Легнах на леглото и всички се наредиха в кръг около мен. Като Джъстин беше от едната ми страна и ме беше хванал за ръката, а Тайлър беше от другата.
-Сега си затворете очите и повтаряйте след мен.-каза Хърмаяни -А ти Лили дръж здраво камата. Трябва да убиеш вещицата докато сме в спомена ти. Щом я наръгаш, тя ще ни види всички. Вниманайте.
Всички си затворихме очите и се подготвихме.
-Tahro perfumedjh koles.-всички започнахме да повтаряме след Хърмаяни
Бях в някаква стая. Огледах се. Всички бяхме тук. И вещицата и аз седяща на стола.
Взе ми кръв от пръста и я сложи в някаква купа. Но не го усетих. Защото аз само гледах отстрани. Вещицата говореше нещо.
-Пусни ме..-изпелтечи моето аз на стола
-Спокойно ще ге пусна. Веднага щом свърша работата си.-каза вещицата и се засмя зловещо
След това сложи пръсти на лицето ми и с кръвта ми нарисува някакъв знак.
Погледнах Хърмаяни и тя ми кимна. Стиснах здраво камата и я забих в сърцето на вещицата. Щом го направих, очите и се изциклиха и сега се виждах себе си в тях.
-Но ти..-започна да говори
Погледнах Хърмаяни и тя заедно с останалите бяха вдигнали ръце към вещицата.
Завъртях настрани камата и вещицата посивя. Падна на земята.
Отворих очи и видях останалите. Поех си въздух и станах в седнало положение.
-Добре ли си?-попита Джъстин
-Да...-отговорих и кимнах
-Връзката между двете с близначката ти е прекратена. Но това не значи, че напълно си в безопасност. Нито някой от нас.-каза Хърмаяни
-Ами ако аз се отделя от вас?-предположих нещо
-Няма да се отделяш.-каза Джъстин
-Джъстин..-брат ми ме прекъсна
-Приключихме темата. Да слизаме и да вечеряме.-каза и въздъхнах
Станах от леглото и Дрю дойде до мен.
-Сигурна ли си, че си добре?-попита
-Да.-отговорих и се усмихнах леко
Слезнахме надолу и момчетата седнаха на масата, докато ние с момичетата сервирахме.
---
След вечеря някои се качиха по стоите да почиват, а ние с Дрю, Джъстин, Хърмаяни и Браян останахме долу.
-От утре започваме с тренировките, за да може да сме подготвени когато дойде моментът.-коза Браян
-Мхм..-измрънках
Дали ще се съгласят останалите, да направим капан на злата ми близначка и да я убия. Например да ме оставят сама в къщата. Със сигурност тя ще се появи, за да ме убие. Но останалите ще дойдат и всъщност тя ще умре.
Чух някой да ми вика името и се обърнах към човека.
-Лили слушаш ли ме изобщо?-попита Хърмаяни
-Не.-отговорих честно
-За какво мислиш?-попита
-Ще ви кажа, но не ме прекъсвайте.-казах и останалите кимнаха -Мислех си за злата ми близначка. Или по точно как да я убия. Например да ме оставите сама в къщата, но преди това да пиете отвара за невидимост. Докато съм сама със сигурност близначката ми ще се появи с нагласа да ме убие. Но тогава и вие ще се появите и ще я убие.
-Без такива.-каза Джъстин и стана
-Защо?-попитах го
-Защото със сигурност тя наблюдава. Да не мислиш, че е толкова глупава? Просто ще изчака момент в който наистина да си сама, за да те нападне. А аз няма да те оставя.-каза и се качи нагоре
Уффффф. Тогава ще измисля нов план.
YOU ARE READING
Ти Си Само Моя 4
Fantasy!!! ЗАВЪРШЕНА !!! КНИГА 4 ОТ ПОРЕДИЦАТА "ТИ СИ САМО МОЯ" Ако до сега не сте чели предишните три истории от поредицата "Ти Си Само Моя", отидете в профила ми и ги прочетете. А след това прочетете тази история. А на останалите които са прочели преднит...