Eyepiece/6📸

434 60 56
                                    

Jn_seok hikaye güncellemesi

@ç hikayene yanıt verdi: Her halinle nasıl bu kadar yakışıklı ola bilirsin??

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@ç hikayene yanıt verdi: Her halinle nasıl bu kadar yakışıklı ola bilirsin??

@n hikayene yanıt verdi: En kötü fotoğrafda bile aşırı iyisin

@s hikayene yanıt verdi: Altdan çekilmiş fotoğrafda nasıl iyi ola bilirsinnn??!!!

@l hikayene yanıt verdi: Bir dakika... Az önce avmde yanımdan geçen maskeli sen miydinn??? Ben seni nasıl bulucam şimdi ağağğa

@vante_j hikayene yanıt verdi: Kafanı telefondan kaldırsan iyi edersin. Çünkü birazdan üzerine siparişin dökülecek.. Umarım yanında kiyafetin vardır :)

Mesajı gönderdikden sonra telefonu hemen cebime bıraktım. Kameramı -bir kameradan daha fazlası olduğuna artık emin olduğum makineni- hemen çantama yerleştirdim ve çantamın fermuarını hızlıca kapatıp omuzuma geçirdim. Son yudumlarında olduğum kahvemi bitirirken keyiflice çaprazımdaki masada yaşanacakları izlemeye başladım.

Gözlerimi diktiğim kişi hızlıca mesaj yazıyor, telefonuma gelen bildirimlerden zaten bu kişinin ben olduğumu anlıyordum.

Bir kaç saniye içinde gelişen olaylarla sipariş verdiği sıcak içecek üzerini boylamışdı.

Yüzümdeki sırıtış büyürken kafeni dolduran cırlamalarını dinliyordum. Sonunda o gür sesine dayanamamış ayağa kalkmışdım.

"Beyefendi, böyle yaparak diğer müşterileri rahatsız ediyorsunuz. Bence lavaboya gidelim."

Dedim bir kaç parça daha kağıt havlu alıp ona uzatırken. Sinirli ve acıdan buruşmuş yüzü bana döndüğünde, bakışları biraz yumuşamış fakat sonra sadece acı barındıran yüzü eski yerini almışdı.

Kafasını salladığında önce herşeyin sorumlusu kişiye öldürücü bakışlarını atmış, sonra ise kolundan tutarak yönlendirmemle benimle birlikde lavaboya gelmişdi.

Onu sadece izliyor olmak bile bana neler yaparken şimdi bir kaç saniye de olsa dokunmuş olmam nefeslerimi hızlandırmaya yetmişdi.

O sinirden solurken ben ise içimde filizlenen heyecanla nefes nefese küçük odaya girmiştik.

Aynanın karşısına geçerek gömleği ile ilgilenmeğe başlamış, hafiften çatılmış karşları ile sinirli sinirli homurdanıyordu.

Çok güzeldi.. O gerçekten her hali ile kusursuzdu. Kusursuz ve orantılı yüzü, dolgun dudakları, konuştuğu zaman hafiften küçücük de olsa dudak kenarında oluşan gamzesi, boncuk gözleri, tombul yanakları... Her detayı sanata bulanarak çıkmış gibiydi.

Fayansa yaslanarak izliyordum onu. Güzelliğine dalıp gitmek derler ya, işte tam da o anı yaşıyordum. Öyle dalıp gitmişim ki artık işini bitirerek bana döndüğünü bile farketmemişim.

Küçük ve boş odada yankılanan öksürme sesiyle gözlerimi kırpıştırmış ve hiç değişmeğen odak noktamla kendime biraz çeki düzen vermişdim. Az önce onu izlerken yakalanmışdım ve o buna sadece samimi bir şekilde gülümsemişti.

Bakışlarım istemsizce gülüşüne kaymışdı. Ona gerçekten vurulmuştum.. Tüm kalbimle.

"Teşekkür ederim."

Dedi nazikce. Elindeki kağıt havluları iyice buruşturup çöp kutusuna atmış, ardından küçük adımlarla birazcık aramızı kapatmışdı.

Kalbimin şuan bir yarışda olduğunu yalnızca o bana yaklaştığında anlamışdım. Derin bir nefes alarak gülümsedim.

"Ah rica ederim. Bir şey yaptığım söylenemez gerçi ama."

Dedim ensemi kaşırken. Onun karşısına ilk çıkmamdı ama hep konuşmuşum da bu heyecanı hep yaşamışım gibi bir his vardı. Alışık ama bir o kadar da yabancı.

"Ben Kim Taehyung."

"Ben Kim Seokjin."

İkimiz de aynı anda konuştuğumuz için yüzümüze yayılan gülümseme ile aynı anda uzattığımız ellerin teması ile yüzümdeki gülüş istemsizce silikleşiyordu. Elimi sıkıca kavradığında ellerimde pamuk tutuyormuş gibi hissettim bir an. Yamuk parmakları ruhuma dokunuyormuş gibi nefesim kesilmişdi.

Bakışlarım yüzüne kalktığında beni gülümseyerek izlediğini farketmişdim.

İlk karşılaşmamızın basit bir lavabo köşesinde olması hiç öyleymiş gibi hissettirmiyordu. Sanki bulutların çok daha üzerinde pamuklardan inşa edilmiş bir saraydaymışım gibiydi. Ve ona her dokunduğumda muhtamelen hep böyle hissedecekdim..

☆☆☆☆
Keşke gerçekten en azından hakettiği değeri vere bilseniz

Ah her neyse

Beklenen karşılaşma da geldi çok şükür 💅

Düşüncelerinizi ve diğer ficlerime de sizi bekliyorum

I purple you💜

•Eyepiece||Taejin|TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin