, že tady nejsou v pohádce, kde bývají jen dobré konce. Uvědomovala si to až příliš dobře. 

SisterKde žijí příběhy. Začni objevovat