43

557 22 9
                                    

Saat öğlen 4 olmuştu ve öğlen 4'e kadar telefonumla oynamıştım. Dış kapı çaldığında ayağa kalkarak kapıyı açtım.

Paulo'yu gördüğümde içeriye davet ettim. "Umarım gelmenin iyi bir sebebi vardır."dedim.

"Takımdakilerle konuştum merak etme artık herkes gerçeği biliyor."dedi. "Teşekkür ederim."dedim.

"Senin benim için yaptıklarından sonra benim yaptığım hiçbir şey."dedi. Başka bir şey söylemedim.

"Benimle konuşma sözü vermiştin Oriana lütfen bu konuyu konuşalım artık."dedi.

"İyi konuşalım."dedim. "Teşekkür ederim."dedi. Koltuğa oturduğunda bende karşısına oturdum.

"Öncelikle tekrardan özür diliyorum. O laf ağzımdan yanlışlıkla çıktı ve o kadar pişmanım ki."dedi.

Cevap vermeden onu dinlemeye devam ettim. "George 2-3 gün peş peşe beni aldattığını söylüyordu. Ona hiçbirinde inanmadım. Çünkü böyle bir şey yapmayacağına emindim."dedi.

"Ama o 2-3 gün içinde o kadar De ligt'la yakın oldun ki. Benden çok onunla vakit geçiriyordun. Seninle vakit geçirememek beni üzüyordu. Bir taraftan George aklımı karıştırıyordu."dedi.

"Bana De ligt'ın birinden hoşlandığını veya Anto'nun beni George ile aldattığını daha önceden söyleseydiniz belki de böyle bir olay yaşamazdık."dedi.

"Bunları sana söylemedik diye benden şüpheleneceğin anlamına mı geliyor?"dedim. "Hayır tabiiki de."dedi.

"Sen de Becca ile sürekli gizli konuşuyordun ben sizin birlikte olduğunuzu hiç düşünmedim ama."dedim.

"Senin aklını çelmeye çalışan kimse yoktu çünkü. Kendin biliyorsun Oriana seni ne Merih'den ne de De ligt'dan kıskandım."dedi.

"De ligt'la senden bir şey saklıyoruz diye kızma hakkın yoktu. Sen de Becca'nın Merih'i sevdiğini sakladın."dedim.

Paulo "Sende George'un Becca'yı aldattığını benden sakladın."dedi. "Becca söylemememi istedi."dedim. Paulo "Benden de söylemememi istedi."dedi.

"Anto seni aldattı diye üzüldün mü?"dedim. "Sikimde bile olmadı. Sen benim için daha önemliydin ve aklımda sadece sen vardın."dedi.

"Onu sevdiğini söylemiştin."dedim. "Geçmişte onu sevmiştim ama o sevgim çoktan nefrete dönüştü."dedi.

"George'la aran nasıl?"dedim. "Bir daha onunla konuşacağımı zannetmiyorum."dedi.

"Paulo şimdi sana bir soru soracağım ve sen bana tamamen doğru cevap vereceksin."dedim. "Tamam."dedi.

"Bana söz ver."dedim. "Söz."dedi. "Gerçekten De ligt'la yattığımı düşündün mü?"dedim.

Paulo ayağa kalkarak ellerimi tuttu ve gözlerimin içine baktı. "Sana yemin ederim ki Oriana sadece o kelimeler ağzımdan çıktı. Kalbim beni aldattığına hiçbir zaman inanmadı."dedi.

"Bana çok soğuk davranıyordun."dedim. Paulo "Benimle zaman geçirmiyorsun diyeydi."dedi.

Ona inanmak istiyordum. Gözlerinin içine dikkatlice baktım. Bana yalan söylediği zaman gözlerini kaçırırdı. Ama şuan gözlerimin içine bakıyordu.

Eli yanağımı okşadı. "Affet beni."dedi. Derin bir nefes aldım. "Affettim ama sana yemin ederim ki bir daha böyle bir şey ağzından çıkarsa yüzümü bir daha asla görmezsin."dedim.

Paulo beni çekerek sıkıca sarıldı. "Emin ol ki bir daha böyle bir şey olmayacak."dedi.

Kollarımı bende ona sıkıca sardım. Paulo kollarını biraz daha sıktığında omuzuna vurdum. "Sırtım kırılacak aptal."dedim.

