2.| Akció ✨

1.4K 61 4
                                    

2019. július

A második szabadedzés végeztével ismét a Renault boxa mögött találtam magam. Mary idegesen lesegetett befelé, Danielt keresve, miközben én folyamatosan a paddockot kémleltem.

Utánanéztem a srácnak, aki megborított (szó szerint), és hát naaagggyon cuki. Alig vártam, hogy újra lássam, és ne csak a képernyőn. Megtudtam, hogy a McLaren csapat versenyzője, és hogy hosszú távra tervez vele a csapat. Meg tudtam érteni, mert (ahogy egy laikus látja) egész jól ment a pályán. És a közönség imádta. Rengeteg brit, és nem brit fanoldalt találtam instagramon, sőt Facebookon is, ráadásul egy-két TikTok videót is feldobott róla a Google. Őrület.

- LILY, LÁTOM DANIELT! - rángatott Mary, kizökkentve az ábrándozásomból Landoról. - ÚRISTEN, MOST JÖN, VÉGRE!! És én vagyok a legközelebb a bejárathoz. Készítsd a kamerát, videózz, de közben fotózz is! MINDEN RÉSZLET KELL!
- Oké Mary, csinálom. - nyomkodtam a telefonom a kamera funkció után kutatva, aztán elindítottam a videót.
Daniel az edzőjének tűnő csávóval sétált ki a boxból, és Mary akárhogy kapálózott, akárhogy kiabált, nem tudott a pilóta közelébe kerülni. Az edző csávó egy karlendítéssel jelezte, hogy "bocsi, de itt nem lesz kép, Danielnek sietnie kell".
- DANIEL PLEASE, TE VAGY AZ ÉLETEM! - kiabált Mary, mire Daniel megvillantotta az ezer vattos mosolyát, amit vagy száz helyen láttam már Mary szobájának falain, majd sutyorgott valamit az edző csávónak, mire az a szemét forgatva intett Marynek, hogy akkor csinálják meg azt a képet. Mary ugyanolyan mosollyal az arcán beállt Daniel mellé, én meg lőttem róluk egy gyors fotót. Dehogyis egyet, vagy egy milliót, és közben hálát adtam az égnek, hogy nem hagytam abba a videózást, mert...
- Ok, ennyi volt - szólt rá az edző Maryre, aki minden mindegy alapon lábujjhegyre állt, és nyomott egy puszit Daniel szájára. A SZÁJÁRA! A döbbenettől mindenki lefagyott, egyedül Daniel röhögött folyamatosan.
- Köszönöm a szurkolást, kedves hölgy! - paskolta meg Mary vállát, és elsétált. A körülöttünk állók pedig csak lestek, hogy mégis mi történt az előbb. Marynek elment a maradék esze is, azt hiszem.
- Úristen, ez életem legszebb napja! - rohant mellém Mary - SZERETLEK DANIEL! - kiabált az említett férfi után, aki megfordulva dobott egy puszit a legjobb barátnőmnek. - Ugye ezt is vetted? - nézett a telefomomra, mire ráirányítottam a kamerát.
- Persze, hogy vettem. Ez megmarad örökre - nevettem - Hogy te mekkora egy megszállott vagy.
- Aw, mindig csak bókolsz. Na menjünk, a kocsiban majd visszanézem. - indult el a kijárat felé.
- Na de... Nekem még van programom. - mondtam, mire megtorpant.
- Basszus tényleg! - csapott a homlokára - Norris nem mondott semmit, hogy hol és mikor találkozzatok? Vagy keressük meg a McLarennél?
- Hát nem is tudom... Nem mondott semmi konkrétat.
- Jaj ne szerencsétlenkedj már! - ragadta meg a karom, és húzni kezdett a végzetem felé.


- Hogyhogy nincs itt?! - kérdezte a barátnőm idegbetegen egy mérnöktől.
- Kisasszony, az edzés véget ért, Norris valószínűleg interjút ad, utána a csapattal tart megbeszélést. Nem tudok semmiféle randevúról.
- Hát pedig a legjobb barátnőm a saját fülével hallotta, hogy Lando Norris meghívta egy italra.
Mary mindent megtett, hogy előkerítse Landot, sőt kezdett patáliát csapni, így egy kicsit hátráltam a boxtól, amikor is beleütköztem valakibe. Megint.
- Elnézést, bocsánat! - fordultam meg, és az ismerős szempár látványától megremegett a lábam. - Lando! - ismertem fel a srácot.
- Örülök, hogy így összefutottunk megint. - mosolygott - Mi történik ott? - mutatott a legjobb barátnőm felé, aki már a telefonján mutogatott valamit a mérnököknek.
- A legjobb barátnőm. - nevettem fel - Próbálja elintézni, hogy találkozzak veled.
- És hogy megy neki?
- Hát nem túl jól, az előbb arról beszélt, hogy felhívja Andreas Seidl-t, hogy kerítsen elő téged. - nevettem.
- Na azt megnéztem volna. - nevetett ő is, mire Mary hátrafordult.
- Kösz a semmit, fiúk! - intett hátra a mérnököknek, miközben felénk igyekezett.
- Mizu? - kérdeztem tőle nevetve - Ugye nem intézted el, hogy örökre kitiltsanak minket?
- Dehooogy. Csak kedvesen elbeszélgettem a mérnök urakkal.
- A mérnök urak is kedvesen el fognak velem erről beszélgetni, úgy érzem. - mosolygott Lando. - Örülök a találkozásnak, Lando Norris. - nyújtotta a kezét Mary felé.
- Hát még én mennyire örülök. Mary Scott - fogott kezet Landoval - Nagy rajongód vagyok. De tényleg.
- Ez nagyszerű. - mosolygott Lando, majd rám emelte a tekintetét - Nem felejtettem el az italt.
- Reméltem is. - mosolyogtam rá - Viszont semmi alkohol, vezetek. - tettem hozzá.
- Csodás, én is vezetek még. Ömm beszélek pár szót a csapattal, szólok nekik, hogy kések a megbeszélésről, gyere velem! - kacsintott - Örültem Mary! - intett a legjobb barátnőmnek.
- Várj meg a kocsinál, légyszi. Vagy majd írj, hogy hol vagy. - szóltam Marynek.
- Ne aggodalmaskodj, inkább érezd jól magad! - ölelt magához - Menj rá! - súgta ölelés közben, mire megforgattam a szemem.

Lando kért egy fél órát a csapattól hogy meghívhasson engem a motorhome-ba. Bár keveselltem azt a fél órát, de még így is szerencsésnek éreztem magam, amiért egy nagyszerű (és irtó cuki) pilóta rám szánja az idejét.

Te vagy nekem... (𝑳𝒂𝒏𝒅𝒐 𝑵𝒐𝒓𝒓𝒊𝒔 𝒇𝒇)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora