45

485 18 0
                                    

Sabah uyandığımda yanıma baktım. Boştu. Duştan gelen sesleri duyduğumda duşta olduğunu anladım.

Tekrar gözlerimi kapattım. Telefonum çaldığında elime alarak kim olduğuna baktım. Becca arıyordu.

"Sizin eve geliyorum bugün bir şeyler yaparız."dedi. "Abimin evinde değilim."dedim.

"Neredesin?"dedi. "Paulo'nun evindeyim."dedim. "Tamam o zaman oraya geliyorum."dedi.

"Bir saat sonra gelsen olur mu?"dedim. Becca "Tanrımmm tamam."dedi.

Telefonumu kapattım ve tekrardan gözlerimi kapattım. Telefonum tekrar çaldığında sinirle elime aldım ve direkt açtım.

"Sikicem yeter ya ne oldu?"dedim. "Kimi sikiyorsun?"Cris abimin sesini duyduğumda sinirim gitmişti.

"Abi uykum var ve sürekli birileri aradığı için uyuyamıyorum o yüzden sana patladım."dedim.

Abim "Hm nasılsın diye soracaktım."dedi. "İyiyim sen?"dedim. "Bende iyiyim."dedi.

Paulo banyodan çıktığında bakışlarım ona kaydı. Yanıma yaklaşarak alnıma öpücük bıraktı.

Abim "Neyse Ori sen uyu sonra konuşuruz."dedi. "Tamam abi görüşürüz."dedim ve telefonu kapattım.

"Birazdan Becca gelecekmiş."dedim. Paulo "Gelsin."dedi. "Kahvaltı hazırlasana."dedim. Paulo "Tamam."dedi.

O odadan çıktığında ben banyoya girdim. Uzun bir duş aldıktan sonra Paulo'nun havlusuna sarılarak banyodan çıktım.

Paulo'nun evine kendi kıyafetlerimden getirmem gerekiyordu. Sürekli onun kıyafetlerini giyinmek zorunda kalıyordum.

Üstüme bir tişört giyindim. Hava soğuk olduğu için altıma  eşofmanlarından birisini giyindim.

Aşağıya indiğimde Becca'da aşağıdaydı. "Bugün dışarıda takılalım mı Oriana?"dedi. "Olabilir."dedim.

Paulo "Hayır olamaz İtalya'ya gitmem gerekiyor."dedi. "Neden?"dedim. "Haftasonu maç var yarın antrenmana gitmem gerekiyor ve yorgun gitmek istemiyorum."dedi.

"Becca Paulo haklı gibi."dedim. Paulo "Becca hem Merih'de gelecek."dedi. Becca "İyi tamam."dedi.

****
1 gün sonra

İtalya'ya gelmiştik ve şuan Paulo'yla birlikte Merih'e iyi polis kötü polis yapıyorduk. De ligt'da Merih'in avukatı olmuştu.

Paulo"Neden sürekli Becca'nın gönderilerine sevgiliymişsiniz gibi yorum atıyorsun?"dedi. Merih "Hepinize öyle yorum atıyorum."dedi.

Elimi masaya vurdum. "Yalan söyleme."dedim. Merih güldüğünde kafasına vurdum.

De ligt "Yalnız şu anda müvekkilime şiddet uyguluyorsunuz. Bu sorgu böyle devam edemez."dedi. Herkes kendisini o kadar fazla role kaptırmıştı ki..

"Cevap ver Merih. Onu seviyor musun?"dedim. Merih "Ne alaka?"dedi. "Çünkü sürekli ona göndermeli yorumlar yapıyorsun."dedim.

De ligt "Yalnız ben de konuşmak istiyorum."dedi. Paulo "Konuş."dedi. De ligt "Tamam Merih Becca'ya göndermeli yorumlar atıyor olabilir ama Becca'da Merih'e göndermeli yorumlar atıyor."dedi.

"Şuan sorgu masasındayız senin konuşma hakkın yok."dedim. De ligt "Merih'i yedirmem lan size."dedi.

Çıktığım koltuğun tepesinden De ligt'ın üstüne atladım. Yavaşça yanağına vurdum. De ligt yavaşça saçımdan çekince bağırmaya başladım.

Bende De ligt'ın saçlarına asıldım. Bir De ligt bir ben bağırıyordum. Paulo ve Merih kahkaha atıyordu.

Paulo yaklaşarak De ligt'ın üstünden beni aldı. De ligt "İnsan değil bu kız bak."dedi.

Elimde kalan De ligt'ın saçlarını yere attım. "Pis sarı çiyan"diye bağırdım. De ligt Paulo'ya bakarak "Hayır seve seve bu psikopatı mı sevdin?"dedi.

"En son 'ya Ori Paulo iyi ki seninle sevgili olmuş' diyen sendin?"dedim. De ligt "Onu karıştırma."dedi.

Merih ayağa kalktığında "Nereye gidiyorsun?"dedim. "Sıkıldım."dedi. "Daha sorgu bitmedi ama."dedim. Merih "Sorgudan kaçıyorum o zaman."dedi.

Merih tam kapıyı açtığında Becca kapının önünde durdu. Becca "Ne oluyor be."dedi.

Merih "Evime gidiyordum da."dedi. Becca "Merih sende ben ne zaman gelsem gidiyorsun."dedi. Merih "Ama gitmekten vazgeçtim."dedi.

Paulo'yla birbirimize sinsi gülümsemelerimizi gönderdik. De ligt kulağıma yaklaşarak "Ben Merih'i savundum falan da bunlar harbi flörtleşiyorlar."dedi.

Tekrar hep birlikte koltuğa oturduğumuzda Merih'in yanına oturdum. "Bu sorgu bitmedi."dedim. Merih "Yok bitti."dedi.

"Ben bitti demeden bitmez."dedim. Merih "Ori çok boş yapıyorsun."dedi. Böylelikle sevgilimin değerini anlamıştım. Ne kadar boş yaparsam yapayım beni dinliyordu.

Telefonum çaldığında ekrana baktım. Cris abim arıyordu. "Efendim."dedim. "Ori belki evin yolunu unutmuşsundur sorayım dedim."dedi.

(Ay bir anımı anlatacağım dbzjwkzysjxhe bunu anlatmazsam olmaz. Ben bir kere arkadaşlarımla dışarıdayım. Saat gece 10 olmuş bir baktım whatsapp'dan mesaj geldi. Açtım annem bana evin konumunu atmış hfkzuejxs anne bu ne dedim diyor ki unutmuşsundur diye gönderdim fjzkuxkuekxusjcus)

"Hayır unutmadım abi."dedim. "Gelmeyi düşünmüyor musun?"dedi. "Şuan değil."dedim.

"İyi tamam kapat."dedi. Telefonu kapattım. "De ligt sen Anne ile ne zaman buluşacaksın?"dedim. De ligt "Bilmem."dedi.

"Maça davet etsene."dedim. De ligt "Lan dur bu çok mantıklı."dedi. De ligt telefonunu eline aldı.

Merih'in yanından kalkarak Paulo'nun dizlerine yattım. Burnumu sıktığında eline vurdum.

Bu sefer yanağımı sıktığında "Rahat dur."dedim. "Hayır."dedi. Paulo'nun dizlerinden kafamı kaldırdım.

Paulo "Tamam yat uğraşmayacağım."dedi. Kafamı tekrar dizlerine yasladım.

Eli saçımda dolaşmaya başladığında gülümsedim. Kısa bir süre sonra gözlerimi daha fazla açık tutamadım ve kapattım.

****

Happiness [Paulo Dybala]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin