Uyandığımızdan beri Paulo ile fotoğraf çekilmeye çalışıyorduk. "Ya sen kime neyin şovunu yapacaksın yeter yoruldum."dedim. Paulo "Tamam son kez."dedi.
De ligt "Sizi çekeceğim diye kolum koptu lan hadi."dedi. Paulo kollarını belime sararak dudaklarımızı birleştirdi.
De ligt "Tamam çektim bunu bir tane daha sikseniz çekmem."dedi. Paulo "Ver bakayım."dedi. De ligt "Olmaz ayıp."dedi.
De ligt'ın sırtına sertçe atladım. "Sevgilime yavşadığını hissediyorum senin ağzına sıçarım."dedim.
Paulo "Tamam bu fotoğraf güzel."dedi. Paulo "Instagram'a attım."dediğinde telefonumu alarak Instagram'a girdim.
4839213 beğeni 389291 yorum
@paulodybala: Çirkin kurbağa yakışıklı prense dönüştü :)
@leomessi: Aklınca bana laf sokuyor xjzkeizjdiduzjs
@paulodybala: Alakası yok abi.@cristiano: Paulo donunu düzelt düşmek üzere.
@paulodybala: Ufak bir işim vardı o yüzden öyle duruyor.
@cristiano: LAN YİNE Mİ? SENİ DÖVERİM
@paulodybala: Jckziejxidjxjsjzs hayır o değil tuvalete gitmiştim.@antonelaroccuzzo: Meleklerimm♡♡
@paulodybala: ♥️♥️♥️
@leomessi: Paulo bir daha yengene kalp atmıyorsun aslanım.
@paulodybala: Abi yengem işte neden kalp atmayayım?@georginagio: 😍😍😍😍😍
@paulodybala: Yenge kusura bakma kalp atamıyorum ama atmışım say.@merihdemiral: Sizi denize itmemek için zor durduğum zamanlar..
@paulodybala: Jfjziejzismixrkizjdie@beccafair: YAAAA BEST SHIPIMM♡
@paulodybala: ♡♡♡♡♡♡😘😍@orianasabatini: ♡
@paulodybala: ♡♡@mdeligt_: Fotoğrafı çekeceğim diye az kalsın kolum kırılıyordu.
@paulodybala: Biraz daha abart.@georgedybala: Kanka Oriana'yla bizi tanıştırsana😍😍😍😍
@paulodybala: Ligler başladığında gel Italya'ya tanışırsınız.****
Şuan şezlongun üstünde yatıyordum ve De ligt omuzlarıma masaj yapıyordu. "Hayır anlamadığım şey şu senin sevgilin var ben neden sana masaj yapıyorum?"dedi."O yapmıyor çünkü."dedim. De ligt "Hiç de kıskanmıyor he."dedi. "Kıskanma huyu yok onda."dedim.
De ligt "Sen öyle san. Zamanında az kıskanmadı seni."dedi. "Kimden kıskandı?"dedim. "Herkesten."dedi.
"Benim niye haberim yok?"dedim. "Kendi kendine trip yaşıyordu zaten."dedi.
"Eski sevgilini çok kıskanıyordu."dedi. Kısık bir sesle güldüm.
De ligt "Kanka sen Coutinho gibi mükemmel birinden niye ayrıldın?"dedi.
"Kanka ikimiz de birbirimizi sevmiyorduk aslında ufak bir flört dönemimiz oldu biz bunu boşuna uzattık."dedim.
"Kavgalı ayrılmadınız yani?"dedi. "Hayır gayet düzgün ayrıldık."dedim. "Paulo Coutinho'yu çok kıskanıyordu."dedi.
"Couthinho iyi birisi."dedim. De ligt "Kanka Neymar'la hiç flörtleştin mi?"dedi.
"Neymar'la flörtleşmeyen sayılı kişilerden birisiyim."dedim. "Sana hiç yavşamadı mı?"dedi. "Sence Leo abimle arasını bozmak ister mi?"dedim. "İstemez."dedi.
Şezlongda oturur pozisyona geçtim. "Senin durumun ne birini seviyor musun?"dedim. Cevap vermedi.
"OHA DE LIGT BİRİSİNE AŞI-"elleriyle ağzımı kapattı. Kulağıma "Sessiz olursan anlatırım ama bağırırsan anlatmam tamam mı?"dedi. Kafamla onayladım.
Paulo "LAN DE LIGT SİKERİM SENİ RAHAT BIRAK SEVGİLİMİ."diye bağırdı. De ligt ellerini ağzımdan çekti. Sonra bana bakarak "Sevgilin beni sikmeye çok meraklı."dedi.
"Boşver onu sen sevdiğin kişiyi anlat."dedim. "Çok güzel."dedi. "O zaman sana bakmaz."dedim.
"Sen Paulo'ya baktın?"dedi. "Paulo yakışıklı çünkü."dedim. "Götüme benziyor."dedi.
"Tamam tamam sende yakışıklısın kızı anlat biraz."dedim. "Sarışın yeşil gözlü ve çok güzel."dedi.
"Hollandalı mı?"dedim. "Evet modellik yapıyor."dedi. "İtalya'da olsaydı bir şeyler yapmaya çalışırdım."dedim.
"Kanka Italya'da yaşıyor ama Hollandalı."dedi. "Ooo stalk da yapıyoruz?"dedim. De ligt "Tabi."dedi.
"Sen nerede gördün bu kızı?"dedim. "Kanka Instagram'da bir reklamda karşıma çıkmıştı tabii ciddiye almadım o zaman sonra kızı Juventus stadında gördüm forma çok yakışmıştı. Kızın Instagram'ını aradım bayaa sonra o reklamı şans eseri yine gördüm yorumları okuduğumda birisi hesabını yazmıştı bende baktım işte Hollandalı olduğunu da gördüm."dedi.
"Milli maçlarda da birkaç kez denk geldim kanka kız aklımı başımdan alıyor."dedi. Gülümsedim. "İstersen kızla arkadaş olabilirim."dedim.
"Olur musun gerçekten?"dedi. "Tabiiki de."dedim. De ligt beni kendine çekerek yanaklarıma bir sürü öpücük kondurdu.
"Tamam bokunu çıkartma."dedim. Paulo yanımıza geldiğinde "De ligt seni çok pis öperim."dedi.
Kollarıyla beni kendine çekerek yanağıma bir sürü öpücük bıraktı. "Öfff yeter öpmeyin daha."dedim.
Paulo "Ne konuşuyordunuz siz?"dedi. "Seni ilgilendirmeyen şeyler."dedim. "Nasıl beni ilgilendirmiyor?"dedi. "İlgilendirmiyor işte."dedim.
Paulo gözlerini devirdi. "Ben biraz daha yüzeceğim."dedi. "Git yüz."dedim. De ligt "Ileride yunus balığı olacak herhalde."dedi.
"Merih nerede?"dedim. De ligt "Becca'ya yemek sözü vermişti birlikte yemeğe gittiler."dedi.
De ligt "Paulo'ya Anto'nun onu eskiden aldattığını söyleyecek misin?"dedi. "Bilmiyorum."dedim.
De ligt "Kanka bence bilmesi gerekiyor. Ben olsam bana söylemenizi isterdim."dedi.
"Ben söyleyemem."dedim. De ligt "Neyse gerçeklerin er geç ortaya çıkma gibi bir huyu vardır."dedi. "Kesinlikle."dedim.
De ligt "Yalnız sen beni kölen gibi kullanıyorsun farketmiyorum sanma."dedi. Ufak bir kahkaha attım.
****
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Happiness [Paulo Dybala]
FanfictionBelimdeki ellerini sıkılaştırdı. "Duygularıma karşılık vermek ister misin?"dedi. Gülümsedim. "İstememe gerek yok Paulo Dybala seni seviyorum."dedim.