****
İkimiz de yatakta yatarak tavana bakıyorduk. "Bana iyi geliyorsun."dedi. "Biliyorum."dedim.

Paulo güldü. "Tanrım Oriana çok mütevazisin."dedi. "Bunu da biliyorum."dedim.

"De ligt'la barışmanı istiyorum."dedim. "Emin ol bunu bende çok istiyorum ama De ligt bana çok net bir tavır koydu."dedi.

"Özür dile."dedim. "Diledim zaten."dedi. "Barışana kadar uğraş Paulo o senin en yakın arkadaşlarından birisi."dedim.

Paulo cevap vermediğinde "De ligt'ın evine gidiyoruz ve özür diliyorsun."dedim. Paulo "Ne? Şimdi mi?"dedi. "Evet."dedim.

Paulo'yla De ligt'ın kapısının önüne gelmiştik. Paulo "Ben yapamayacağım."dedi ve geri döndü.

"Lan sanki evlenme teklifi ediyorsun alt tarafı özür dileyeceksin."dedim. Paulo "De ligt'a evlenme teklifi etme ihtimalimi düşündüm de iğrenç."dedi.

"Niye böyle bir ihtimali düşünüyorsun ki zaten?"dedim. Paulo "Harbiden niye böyle bir şey düşünüyorum?"dedi.

"Paulo hadi çalıyorum kapıyı."dedim. Paulo "İyi tamam çal."dedi. Tam kapıyı çalacaktım. Paulo "Vazgeçtim çalma."dedi.

"Bak seni döverim sinirimi bozma benim."dedim. "Tamam hazırım."dedi. "Gerizekalı."dedim.

Kapıyı çaldığımda De ligt kapıyı açtı. Beni gördüğünde gülümsedi. Paulo'yu gördüğünde kaşlarını çatmıştı. Ama yine de onu içeriye almıştı.

De ligt bana bakarak "Kanka içecek olarak ne istersin? Kola var meyve suyu var limonata var."dedi. "Kola getir kanka."dedim.

De ligt Paulo'ya dönerek "Sen ne içersin? Alternatiflerin arasında Fare zehri ve yılan zehri var."dedi. Hafifçe güldüm.

Paulo "Su?"dedi. De ligt "Sana su yok."dedi ve mutfağa gitti. Bir müddet sonra elindeki 3 tane kola bardağıyla geldi.

Hepimize verdiğinde kolamdan bir yudum aldım. Paulo kolasını içtiği gibi geri tükürmüştü. "LAN GERÇEKTEN ZEHİR Mİ KOYDUN?"dedi.

De ligt "Hayır tuzu bastım."dedi. Paulo "Ölüyordum."dedi. Paulo kolasını masanın üzerine bıraktı.

Bir müddet sonra Paulo'yu dürttüğümde Paulo De ligt'a bakarak "Özür dilerim. Böyle bir şeyi düşünmedim ama sonuçta ağzımdan çıktı beni affet."dedi. De ligt "Köpek gibi yalvar."dedi.

Paulo "Tamam özür diledim işte."dedi. De ligt "Duyamadım bir daha söyle."dedi. Paulo "Özür dilerim."dedi.

De ligt "Ne?"dedi. Paulo De ligt'ın kafasına vurdu. "Bokunu çıkartma."dedi.

"1 gün kölem olmayı kabul edersen affederim."dedi. "Oha bu çok mantıklı Paulo bende böyle kural koyacağım."dedim.

Paulo "Kimsenin kölesi olmam."dedi. "O zaman barışmam."dedim. Paulo "Oriana sen çoktan barıştın kaçarın yok artık."dedi.

De ligt "Ama eğer bir gün kölem olmazsan ben barışmam."dedi. Paulo "Bunun intikamını senden öyle bir alacağım ki."dedi.

De ligt "Kabul ediyor musun yani?"dedi. Paulo "Ediyorum."dedi ve ayağa kalktı.

De ligt'la sıkıca sarıldıklarında yüzümde kocaman bir gülümseme oluştu.

Paulo beni de çektiğinde bende sarılmalarına katıldım. "Lan bensiz mi sarılıyorsunuz?"Merih'in sesini duyduğumda şaşırdım.

"Merih burada mıydı?"dedim. De ligt "Tuvaletteydi."dedi. Merih'de yanımıza gelerek sıkıca bize sarıldı.

****

Happiness [Paulo Dybala]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin