< part 1 >

10.8K 135 11
                                    


تركض بأسرع ما لديها وهى تبكى بشده  فهى رأت

حبيبها وهو يقتل رجل باستمتاع شديد ، تركض

وصوت صياح ادم  يزيد من خلفها ،

ادم  ( بصياح ) : نور مش هتعرفي تهربي منى

لتزيد نور من سرعتها و هى تسمع خطوات رجال ادم خلفها تقترب لتستمر فى الركض الى ان ترى محطه وقود على بعد منها لتزيد سرعتها و تركض وهى تبكى و تشعر بالخوف ، تصل نور لمحطه الوقود لتجدها فارغه لتبكى بخيبه امل .
لتسمع صوت رجال ادم لتستمر فى النظر حولها بتشتت لتجد متجر صغير لتذهب ايه بسرعه لتجد الباب مفتوح تدخل بسرعه وتغلق الباب لتجد رجل مسن لتتفاجئ بوجوده .

نور  ببكاء : ارجوك ساعدنى فى  ناس بيجروا ورايا عايزين يقتلونى اتصل بالبوليس بسرعه ارجوك .

الرجل : اهدى يا بنتى محدش يقدر يقرب منك هنا بس هما بيجروا وراكى ليه !

نور  بارتجاف : علشان شوفت رئيسهم بيقتل واحد ارجوك اتصل بالبوليس بسرعه زمانهم قربوا .

لينظر لها الرجل ببرود  ويذهب للهاتف ويقوم بالاتصال .
الرجل : صاحبي يبقي ظابط هتصل بيه و اخليه يجى هنا حالا .
نور وهى تلتفت حولها بتوتر : شكرا لحضرتك جدا .

يمسك الرجل الهاتف ويقوم بالاتصال بعد ثوانى

الرجل : ايوه يا نادر فى بنت عندى هنا بتقول ان فى ناس بيجروا وراها وانها شافت واحد بيتقتل  ياريت تيجى بسرعه .

نادر : أتأكد انها مش هتهرب و انا هقول لادم بيه ونيجي بسرعه اوعى تهرب منك انت عارف ممكن ادم بيه يعمل ايه

الرجل وهو ينظر لنور : متخافش يا نادر بس بسرعه .

لينهى نادر الاتصال  ويذهب بسرعه ليخبر ادم ليذهب ادم بسرعه و هو يقود السياره متجها لمكان نور .

نور : هو قال لحضرتك ان قدامه قد ايه و يوصل ؟

الرجل بحنيه زائفه : كلها خمس دقايق و يكون هنا
لتومئ له نور ليذهب الرجل و ياتى بماء ليعطيه لها .

الرجل بخبث : اشربي يا بنتى واهدى

نور : شكرا جدا
لتاخذ منه الكوب و تقوم بشربه دفعه واحده لتعطي الكوب له و تشكره مره اخرى لينظر لها الرجل بخبث لم تلاحظه هى .
بعد مده قصيره تسمع نور اصوات سيارات كثير بالخارج لتنهض بتعب و تنظر من الشرفه لتجد ادم يخرج من سيارته لتلتف بسرعه لتجد الرجل امامها لتحاول الهرب لكن الرجل يقوم بالامساك بها لتشعر بالتعب لتبدا عينيها بالانغلاق لتحاول جاهده ان لا تستسلم لتنظر للرجل
نور بتعب :  انت هتطلي ايه فى المايه لا سيبني اهرب ارجوك .
لتقع على الارض فاقده للوعى واخر ما تراه ادم وهو يدخل المتجر و يقوم بحملها .
ادم : قولتلك مش هتعرفي تهربي منى يا حبيبتى.
لتستسلم نور للظلام ..........






يتبع ..🌸

عذاب الحب ( Torment of love )حيث تعيش القصص. اكتشف الآن