Κεφάλαιο 12

219 15 1
                                    

Είμαι σίγουρη πως θα ακούσω πολλά από την Φανή που δεν της ανέφερα κάτι για τον Γιάννη.

<<Τι ακριβώς γίνεται εδώ;>> ξεστόμισε η Φανή με το ζόρι.

<<Εσύ τι νομίζεις;>> λέει ειρωνικά ο Γιάννης.

<<Εεε... Ας την αφήσουμε αυτήν την συζήτηση καλύτερα.>> λέει η Φανή που τα έχει χαμένα και είμαι σίγουρη πως καίγεται για να μάθει.

<<Λοιπόν πως είστε;>> ρωτάει η Φανή και κοιτάει μια εμένα μια τον Γιάννη.

<<Μια χαρά!>> απαντάει ο Γιάννης καθώς συνεχίζει να τρώει.

<<Καλά...>> απαντάω και εγώ αδιάφορα.

<<Εσύ πως είσαι;>> την ρωτάω.

<<Καλά, μια χαρά... Μήπως να πω να έρθει και ο Πάνος;>> προτείνει.

<<Ναι πες τον μαλάκα να έρθει δεν θα σας αντέξω και τις δύο μαζί!>>

Η Φανή πάει προς το σαλόνι για να πάρει τηλέφωνο τον Πάνο και μένουμε στην κουζίνα εγώ και ο Γιάννης, ο οποίος με κοιτάει και αρχίζει να γελάει.

<<Η φάτσα της ήταν επική!>> μου λέει χαμηλόφωνα για να μην ακουστεί τίποτα.

<<Μην γίνεσαι κακός.>>

<<Γιατί είμαι κακός; Επειδή η αντίδραση της μου προκαλεί γέλιο;>>

<<Ναι οκ ήταν, απλά προσπαθώ να υπερασπιστώ την φίλη μου.>>

<<Μπλα, μπλα, μπλα, μπλα...>> κάνει κάθως τελειώνει την τελευταία μπουκιά από το σάντουιτς.

<<Ανώριμε!>>

Εκείνη την στιγμή αφήνει το πιάτο στον νεροχύτη και γυρνάει και με κοιτάει απειλητικά. Με πλησιάζει και αρχίζουμε τις μπουνιές και τις κλοτσιές. Η Φανή έκανε την εμφάνισει της στην κουζίνα ενώ εμείς συνεχίσαμε να βαράμε ο ένας τον άλλον. Η Φανή έχει φρικάρει.

<<Πείτε μου μόνο ότι τα ξαναβρήκατε.>> λέει ξαφνικά η Φανή.

<<Ναι ντε, είμαστε φίλοι! Το έχουμε ξεκαθαρίσει αυτό.>> λέει ο Γιάννης και η Φανή άρχισε να γελάει.

<<Friends with benefits θα έλεγα εγώ.>> σχολιάζει η Φανή.

<<Απλά καριοφίλοι.>> συνεχίζει ο Γιάννης και η Φανή τον κοιτάει με απορία. Εμένα με πιάνουν γέλια με όλο αυτό το σκηνικό και παρακαλάω να φτάσει ο Πάνος επιτέλους!

<<Τέλος πάντων, θέλω καφέ!>> λέει η Φανή και με κοιτάει.

<<Σήκω κάνε!>> λέει ο Γιάννης.

Οι τοίχοι ανάμεσα μας. 2Où les histoires vivent. Découvrez maintenant