Κεφάλαιο 11

208 17 3
                                    

Βρίσκομαι ξαπλωμένη μέσα στην αγκαλιά του και είμαι απίστευτα χαρούμενη. Δηλαδή καμία σχέση με πριν. 
Είμαι χαρούμενη που επιτέλους άφησα τον εγωισμό μου και άφησα τα συναισθήματα μου για αυτόν ελεύθερα. Σε κάποια φάση νόμιζα πως δεν θα λειτουργήσει το κόλπο μου γιατί κάθε φόρα που τον πλησίαζα αυτός δεν έκανε κάτι, αλλά έπαιξα το τελευταίο μου χαρτί και για καλή μου τύχη πέτυχε!

<<Σου έλειψα εε;>> με ρωτάει ναζιάρικα.

<<Αχα...>>

<<Εμένα να δεις μικρό!>> λέει και μου πιάνει το πρόσωπο και με φιλάει. Δεν μπορούμε να χορτάσουμε ο ένας τον άλλον! Χάσαμε τόσο χρόνο μεταξύ μας και δεν μας έχει μείνει ικανοποιητικός χρόνος για να τον περάσουμε μαζί επειδή ο Γιάννης θα γυρίσει Γερμανία σε λίγες μέρες. Μάλλον σε 2 εβδομάδες περίπου... Πάλι κάποιος φεύγει, πάλι ο χρόνος που θα είμαστε μαζί θα είναι μικρός, ελπίζω όμως να μην τελειώσει πάλι άδοξα και μαλωμένοι.

<<Τι σκέφτεσαι;>> με ρωτάει.

<<Ότι ελπίζω να μην τελειώσει όπως την προηγούμενη φορά...>> το χαμόγελο που σχηματίζετε στα χείλη του είναι απερίγραπτο.

<<Δηλαδή σε νοιάζει και μάλιστα πάρα πολύ! Και επίσης αυτό σημαίνει ότι με θες τρελά και ότι δεν μπορείς χωρίς εμένα και ότι νιώθεις πολλά για μένα και ότ->> έβαλα τα χέρια μου στο στόμα του για να σκάσει και ακουγόταν το μουρμουριτό του.

<<Τουλάχιστον θα προτιμούσα να μου έκλεινες το στόμα με διαφορετικό τρόπο...>> μου λέει και χαζογελάει.

<<Ναι έπρεπε να βάλω μια κάλτσα στο στομα σου.>> με αγριοκοιτάει και του χαμογελάω.

<<Είσαι μία εσύ!>>

<<Τι είμαι εγώ;>>

<<Άντε καληνύχτα.>> μου λέει και με διώχνει από την αγκαλιά του, αρπάζει το μαξιλάρι, γυρνάει από την άλλη πλευρά και ξαπλώνει.

<<Κλείσε και το μικρό.>>

<<Καλάάά αλλά δεν μου την γλυτώνεις αύριο.>> του λέω και σηκώνομαι να κλείσω το φως.

Μόλις μπαίνω και εγώ στο κρεβάτι, ξαπλώνω και του γυρνάω και εγώ την πλάτη...
Μέσα σε, ούτε, ένα λεπτό πέρασε το χέρι του γύρω από την μέση μου, με φίλησε στο μάγουλο και με έσφιξε πάνω του με αποτέλεσμα όλο το βράδυ να είμαστε κολλημένοι ο ένας πάνω στον άλλον.

Όταν ξύπνησα το πρωί τον είδα να κοιμάται ακόμα δίπλα μου, βασικά με είχε ακόμα στην αγκαλιά του και προσπάθησα να σηκωθώ χωρίς να τον ξυπνήσω. Ευτυχώς τα κατάφερα και έτσι πήρα την πετσέτα μου και μπήκα να κάνω ένα ντουζ. Αφού τέλειωσα με το ντουζ, έπλεινα τα δόντια μου και πήγα στο δωμάτιο για να πάρω εσώρουχα και ρούχα αφού τα ξέχασα η χαζή.

Οι τοίχοι ανάμεσα μας. 2Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