Buna!Ma numesc Alessia si am 17 ani.Am parul saten si ochii caprui.Locuiesc in Los Angeles,intr-o casa mare cu mama mea Jessica Lown,tatal meu Mike Lown si fratele meu mai mare cu 2 ani,Jeiden.
Sa va spun despre mine...Sunt o fata simpla care prefera lucrul bine facut.Ma remarc intotdeauna prin personalitatea mea si caracterul meu jucaus.In totdeauna m-am luptat sa-mi fac o pesonalitate aprte sa caut sa fiu unica sa nu copiez alte fete...Sa fiu eu.
Nu sunt genul de fata care se da in vant dupa moda.Mai de graba prefer sa spun:"Un accesoriu mic poate face o fata sa arate superb,dar o tinuta adecvata o poate face sa straluceasca.".Nu pot spune ca iubesc scoala,dar imi doresc note cat mai mari pentru a ajunge sa-mi indeplinesc visul de a merge la facultate in Anglia.
Ca tot veni vorba de scoala...Imi plac cartile de dragoste,aventura,mistere si .....de groaza....da prefer sa citeac cari de groaza seara...Da,pentru mine o poveste de groaza nu este acelasi lucru cu filmele de groaza.Un film ma inspaimanta,dar o poveste e altfel..nu pot explica,e...greu.Nu suport cartile in care fata buna se indragosteste de baiatul rau,dar de cele mai multe ori,asa se intampla..De ce o fata rea nu se poate indragosti de un baiat bun...Adica serios....
Cred ca am spus multe despre mine...ma ve-ti cunoaate mai bine pe parcursul cartii....Hei,de ce nu va spun despre prietenele mele si ce fel de prietenie ne leaga....ok deci...
Una dintre prietenele mele...este Brithney Watsen...Bri..cum o numesc eu...Are 17 ani,parul putin peste umar,blond,mereu desprins sau prins intr-un coc asortat tinutei.Ochii ei nu sunt nici albastrii,nici caprui,nici verzi...Sunt negrii...E foarte frumoasa si intotdeauna am fost geloasa pe ea(in sensul bun)...Are un talent deosebit...canta la chitara si de cate ori o face,o face perfect...îi place mult sa cante si de foarte multe ori incerc sa o acompaniez cu vocea.O cunosc pe Bri inca de cand eram in scutece,datorita parintilor nostrii care se cunosteau foarte bine.
Norocul face ca eu si Bri sa fim in aceasi clasa inca de la gradinita...
Bri,are un look diferit,îi place ca la orce tinuta sa-si asorteze o palarie.Exceptie fac rochitele...care niciodata nu au fost purtate cu accesoriul ei de baza.....Tin foarte mult la Bri,si probabil si ea tine la fel de mult la mine.
O alta prietena de-a mea este Sofi,pe numele ei intreg Sofia Clark.Are 17 ani,par sten,ochii caprui.Este o fata ca oricare alta,dar care la fel ca si Bri,are un look numai al ei.Nu il pot descrie este inposibil...Prefera rochitele de fel,dar numai martia si joia.Nu stiu de ce,dar asa îi place...mai face exceptii cand iesim "ca fetele" si ne imbracam toate in rochite sau fustite.
Sofi,are o obsesie ciudata si draguta in acelasi timp pentru o trupa "One Direction". Cica e formata din 5 baieti...dar nu intram in detalii fiindca nu despre asta vorbim...Camera Sofiei este decorata cu postere si suveniruri de la concertele lor.Hihi!E dragut!
Mia Sidney,este in clasa paralele cu Sofi.Are 17 ani,par blond si ochii caprui.Îi place sa-si lase parul liber sau impletit.
Are un zambet superb...si e speciala prin singurul fapt ca e misteriosa..poate si putin secretoasa.
Asemenea Sofiei,Mia are o obsesie ....dar obsesia ei este pentru...hihi....pentru Justin Bieber....e destul de ciudat cantaretul....ma rog fiecare cu preferintele lui....
Cam atat despre fiecare...dar va pot spune despre NOI.
Eu si Bri ne-am cunoscut cel mai bine la gradinita.Si de atunci pana acum...
Eu si Sofi ne-am cunoscut la un cunoacut la un concurs de dese,intrucat amandurora ne place sa desenam.Dupa ce am cunoscut-o pe ea...mi-a facut cunoatinta cu Mia.Iar eu la randul meu le-am prezentat-o pe Bri.
De atunci suntem in aceasta formula si suntem foarte unite... asa cum spunem noi...
"Ori toate pentru una ori niciuna!"
