Κεφάλαιο 8

206 14 3
                                    

Ανοίγω την κάτω πόρτα και συνεχίζω το καθάρισμα μου. Σε λιγότερο από ένα λεπτό χτυπάει η πόρτα. Πετάω την σακούλα, πάλι καλά πρόλαβα να μαζέψω τα πεταμένα χαρτομάντηλα στα δωμάτια που πρόκειται να μπει η Φανή. Πάω να ανοίξω την πόρτα και αντί να δω μπροστά μου την Φανή βλέπω τον Γιάννη! Έπαθα ένα μικρό σοκ, δεν περίμενα να είναι αυτός... Απλά έμεινα και τον κοιτούσα, δεν κουνήθηκα, δεν μίλησα... Απλά τον κοιτούσα και αυτός γέλασε.

<<Φάντασμα είδες μπροστά σου και άσπρισες έτσι;>> μου λέει σαρκαστικά, λογικά θα χλώμιασα και όλας! Μετά από αυτό πάτησα γη.

<<Τι θες εσύ εδώ;>> ρωτάω δείχνοντας ότι έχω ξαφνιαστεί που είναι εδώ.

<<Να περάσω;>> με ρωτάει και μου κάνει νόημα για να περάσει και εγώ απλά κάνω χώρο για να περάσει. Περνάει βγάζει το μπουφάν του και κάθεται στον καναπέ, όπου πριν κάτι μέρες κοιμόταν...

<<Θες να σου φέρω τίποτα;>> τον ρωτάω. Η ευγένεια μου έλειπε! Αλλά εφόσον είμαστε φίλοι πρέπει να είμαι καλή μαζί του.

<<Εεε ένα ποτήρι νερό θα'θελα σε παρακάλω πολύ.>> μου απαντάει και γέλασα.

<<Μάλιστα. Επίσης δεν βρίσκεσαι στο σπίτι κάποιου συγγενή που έχεις να δεις χρόνια.>> του λέω και φεύγω στην κουζίνα. Αφού γεμίζω το ποτήρι με νερό, πάω στο σαλόνι όπου καθόταν και αφήνω το νερό στο τραπέζι.

<<Ευχαριστώ.>> μου λέει.

<<Παρακαλώ.>> λέω και εγώ με την σειρά μου.

<<Γιατί έπαθες τέτοιο σοκ όταν με είδες;>> με ρωτάει.

<<Γιατί περίμενα να είναι καμία Φανή ή κάτι τέτοιο...>> απαντάω.

<<Μα για αυτό δεν είναι οι φίλοι; Όταν τους έχεις ανάγκη πρέπει να είναι δίπλα σου, έτσι δεν είναι;>> 

<<Εντάξει σταμάτα το αυτό. Είναι σπαστικό.>>

<<Το ξέρω, όλη αυτή η καταστάση είναι σπαστικιά.>> λέει κάπως τσιτομένα.

<<Τέλος πάντων δεν ήρθα για αυτό, ήρθα για να δω αν είσαι καλά.>> συνέχιζει πιο ήρεμα αυτή την φορά.

<<Μια χαρά είμαι.>> λέω.

<<Το βλέπω.>> μου λέει και με αρπάζει στην αγκαλιά του. Η αλήθεια είναι ότι μου έλειψε τόσο πολύ η αγκαλιά του και το άρωμα του και όλα!

<<Μπορείς να κρυφτείς από τους άλλους αλλά όχι από εμένα!>> μου λέει και με σφίγγει πιο πολύ στην αγκαλιά του.

Οι τοίχοι ανάμεσα μας. 2Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