Jisung, kardeşi ona bağırmadan önce uyandı. Tavana bakıp son birkaç günü düşünerek yatakta uzanmaya devam etti.
Jisung, Minho'ya karşı hislerini düşündü. Tam olarak neydiler? Bunu anlamaya çalışıyordu ve neden bunları hissettiği konusunda bir sonuca varmaya çalıştı. Dürüst olmak gerekirse bu onu korkuttu. Hiç kimseye karşı böyle hissetmemişti. Dünyada hiç kimse onun üzerinde bu tür bir etkiye sahip değildi, peki neden Minho? Minho'yu bu kadar özel yapan neydi?
Jisung'un beyni çok fazla düşünmekten zarar görmeye başladı. İnledi yüzünü bir yastıkla örttü.
Dün Minho, Jisung'a bu hafta kendisi ve çetenin yapacak işleri olduğu için günün ilk yarısında okulda olmayacaklarını söylemişti. Öğle yemeği sırasında okula geleceklerini söyledi.
Haber Jisung için acı tatlıydı. Minho'yu görmeye ara vermesi gerektiği için mutluydu, böylece duygularını düzene sokabilecekti. Üç saattir okulda olmamaları, planına mükemmel bir şekilde uydu. Öte yandan, Jisung bu üç saat boyunca Minho'yu özleyecekti. Minho'nun varlığı orada olmadan sağ tarafı boş hissedecekti.
Brian odasına daldığında düşünceleri kesintiye uğradı. "Kalk, okula geç- Oh çoktan uyanmışsın. Ne kadardır uyanıksın?"
"10 dakika kadar."
"Neden hazırlanmıyorsun? Son 10 dakikadır ne yapıyordun?" Brian kaşlarını kaldırdı.
Jisung, yüzündeki yastıkları çekti ve iç geçirdi. "Sadece düşünüyordum."
"Bunun hakkında konuşmak ister misin?"
"Pek değil. Ayrıca size anlatmak için yeterli zamanım yok, okula hazırlanmam gerekiyor." Jisung yatağına oturdu.
Brian iç geçirdi ve kapı çerçevesine yaslandı, "Jisung, benimle her konuda konuşabileceğini biliyorsun. Ben senin abinim, sorun olduğunda bana gelmen gerekiyor, böylece sana akıllıca tavsiye vereyim."
Jisung güldü, "Evet biliyorum. Ama önce düşüncelerimi düzenlemem gerekiyor."
Brian başını salladı ve odadan çıktı. "Geç kalmadan hazır ol." Bağırdı.
-
Jisung ve Felix okula ancak zamanında gelebildiler.
Jisung'un hatasıydı, hazırlanırken dikkati çok dağınıktı. Ama 5 dakika kala geldiler. Jeongin, Seungmin'i sürükleyerek onlara doğru koştu.
"Gelmeniz neden bu kadar uzun sürdü?" Jeongin pek mutlu görünmedi.
"Jisung'u suçla. Hazırlanması sonsuza kadar sürdü." Felix suçladı.
"Olan her şeyi anlatın hemen." Genç talep etti.
"Jeongin, dersin başlamasına beş dakikamız var. Bu kesinlikle yeterli değil." Jisung belirtti.
"Ve tahmin et bu kimin suçu?" Jeongin acı bir şekilde söyledi.
Jisung ters ters baktı. "Öğle yemeğinde anlatırız."
Genç çocuk inledi, "Peki."
Tam o sırada birisi dört çocuğa doğru yürüdü.
"Jeongin! Okuldan sonra kütüphanede buluşuyoruz değil mi?" Yedam sordu.
"Ha? Evet buluşuyoruz!" Jeongin'in yanakları kimin konuştuğunu görünce açık pembeye döndü.
"Tamam, görüşürüz o zaman." Yedam gülümsedi ve arkadaşlarının yanına gitti.
Seungmin, Jisung ve Felix, gözleri ardına kadar açık bir şekilde Jeongin'e baktı.
"Ne?" Jeongin hiçbir şey olmamış gibi davrandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
His Scars || Minsung
FanfictionMinho'nun bileğindeki yaralar? Sadece kavgadan kaynaklanıyor. Ya da en azından herkesin varsaydığı bu. Jisung, diğer yandan, herkesin söylediğinden daha karanlık bir geçmişi olduğunu hissediyor ve bulmak için kararlı. Minho'nun soğuk kalpli bir çet...