Cam atat si despre noi...propun sa incepem "aventura"....Eram in curtea scolii..asteptam ca directorul sa-si faca aparitia.
M-am intalnit cu fetele,ne-am imbratisat lung...dupa care am inceput sa povestim...Sofi sparge gheata cu intrebarea...
-Hei,ce ati facut vara asta?
Ma pregateam sa raspund,dar...o mana ma cuprinde de dupa sold si ma trage langa el.
-Hei!
- Ce e draga te-ai speriat?
-Nick!am sarit la gatul lui si l-am sarutat lung si dulce.
Fetele chicoteau in spatele meu...
-Hei,amorezilor!Suntem si noi aici!Hihihi!rade infundat Bri!
(Nick este iubitul meu!Are 17 ani e blond si are ochii verzi.)
Deodata se aude o voce groasa in microfon...
-Buna ziua,dragi elevi si bine ati venit la un nou an scolar!
A urmat o pauza lunga de 15 minute in care in fata scolii opreste o masina.Din ea se da jos un tip inalt,saten...isi arunca mana in par si si-l aranzeaza...
-Cine e el?se aud voci in toata curtea!
-El e colegul nostru,Bri!Nu mai sti,Andy!...exclam eu.
-A da....
-E dragut!se afirma Sofi!
Fara sa-mi dau seama...ca Nick e in spatele meu,o aprob pe Sofi.
-Hei!Ce-ai spus!?spuse Nick pe un ton plin de gelozie...
-E hai...acum,daca erai fata si tu ai fi reactionat la fel!imi ia Mia apararea...
-Probabil ai dreptate!
Fetele radeau cu Nick,dar eu ramsesem cu el fixat pe retina...Pana cand .....apare ea...Jesica White.Andy s-a apopiat de un grup format din 3 baieti si 2 fete cu un an mai mari ca el...Jesica se apropie de el,îl ia in brate si-l saruta pe obraz.(Jesica e o fata scunda,satena cu suvite blonde si cu ochii verzi!E frumoasa,dar caracterul ei jegos, lasa de dorit.)
Raman socata si efectiv fara cuvinte...in gandul meu era"Jesica e in acelasi an cu mine si ghinion ca si in aceasi clasa...oare de ce nu ma suporta...si ce i-am facut eu ei ....am fost prietene...dar nu stiu de ce am piedut legatura!"Nu mai intelegeam nimic..."Ce legatura are ea cu Andy...ce?"
-Alessia!Ce ai...??Esti bine!?ma intraba Mia ingrijorata...
Dau din cap ca da si ma intorc in bratele lui Nick...eram putin derutata dar mi-am revenit imedit ce am auzit microfonul.
Directorul isi incepuse discursul,urmat de celelalte personalitati din diferite institutii...
La final...am mers insotiti de domnul diriginte la clasele noastre...Nick a plecat cu Sofi si Mia...(e in aceeasi clasa cu ele...Mia mi-a facut cunostinta cu Nick....si îi multumesc pentru asta!)...
Am intrat in clasa si apre surprinderea mea Andy m-a lasat sa intru eu prima ...m-a urmarit cu privirea uitanduse unde ma asez si sa asezat in dreapta mea,Bri era in stanga iar Jesica in satele lui Andy.
-Buna!ma baga Andy in seama
-Buna!
Jesica ne urmarea atent si ma privea de parca ar fi vrut sa ma omoare din priviri..era orgolioasa si tinea mult la statutul ei....de mare "peintesa" cum se spune prin scoala...
Dirigintele intra in clasa cu un catalog mare cu coperta albastra pe care scria mare" a 11-a A...
-Buna ziua,copii!Bine ati venit in acest an scolar si sper sa o duceti mai bine ca anul trecut!Va voi prezinta catalogul sa va face-ti o idee despre ordinea voastra la catalog.Apoi va voi da orarul si sunte-ti liberi!
-Ok...se aude un ecou in clasa.
-Sa incepem!...
Dupa un sir lung de colegi ajunge la mine...Alessia Lown...iar dupa mine ...surpriza....Andy Tomilson.....A continuat cu Britney Watsen si Jesica White.....
_______________________________________
Sper ca va place, si vreau pareri:)ps:cea din poza este Alessia.....in urmatoarele capitole voi pune poze si cu celelalte fete si cu baietii:):):):)
CITEȘTI
Obsesia dragostei
Teen FictionAlessia este o fata de 18 ani,care isi gaseste marea iubire după o ceartă cu fostul. Câteva clipe,câteva luni...pot face diferența intre ura,dragoste,minciuna... Dupa ce Aly descoperă ca o perioadă din viata ei a trait-o in minciuna,un accident o fa...