3 gün sonra
Paulo'dan
Koltukta oturarak PS oynuyordum. Zil çaldığında içimden küfür ettim. "Bekle az."diye bağırdım.
Merih veya De ligt'dı büyük ihtimalle. Ori İspanya'daydı. Maç bittiğinde etrafa baktım. Evi bok götürüyordu.
Ayağa kalkarak kapıyı açtım. Tanımadığım bir kızı görünce şaşırmıştım. Paulo şimden sonra kapıları tişörtsüz açma.
"Sizi tanıdığımı zannetmiyorum?"dedim. "Ben Oriana'nın arkadaşıyım. O da birazdan buraya gelecek."dedi.
"Ori Ispanya'da."dedim. "Ahhh özür dilerim Ori sana sürpriz yapacaktı. Haberin yokmuş gibi davranabilir misin lütfen?"dedi. Gülerek "Tabi."dedim.
Elini bana uzatarak "Polly."dedi. Bende elimi uzatarak elini sıktım. "Paulo"dedim.
Polly içeri girdiğinde odama çıkarak üstüme bir tişört giydim ve tekrar aşağıya indim.
Hâlâ ayakta dikiliyordu. "Otursana."dedim. Yanıma oturdu. "İçecek bir şey var mı?"dedi. "Pardon sormayı unuttum ne içerdin?"dedim. "Viski olabilir."dedi.
Mutfağa giderek bir kadehe viski ve kendime kola koydum. Ikisini de elime alarak oturma odasına gittim.
"Sen niye viski içmiyorsun?"dedi. "Yarın maçım var."dedim. "Deplasman maçı diye biliyordum."dedi.
"Hayır kendi sahamızda oynayacağız."dedim. "Oriana iki hafta peşpeşe deplasman maçına çıkacağını söylemişti."dedi. "Yanlış hatırlıyor olabilir."dedim.
Polly tekrar yanıma oturdu. Eli bacağıma değdi umarım çarpmıştır. Lütfen sadece çarpmış olsun.
Eli bu sefer bacağımı okşadığında elimle elini ittim. "Ne yapmaya çalışıyorsun?"dedim.
"Hadi ama bu kadar korkak olma."dedi. Sonra "Hem Oriana'da yok asla haberi olmaz."dedi.
"Hayır saçmalama."dedim. Aniden kucağıma oturduğunda onu iterek ayağa kalktım.
"Evimden git."dedim. "Bu kadar korkak olduğunu bilmiyordum."dedi. "Eğer gitmezsen polisi arayacağım."dedim.
Kapı çaldığında kapıyı açtım. Ronaldo gelmişti. Siktir. İçeriye geçtiğinde Polly'i görmüştü.
Polly "Sonra kaldığımız yerden devam ederiz Paulo."diyerek evden çıktı. Neden böyle bir şey yaptığını o kadar çok merak ediyordum ki...
Polly odadan çıktığında Ronaldo'ya dönmüştüm ama döndüğüm gibi yüzüme yumruk yemiştim.
Elimle elmacık kemiğimi tutmaya başladım. Ama Ronaldo aşırı sinirli görünüyordu. "SEN NE YAPTIĞINI ZANNEDİYORSUN?"diye bağırdı.
"Açıklamama izin ver."dedim. Ronaldo "Neyi açıklayacaksın lan? Oriana yokken evine kızları mı alıyorsun?"dedi.
"Düşündüğün gibi değil."dedim. "Evin dışından gördüm kucağına oturtmuştun kızı kimi kandırıyorsun?"dedi.
"Abi lütfen dinle."dedim. Sinirine hak veriyordum. Çünkü herşey yanlış anlaşılacak şekilde gözüküyordu.
"Bir daha Oriana'ya yaklaştığını görmeyeceğim."dedi ve evin çıkışına doğru yürümeye başladı.
Ondan önce giderek kapının önüne geçtim. "Abi yemin ederim ki çok büyük bir yanlış anlaşılma var sadece dinle."dedim.
Kollarını birbirine sararak bana bakmaya başladı. "Hızlı açıkla."dedi. "Yemin ederim ki aniden geldi Oriana'nın arkadaşıyım sana sürpriz yapacak ben ondan önce geldim dedi. Sonrasında bana yaklaşmaya başladı. Onu tam evden kovuyordum sen geldin."dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Happiness [Paulo Dybala]
FanfictionBelimdeki ellerini sıkılaştırdı. "Duygularıma karşılık vermek ister misin?"dedi. Gülümsedim. "İstememe gerek yok Paulo Dybala seni seviyorum."dedim.