22

919 32 124
                                    

Eve girdiğimde Anto yengemi gördüğümde yanına giderek sıkıca ona sarıldım.

Georgina yengeme bakarak "Abim nerede?"dedim. "Uyuyor."dedi. Koltuğa oturduğumda ikisi de yanıma  gelmişti.

Georgina yengem "Bu saate kadar ne yaptınız?"dedi. "Hiçbir şey."dedim. Anto yengem "Hadi Ori utanma."dedi.

"Peki anlatıyorum Merih ve De ligt' da geldi sonra kafamın üstüne şişe koyarak şişeye vurma yarışı yaptılar."dedim.

İkisi de şok olmuş bakışlarıyla bana baktı."Şimdi uyuyacağım yarın sabah konuşuruz."dedim ve odama çıktım. Yatağıma yatarak gözlerimi kapattım.

****
Sabah uyandığımda aşağıya indim. Georgina yengem "Hazırlan dışarıda kahvaltı yapacağız."dedi.

Tekrar odama çıkarak altıma siyah şort üstüme beyaz kalın askılı giydim. Odamdan çıkarak aşağıya indim.

Evden çıktığımızda arabaya bindik. Telefonumu elime aldığımda Instagram'a girdim.

Yengem arabayı park ettiğinde aşağıya indik. Masaya oturduğumuzda siparişlerimizi verdik.

Anto yengem "Ori abine Paulo ile sevgili olduğunuzu söylediğimde çok tepki vermedi. Hatta takmadı bile."dedi.

"Paulo benimle konuşmadan önce hem Cris abime hem de Leo abime beni sevdiğini söylemiş."dedim.

Anto yengem "Geo bu akşam onu yemeğe çağıralım mı?"dedi. Georgina yengem "Olur."dedi. Georgina yengem "Cristiano'ya yazdım. Akşam gelirler."dedi.

Yengemin çektiği fotoğrafı Instagram'da paylaştım.

Yengemin çektiği fotoğrafı Instagram'da paylaştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1362424 beğeni 937324 yorum

@orianasabatini: Tahmin edin kim en iyi yengeye sahip?

@leomessi: De ligt ve Merih ben yazarsa döverim.
@merihdemiral: Bu haksızlık.

@mdeligt_: Ben.
@orianasabatini: Bfksbekxnkejde

@fedexchiesa: Ben.
@orianasabatini: Lan ben seni tanımıyorum bile.
@fedexchiesa: Tanışırız.

@antonelaroccuzzo: Yengeler konusunda biraz şanslı gibisin.
@orianasabatini: Biraz mı?

@georginagio: Antonela ve bende senin gibi birini tanıdığımız için çok şanslıyız bebeğim❤️
@orianasabatini: 🥺🥺❤️❤️

@cristiano: Tahmin et kim en iyi kardeşe sahip?
@orianasabatini: Ben 😏😏

@paulodybala: Yengeyi falan boşver de aşşırı iyisinnn🔥🔥🔥
@merihdemiral: Kanka bir sana cevap vermemiş jckahskxhskxjs
@paulodybala: Ben biliyorum niye cevap vermediğini🤦‍♂️

Happiness [Paulo Dybala]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin