Brian Jisung'u içeri getirdiğinde onu kanepeye koydu.
"İyi misin? Brian endişeyle sordu.
"Hyung, yemin ederim iyiyim." Jisung yatıştırmaya çalıştı.
"Hayır değilsin. Seni buraya getiren adam yürüyemeyeceğini bile söyledi."
"Yürüyebilirim. Minho sadece yalan söylüyordu."
Brian bir kaşını kaldırdı. Ayağa kalktı ve kollarını çaprazladı, "Ayağa kalk, şimdi."
Jisung gözlerini devirdi ve vücudunun üst yarısını kanepeden kaldırmaya çalıştı ama yine ağrı karnından ve kaburgalarından fırladı. Acıyla gözlerini kapattı ve kanepeye geri düştü.
Brian'ın gözleri yumuşadı, "Jisung, neler oldu?" diye tekrar sordu.
O anda Jihyo içeri girdi. Aceleyle küçük kardeşinin yanına gitti. "Jisung aman tanrım çok endişelendim. Polisi aramak üzereydim. İyi misin? Seni buraya getiren adam, bir çete olduğunu söyledi. Seni arabayla markete bırakmam gerektiğini biliyordum."
"Bir çete?!" Brian, küçük kardeşine yoğun bir şekilde baktı.
Jisung bir şey söylemek için ağzını açtı ama Brian onu susturdu.
"Bir kez daha iyi olduğunu söylersen, ne kadar 'iyi' olduğunu görmek için vücudunun her yerine yumruk atacağım."
Jisung hızla ağzını kapattı ve sonraki birkaç kelimesini dikkatlice düşündü. Onlara gerçeği söylemenin en iyi seçenek olduğuna karar verdi.
"Markete yürüyordum ve karanlık caddede kestirmeden gitmeye karar verdim, çünkü Jihyo noonanın ne kadar endişeli olduğunu biliyordum, olabildiğinde hızla olmaya çalıştım. Kaybolduğu için bir kızın ağladığını duydum ama aslında kardeşinin beni öldürmesi için beni kandırmış. Kardeşi bir çetedenmiş. Bana yumruk attı ve diğer iki adam midemi ve kaburgalarımı tekmeledi. Sonra Minho geldi ve bana yardım etti." Jisung parmaklarıyla oynayarak aşağı baktı.
"Seni hemen şimdi bir hastaneye götürmemiz gerekiyor." Brian oturduğu yerden hızla kalktı.
"Hayır!" Jisung hemen cevap verdi. "Lütfen beni hastaneye götürme."
"Jisung, acı içinde inlemeden ayağa kalkamazsın bile. Kaburgalarından biri muhtemelen kırılmıştır. İstesen de istemesen de hastaneye gidiyoruz." Brian üst kattaki odasından bir palto almaya gitti.
Jisung, umutsuzca görüşünü Jihyo'ya çevirdi, "Noona lütfen beni hastaneye götürme. Söz veriyorum iyiyim. Yarına kadar iyi olacağım. Lütfen."
Büyük olan iç çekti, "İyi. Ama sabaha hâlâ ayağa kalkamazsan, seni hemen hastaneye götürüyoruz." Jisung'un saçlarını karıştırıp ayağa kalktı. Muhtemelen Brian'a planı anlatmak için yukarı çıktı.
Jisung rahat bir nefes aldı. Hastaneyi hiç sevmezdi. Nedenini bilmiyordu. Hastanelerin tüm havası ona endişe veriyordu. Xray'ler, mri'ler vb. onun işi değildi. Acil servise gitmek zorunda kalmamak için her zaman incinmekten kaçınmaya çalışırdı.
On yedi yıllık yaşamı boyunca, yaralandığı için asla hastaneye gitmek zorunda kalmadı. Elbette, iğne vurulmaya ve kontrole gitmişti, ama asla yaralandığı için değildi. Muhtemelen kaburgalarını kontrol etmek için bir röntgen çektirmek zorunda kalmak onun için ürkütücüydü.
Brian Jisung'u yatağına götürmek için geri geldi. "Jihyo'nun kelimelerle arası iyi olduğu için şanslısın yoksa şu anda hastaneye gidiyor olurduk." dedi Brian ve Jisung güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
His Scars || Minsung
FanfictionMinho'nun bileğindeki yaralar? Sadece kavgadan kaynaklanıyor. Ya da en azından herkesin varsaydığı bu. Jisung, diğer yandan, herkesin söylediğinden daha karanlık bir geçmişi olduğunu hissediyor ve bulmak için kararlı. Minho'nun soğuk kalpli bir çet...