Wyjaśnienia

187 15 17
                                    

Po niemal roku milczenia na tym koncie, a właściwie w tej historii, uznałam, że należą wam się wyjaśnienia. O dziwo widzę, że nadal nabija wyświetlenia mimo, że nie publikowałam nowej notki od prawie roku XD Gdy zaczynałam pisać to opowiadanie, od razu z góry założyłam, że doprowadzę to do zakończenia. Jednak w listopadzie zeszłego roku zaprzestałam publikowanie. Dlaczego?
Otóż moje życie prywatne, jak i praca zaczęły zajmować mi coraz więcej czasu, przez co moja wena poszła się paść na długie miesiące i nie mogłam przez dłuższy czas jej odzyskać. Zastanawiałam się nawet nad usunięciem tej historii, lecz ostatecznie doszłam do wniosku, że lepiej to tak zostawić. Zostanie dla potomnych :P Jak zapewne niektórzy wiedzą, bardzo mnie cieszyło tworzenie tej opowieści, jak i kreowanie postaci Kuby, Kacpra oraz moich bohaterek, które są w pewnym stopniu wzorowane na mnie i mojej znajomej. 
Odzywam się dopiero teraz, gdy założyłam nowe konto z opowiadaniami o tematyce skoków, a moja wena odżyła. W sumie to odżyła w maju i trzyma do dzisiaj.
Może kogoś to ucieszy, ale planuję coś nowego tu napisać i dokończyć tę opowieść jak pan Bóg przykazał. 

Może ktoś to przeczyta, who knows.

Closer || GargamelVlogOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz