Abimlerle tatile çıkmıştık ve bu benim için o kadar güzel olacaktı ki.. Tüm sevdiğim insanlar yanımdaydı.
Paulo'yla şuana kadar magazine hiç düşmemiştik ama buradayken büyük ihtimalle düşecektik.
Leo abim beni havuza ittiğinde çığlık attım. Herkes havuza girdiğinde Cris abim ve Leo abimin arasına girdim.
Cris abim "Paulo saçını eski haline ne zaman döndireceksin?"dedi. Paulo "Döndürürüm bu aralar."dedi.
Abimler ve yengemler denize indiğinde biz Paulo'yla birlikte kalmıştık.
Havuzdan çıkarak şezlonga yatarak güneşlenmeye başladım. Paulo yanıma gelerek dudağıma ufak bir öpücük bıraktı.
Yanıma yatarak o da benimle birlikte güneşlenmeye başladı. Gözlerimi kapattım.
****
Gözlerimi bir daha açtığımda hava kararmıştı. Paulo'ya baktığımda o da uyuyordu.Etrafa gözlerimi gezdirdiğimde herkes yanımızdaydı. "Saat kaç?"dedim. Anto yengem "10."dedi.
Paulo'da uyanmıştı. Yattığım yerde oturma pozisyonuna geçtim ve telefonumu elime aldım.
728219 beğeni 829281 yorum
@magazinex: Paulo Dybala ve Oriana Sabatini öpüşürken görüntülendi.
@xksjzjdjwkxs: Şu kızın yerinde olmak vardı..
@jdjedidjwjx: Kız hem Messi ve Ronaldo'nun kardeşi hem Neymar'ın arkadaşı hemde Dybala'nın sevgilisi karizmaya bak.
Paulo'ya bakarak "Magazine düşmüşüz."dedim. Paulo omuz silkti. Sonra ayağa kalkarak içeriye girdi.
Paulo tekrar geldiğinde elinde iki kadeh viski vardı. Birisini bana uzattı. Kadehi alarak Paulo'nun yanından kalktım ve abimlerin arasına oturdum.
Bir süre sonra herkes kendi sevgilisiyle takılmaya başlamıştı. Paulo bana kollarını sarmıştı ve birlikte gökyüzünü izliyorduk.
Paulo eliyle gökyüzündeki yıldızı gösterdi. "Çok güzel değil mi?"dedi. "Götüne kaydığında daha güzel olur."dedim.
Paulo "İki dakika romantik olayım diyorum hemen ortamın içine sıçıyorsun."dedi.
Başımı kaldırarak çenesine bir öpücük bıraktım. " Tamam hadi özür dilerim."dedim.
Paulo "Tamam bak şu gökyüzündeki yıldız varya."dedi. "Evet."dedim. "Sana girsin."dedi. Arkamı dönerek sertçe kafasına vurdum.
Leo abim "Kavga etmeyin."dedi. Paulo kafamı tutarak saçlarımı öptü. Yere sırtüstü uzandığımda o da yanıma yattı.
"Bir yıldız kadar parlak ve büyüleyicisin ve her gün beni kendine daha fazla aşık ediyorsun."dedi.
Yan dönerek kollarımı ona sardım. O da kollarını bana sardığında gözlerimi kapattım. Onunla sarılmaya bayılıyordum.
****
Sabah uyandığımda saat daha 6.30 tu. Paulo'yu uyandırdım. Paulo "Neden bu saatte uyanma gereği duydun?"dedi. "Bilmem."dedim."Hadi kahvaltı yapmaya gidelim açım."dedim. Paulo oflayarak kalktı. El ele aşağıya indik.
Kahvaltımızı ettikten sonra biraz dışarıda takıldık. Saat 11 olmuştu. Paulo telefonunun ekranını bana çevirdi. Poz verdiğimde Paulo fotoğrafı çekti.
Instagram'a girdiğimde fotoğrafı gördüm.
2973957 beğeni 1699291 yorum
@paulodybala: ♥️
@leomessi: Biz sizi arıyoruz neredesiniz siz?
@paulodybala: Biz 6.30 'dan beri uyanığız geziyoruz.@cristiano: 👎
@orianasabatini: Jfjziwuziehxidzk@merihdemiral: Best çift♡
@paulodybala: ♥️@mdeligt_: 😍😍😍😍😍
@paulodybala: ♡@orianasabatini: 😘😘😘😘😘😍♥️
@paulodybala: 💜💜💜💜💜💜💜💜💜*****
Paulo "Ne zaman döneceğiz?"dedi. "Eğleniyoruz işte daha ne istiyorsun?"dedim."Sen eğleniyorsun ben eğlenemiyorum."dedi. "Eğlen o zaman."dedim.
"Tamam abilerinin ikisi de anlayışlı olabilir ama Merih ve De ligt'ın yanında eğlendiğimiz gibi asla eğlenemeyeceğiz."dedi.
"Çünkü Merih ve De ligt ile yaşlarımız daha çok uyuşuyor bu yüzden daha çok anlaşabiliyoruz."dedim.
"O zaman onlarla takılalım."dedi. "Messi ve Ronaldo'yla tatile çıkıyorsun ve sen dönmek mi istiyorsun?"dedim.
"Evet Messi ve Ronaldo'nun yanında benim hiçbir havam kalmıyor."dedi. "Sen hava atmaya çalışıyorsun senin amacın eğlence değil."dedim. "Yani biraz."dedi.
"Denize girelim mi?"dedi. "Tamam."dedim. Elimi tutarak denize doğru yürümeye başladı.
Üstümdeki salaş elbiseyi çıkardım. Denize girdiğimizde Paulo "Yüzme yarışı yapalım."dedi. "Tamam."dedim.
****
Yüzme yarışı yapmıştık ve herşeyde olduğu gibi yine Paulo yenmişti. "Bu kadar winner olman sinirimi bozuyor."dedim. Paulo "Ben olsam benimde sinirim bozulurdu."dedi."Senin nasıl mütevazı biri olduğunu düşündüm hiç anlamıyorum."dedim. Paulo "Paulo mütevazı biri dediğinde evde yarım saat kahkaha atmıştım."dedi.
"Ama bana güzel sözler söylüyorsun."dedim. Paulo "Ori bende biraz ego var evet ama dışarıya yansıttığım kadar egolu birisi değilim. İnsanları üzmekten korkarım. İnsanları mutlu etmek için elimden geleni yaparım ve daha çok yakın olduğum insanların yanında egolu gibi davranırım ama aslında çok egolu birisi değilim."dedi.
Kollarımı sırtına sardım. "Ramsey ile aran düzelmiş gibi duruyor."dedim. "Hayır düzelmedi."dedi.
"Saha içinde anlaşıyor gibiydiniz."dedim. "Saha içinde anlaşmak zorundayız Ori ama senin vücudun için iddiaya giren bir insanla asla aramı düzeltmem."dedi.
"Beni Merih veya De ligt'dan hiç kıskandın mı?"dedim. Paulo "Seni arkadaşlarımdan kıskanmam."dedi.
Konuyu değiştirerek "Gel saçını eski haline çevirelim."dedim. Paulo "Bence de."dedi.
****
İkinci bölümü atıyorummmm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Happiness [Paulo Dybala]
أدب الهواةBelimdeki ellerini sıkılaştırdı. "Duygularıma karşılık vermek ister misin?"dedi. Gülümsedim. "İstememe gerek yok Paulo Dybala seni seviyorum."dedim.