Naomi is 15 jaar als ze Scott van 17 leert kennen via haar zusje van 13.
Het is oktober. Mijn zusje appt al dagen lang met een jongen genaamd Scott. Ik wist dus niet wie dit was en plaagde haar daar altijd mee. Op een dag kreeg ik een Facebook-melding. ''Scott --- vindt je status uit juli leuk'' Zou hij op mijn Facebookpagina zitten of die op die van mijn zusje. Het waren namelijk vakantiefoto's waar ik mijn zusje ook in getagd had. Ik vertelde het mijn zusje en zei dat hij dezelfde achternaam had als iemand uit mijn wiskunde en biologie klas. Zonder dat ik het wist heeft mijn zusje dat aan Scott verteld. Ik kreeg een vriendschapsverzoek van hem op Facebook en accepteerde die maar. Hij ging me ook opeens volgen op Instagram en likede mijn foto's. Ik besloot hem dan ook maar terug te gaan volgen. Opeens kreeg ik een bericht via messager van Scott. ''Waarom vroeg je over mijn broertje.'' Toen wist ik dat mijn zusje gesproken had. Dit was zo awkward, ik kende hem niet en begon zo een gesprek. Ik wist niet wat ik moest gaan antwoorden. ''Ja, hij zit bij mij in de klas met biologie en wiskunde als het goed is, hahaa'' We kregen een lang gesprek en hij vroeg om mijn app die ik vervolgens gaf. Ik lag ziek op mijn bed omdat ik een ontstoken middenoor had. Hij vertelde me dat hij ook ziek was. Gelijk wist ik dat dit gelogen was. Ik appte het gesprek door naar een vriend van me en die bevestigde dat het gelogen was omdat hij Scott die middag nog op zijn scooter zag rijden. Al snel genoeg wist ik wat voor een type het was. Het was die jongen die het hart van een meisje probeert te stelen met leugens en vervolgens breekt. Ik had gelijk, maar wat ik nu weet, wist ik toen nog niet. 2 dagen daarna was ik nog ziek en iedere ochtend appte hij mij weer of ik lekker had geslapen. Zo sweet. Niet veel jongens hebben dit ooit gedaan Aangezien ik het overal met hem over hebben kon vertrouwde ik hem heel erg. Soms ging de ene vraag wat verder dan de ander maar ik vertrouwde hem echt zo erg dat ik alles met de waarheid beantwoord heb. We hadden gesprekken van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat.
Die eerst volgende maandag ging ik naar school. Ik moest een vriendin vertellen over dit verhaal omdat ik het gewoon niet meer voor mijzelf kon houden. Ik liep naar Britt. Toen die tijd ging ik niet zo veel met haar om maar Scott heeft mij closer gemaakt met vele mensen. ''Wat is die Scott voor een type'' begon ik. Britt wist gelijk waar ik het over had. ''Het is een stoertje, playertje.'' antwoordde Britt. Ik ging vrolijk door met het vertrouwen in Scott. Waarom zou die? Ik geloofde de verhalen om me heen maar ik geloofde Scott ook. Ik wilde Scott geloven en wilde niet dat het anders was zoals de verhalen van iedereen om me heen waren. Zo dom van mijzelf, ik word verliefd op woorden en niet op acties. Iedere keer over. Maar hij wist het zo goed te brengen. Ook die maandag appte ik de hele dag weer met hem. Joost, mijn vriend, vertrouwde Scott niet. Ik probeerde hem te vertellen dat het toch ''onmogelijk'' is om tegen ieder meisje hetzelfde te zeggen, dat kon ik gewoon niet voor me zien. Volgens Joost was het voor een jongen een van de makkelijkste dingen om te doen. Ook mijn beste vriend Liam had ik op de hoogte gesteld. Hij gaf Joost gelijk. Maar ik negeerde al dit commetaar.
JE LEEST
Bad Boy, Good Lips
RandomVoor Naomi is niks wat het lijkt als ze Scott leert kennen. Het ziet eruit alsof haar leven niet meer voorbij kan. Jammer genoeg is er al snel een einde in zicht voor Naomi en Scott samen. Maar dan staat Naomi voor deuren vol met verassingen erachte...