Tekrardan uzuuuun bir bölüm sizi bekliyor.
Oriana'dan
Gözlerimi açtığımda kendime ait olmayan yatakta uyandım. Yanıma baktığımda kimse yoktu ama bir not vardı. Notu elime aldım ve okumaya başladım.
Dün gecenin çoğunu hatırlamadığına eminim. Ama merak etme aramızda hiçbir şey olmadı. Sen sadece çok sarhoş oldun. Erken saatte antrenmana gittiğim için bunları kağıda yazmak zorunda kaldım.
PauloAlaycı bir şekilde güldüm ve kağıdı buruşturdum. Dün gece ki her şeyi hatırlıyordum.
Paulo'ydu. Artık emindim buna... Tüm ipuçları onu gösteriyordu. Aslında ipuçları umrumda bile değildi. Dün kafamı göğsüne yasladığımda kalbinin hızını duymuştum.
******
Eve gittiğimde direkt bilinmeyen numaraya yazdım.Oriana: Artık kendini gizlemene gerek yok çünkü seni buldum.
Boş İnsan: Yine başlıyoruz.
Boş İnsan: Bu sefer kimim?
Oriana: Her zaman dediğim kişiydin zaten
Oriana: Oyun sonu
Oriana: Seni buldum Paulo Dybala :)
Boş İnsan: Yüz kez Dybala olmadığımı söyledim sana.
Oriana: Hmm normalde en sevdiğin rengin mavi olduğunu söylemiştin ama dün gece siyah olduğunu söyledin.
Boş İnsan: Benim en sevdiğim renk zaten siyahtı. Dybala'da en sevdiği rengi değiştirmiş olabilir?
Oriana: Bu sefer yalanlarına kanmayacağım.
Oriana: Kalp atışlarını duydum.
Oriana: Boşuna uğraşma sensin Paulo biliyorum.
Oriana: İşleri daha fazla karışık hâle getirme
Oriana: Salak değilim.
Mesajım bir müddet görüldü de kalmıştı sonrasında tekrar yazmaya başladı.
Boş İnsan: Sikiyim.
Boş İnsan: Pes ediyorum.
Boş İnsan: Gerçekten oyunun sonu gelmiş.
Oriana: :)
Oriana: Sana seni bulurum demiştim.
*****
Telefonuma mesaj geldiğinde tanımadığım bir numara mesaj atmıştı.+39****: Selam Oriana ben Tracy Bonucci'nin kuzeniyim belki arkadaş olabiliriz diye düşündüm?
Oriana: Tabii olabiliriz.
Tracy: O zaman şehrin çıkışındaki çay bahçesinde buluşmaya ne dersin?
Oriana: Yarım saate orada olurum.
Tracy: Tamamdır.
*****
Arabamı çay bahçesinin önüne park ettim. İçeriye girdiğimde bir kız el salladığında yanına gittim."Fotoğraflarda zaten güzel duruyordun ama şimdi gördüm de çok güzelsin."dedi. "Teşekkür ederim."dedim.
Sandalyeye oturduğumda bir tane limonata sipariş ettim. Tracy "Oriana ben senin bilmediğin bir şey biliyorum ama eğer bunu sen öğrenirsen üzüleceğini düşünüyorum."dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Happiness [Paulo Dybala]
FanfictionBelimdeki ellerini sıkılaştırdı. "Duygularıma karşılık vermek ister misin?"dedi. Gülümsedim. "İstememe gerek yok Paulo Dybala seni seviyorum."dedim.