16

1K 36 111
                                    

Italya'ya geldiğimde Cris abime sarılarak arabaya bindim. Abim "Ben yarın bir takımı sorgulayayım."dedi. "Abi seni yengeme söylerim."dedim.

"Neyse yarın sen tesislere gelecek misin?"dedi. "Evet."dedim. Abim arabayı evin önüne park ettiğinde arabadan inerek içeriye girdim.

Yengeme sarıldıktan sonra odama çıktım. Telefonuma gelen mesaja baktım.

Boş İnsan: İtalya'ya geldin mi?

Oriana: Evet.

Boş İnsan: Yarın tesislere gelecek misin?

Oriana: Evet.

Boş İnsan: Tabii izleyeceğin birisi var sonuçta değil mi?

Oriana: Bak bu konuyu açmanı istemiyorum tamam mı?

Oriana: Sana saygı duyduğum için birisini sevdiğimi söyledim.

Boş İnsan: Kimler birini sevdiğini biliyor?

Oriana: Sen ve Leo abim birisini sevdiğimi biliyor yengemler kim olduğunu da biliyor.

Boş İnsan: Messi birisini sevmene bir şey demedi mi?

Oriana: Ne diyebilir ki?

Boş İnsan: Neyse keşke yengenlerden birisi olsaydım.

Boş İnsan: O zaman bende kimi sevdiğini bilirdim.

Oriana: Jfkshdkzjdksjs

Boş İnsan: Senden birşey isteyebilir miyim?

Oriana: Tabiiki de.

Boş İnsan: Yarın tesislere geldiğinde herkese sarılır mısın? Hem sevdiğin çocuğa da sarılmış olursun.

Oriana: Açıkça sana sarılmak istiyorum diyebilirdin.

Boş İnsan: Evet sana sarılmak istiyorum ve uzun bir süre öyle kalmak istiyorum.

Oriana: Kim olduğunu söylersen en uzun sana sarılırım.

Boş İnsan: Jcisjxiejzieis sevdiğin biri var sana asla kim olduğumu söylemem.

Oriana: Sen bilirsin.

Boş İnsan: Şimdi gece boyunca sabah sana sarılacağım düşüncesiyle uyuyamayacağım.

Oriana: Sarılma olayını çok abartmıyor musun?

Boş İnsan: Hayır.

Boş İnsan: Benim için sarılmak öpüşmekten daha değerli.

Oriana: Garip... İnsanlar herkese sarılır ama herkesle öpüşmez bence...

Boş İnsan: Oriana sevdiğin insanın seni güvende hissettiren kolları arasında kalmak en değerli şeydir.

Boş İnsan: Öpüşmek her türlü aynıdır ama sevdiğin kişiyle ve tanımadığın biriyle sarılmak aynı değildir arada çok büyük fark vardır.

Happiness [Paulo Dybala]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin