y i r m i d ö r t .

7.7K 723 1.5K
                                    

evet gençler, benim de okumadığım bölümlere gelmiş bulunmaktayız gilbşsöjğdögş sizinle birlikte okumuş olacağım👉👈

Sabah Jeongin ve Seungmin, çift okula geldiğinde her zaman yaptıkları gibi Felix ve Jisung'a yürüdüler ama bu sefer Seungmin normalden daha mutlu görünüyordu.

"Bugün seni bu kadar mutlu eden ne?" Felix kaşlarını kıpırdattı.

"Eminim özel birisiyle ilgisi vardır." Jisung Seungmin'i omuzladı.

Jeongin çenesine hafifçe vurdu, "Adı bwang byungjin ile kafiyeli birisi."

Uzun erkek Jeongin'in aptallığına gözlerini devirdi. "Evet ve hayır, artık Hwajoon ile takılmak zorunda olmadığım ve sizinle tekrar takılabileceğim için mutluyum."

"Sanki o gerçek bir şeytanmış ve onunla takılmak cehennemmiş gibi davranıyorsun." Felix homurdandı.

"Çünkü öyleydi." Seungmin, sanki dünyadaki en bariz şeymiş gibi söyledi.

Jeongin alay etti, "Öğle yemeğinde onunla nasıl güldüğünü gördüm."

Seungmin kaşlarını kaldırdı, "Oh, öğle yemeğinde bana bakabildin mi?"

Küçük olan kafası karışmış bir bakış verdi, "Tabi, neden bakmayayım ki?"

"Yedam'a o kadar çok baktığın için, boynunun o pozisyonda sıkıştığına ve Yedam'ınki dışında hiçbir yöne bakamayacağına gerçekten inanmıştım."

Jisung ve Felix, Seungmin ile beşlik çakıp gülerken Jeongin'in kulakları parlak kırmızıya döndü. Bu sadece Jeongin'i daha da utandırdı ve yüzü olgunlaşmış bir çileğe benzediği için durumunu daha da kötüleştirdi. Jisung ve Felix bu kadar sert gülmekten gözyaşları içinde kalmıştı.

"Yedam'dan bahsetmişk-"

"Hayır! Onun hakkında konuşmayı bırakın." Jeongin inledi, Seungmin'in sözünü kesti.

"-dünkü ders nasıldı?"

Jeongin zaten kırmızı olan yüzünü örtmek için aşağı baktı. "İyiydi." diye mırıldandı. "Ona sadece matematik çalıştırdım."

Diğerleri birbirlerine aynı yüz ifadesiyle baktılar. Hepsi Jeongin'in bir şey sakladığını biliyorlardı. "Neden bize bakmıyorsun?"

Jeongin bir anlığına yukarı baktı ama üç arkadaşın, yüzünün içinde bulunduğu durumu anlamaları için yeterliydi.

"Ah, bir şey olmuş." Felix alaycı bir ton kullandı.

"Şimdi dökül." Seungmin emretti.

"Büyük bir şey olmadı, sadece dramatik davranıyorum. Muhtemelen onun için hiçbir şey ifade etmiyordu, matematik ödeviyle ilgili soruları olursa benimle iletişime geçebilmek için telefon numaramı sordu." Jeongin omuz silkti.

Jisung dramatik bir şekilde nefes aldı, "Bang Yedam'ın telefon numarası sende mi? Tanrım, ne kadar şanslısın, ne büyük bir onur."

Genç erkek gözlerini devirdi. "Kapa çeneni, Minho'nun erkek arkadaşı." Jisung kıkırdadı. "Ayrıca, bir hafta içinde hepinizin erkek arkadaş edinmesi gerçeğini pek sevmedim ve şu anda burada tek sapım."

"Erkek arkadaşa ihtiyacın yok." Seungmin söylenirken Jisung, "Cesaretini toplarsan ve Yedam'a sorarsan senin de bir erkek arkadaşın olabilir." dedi.

Jeongin bakışlarını ikisi arasında gezdirdi. "Söylediğim şeyi unutun."

"Ayrıca bir erkek arkadaşım yok, bir flörtüm var." Seungmin düzeltti.

His Scars || MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin